רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

הזאלונים מכים בחזרה באהרוני ושואלים אם העופות טריפה היכן הוא היה כל השנים כשהוא טיפל בנושא ומעולם לא עשה מזה ענין?

הם לא נשארו חייבים אבל גם לא נותנים לו את מה שביקש שיענו רשמית ותתחיל החגיגה הגדולה לקראת נסיעתו של הרבי הזאלוני לישראל. ולכן בשלב זה הם לא עונים לו מתעלמים ממנו עד שהזאלוני ישוב מהארץ ואז יגמרו עמו את החשבון

בחנוכה החליט האהרוני לצאת נגד אחיו הזאלוני בטענה כי הוא מאכיל טריפות. לטענתו 18 אחוז מכלל העופות יש בהן בעיה של צומות הגידין וכי לא בודקים את העופות בבית השחיטה של אחיו ולכן הם טריפה

אנשי הזאלוני שואלים מהיכן הוא יודע אם בודקים או לא בודקים האם הוא היה שם? זה שאצלו יש אחוז כל כך גבוה זה בגלל שהוא קונה את העופות ממקום האחר ששם יש את הבעיה. חוץ מזה, הם בודקים כמו בכל מקום אחר וכפי שמחוייב על פי הלכה

אבל הם שואלים שאלה, האהרוני היה זה שטיפל בנושא הזה עד לפני עשר שנים הוא היה זה שרץ לשחיטה והוא זה שאיפשר את המצב הזה. מדוע בכל השנים הוא לא עשה מזה ענין, מה קרה פתאום שהוא נזכר, האם לפני עשרים ושלשים שנה לא היתה בעיה של צומות הגידין?

לזאלונים אין כל ספק כי האהרוני התכוון לפוליטיקה כפי שהקדים בדרשתו ולא למנוע מכשול. מפני שאם הוא היה מתכוון רק למנוע מכשול הוא יכל לעשות את זה בשקט לפנות למי שצריך להעמיד על הטעון תיקון ואז היו מתחשבים בו מאמינים כי הוא לא מתכוון פוליטיקה. אבל כאשר למי שצריך לפנות הוא לא פונה ונואם בפני מי שאינם יכולים לתקן כלל, סימן שכוונותיו היו פוליטיות

9 תגובות:

  1. באמת? הזאלונים מכים בחזרה? חלומות מתוקים!!!, די זאלונים ווייסן נעבעך נישט וויאזוי צו רעאגירן, זיי זענען גיט באמאכט!!! זלמן לייב האט אנגעריפן ר' משה מנחם אז ער דארף ענטפערן ר' אהרן, אבער לעת עתה ווייסן זיי נאכנישט וויאזוי צי ענטפערן, ס'איז זיכער אז פונקט ווי ביי די ווייץ וואס איז געווען א חוק ולא יעבור אז מען דארף נעכמען די מצומחות פון לאנג איילאנד ווייל דער רבי זכותו יגן עלינו האט פון דארט גענומען, האבן די זאליס זיך געבראכן און אויפגעהערט נעמען פון דארט, און אזוי אויך גייען די זאליס זיך ברעכן און אנהייבן בודק צו זיין צומת הגידן פונקט ווי מען פירט זיך בכל תפוצות ישראל בארץ ובגולה, יעדער איז בודק אויסער די זאליס, זיי האבן עפעס ספעשל מיני טשיקן וואס קיינער קען נישט באקומען נאר די זאליס... און ביי זיי איז נישטא דער פראבלעם פון צומת הגידין... ווייסט איר פאר וואס? ווייל אז מען זוכט נישט טרעפט מען נישט... און אזוי גיט מען צו עסן פאר א ציבור אידן טריפה מדאורייתא לכולי עלמא, ס'איז נישט א הידור, נישט א חומרא, ס'איז קלאר טריפה מדאורייתא, און יארן צוריק איז דאס נישט געווען מצוי, האט מען נישט געדארפט בודק זיין, היינט צוטאג איז דאס זייער מצוי און מען איז מחוייב בודק צו זיין, יעדער רב ובעל מכשיר האלט אזוי אויסער די זאליס...
    פון ווי ווייסט רבי אהרן אז מען איז נישט בודק? ווייל א משגיח אינעם פלענט האט אנגערופן רבי אהרן און געבעטן ברחמים אז ער זאל אויפרידערן ווייל ער פילט אז ער איז מכשיל אידן און ר' משה מנחם לאזט בשום אופן נישט בודק זיין, ווייל לויט עם איז דאס בלויז א אהרונישער חומרא, דריבער האט רבי אהרן גערעדט דערפון, ונזכה ונחי' ונראה, ווי לאנג עס וועט געדוירן ביז זיי וועלן זיך ברעכן כדרכם בקודש,

    השבמחק
    תשובות
    1. די ביסט א גרויסע צילייגער

      ער גייט שרייען כנוסח סאטמאר "עפרא לפומיה"

      ער איז היינט סאטמאר

      מחק
  2. "אז מען דארף נעכמען די מצומחות פון לאנג איילאנד ווייל דער רבי זכותו יגן עלינו האט פון דארט גענומען"

    בסודם אל תבוא נפשו!, ובקהלם אל תחד כבודו!

    השבמחק
  3. איך בין ממש אימפרסט פון די אפגעהיטענקייט פון ר' אהרן, אשרנו שזכינו לרבי כזה, אומגלויבליך,

    אויך היט ער אונץ אפ פון די פסולי חיתון,

    השבמחק
  4. ברוך שמסר עולמו לשומרים
    בכל דור ודור ישנם מעוררים להסיר מכשול
    מה נעשה שמעלימים עין מחשש טריפות דאורייתא דהא אפשר להפריד האיסור ע״י טירחא בממון וכל הירא את דבר ה׳ יחרד לבבו ותסמר שערות ראשו. הזאת נעמי ? וכי זה הוא נחלת רבינו ? לגבב קולות להקל בטריפות ?
    מגלגלין זכות ע״י זכאי, והקולר תלוי בצאוורי המורים אשר מקלם יגיד להם.
    הלא אבן מקיר תזעק איך נהפכו לתמרורים.
    ויעזור ה׳ שמעז יצא מתוק ויחזרו מדרכיהם ויתקנו לבדוק מכאן ולהבא וישיבו מדרכם כסל למו ושבו בנים לגבולם.

    השבמחק
  5. צעקו המשוגע ייצא מהמקוה. נענה המשוגע וכי
    אני משוגע? המהר''א אמר שראה השבוע שהמחלה חזרה בגדול לעופות באחוזים גדולים ולכן צריך לבדוק כל עוף ועוף כפי שעושים מכבר בבית השחיטות בארץ ישראל ששם התחילה המחלה בתחילה. וכן ברחבי העולם אפילו בשחיטות מודרניים בודקים כבר. ולכן צעק שכל מי שאינו בודק מכניס עצמו בטריפות ממש. הוא לא אמר מי לא בודק את צומת הגידין. אז נעשה בלגן אצל הזילונים. כמו המשוגע שצעק במקוה וכי אני משוגע? ודי למבין.

    השבמחק
  6. אבל כולם שואלים השאלה הגדולה
    אז למה הוא צעק על הקדוש מקאשוי "עפרא לפומיה"

    השבמחק
  7. אחי ורעי תלמידי רבינו יואל הקדוש שיחיו,
    אנא אל תריבו ואל תלחמו בבלוג הזה, זה פשוט מגעיל ומצחיק. אנחנו נכנסים לכאן להיוודע מה קורה בגור ובמחבלים/שונאים וכד׳, ולא לכבס את המכבסה שלנו בפורום ש99% אחוז לא מכירים אותנו כלל. הבה נשמור על כבודינו, ונשאיר את הרב שאולזון לספר את החדשות על קצה המזלג. הוא עושה זאת בכבוד יחסי, וטוב שכך.
    אני מסמיק מהתגובות האלו, הן מרמת הכתיבה והן מהסגנון המלחמתי הילדותי. הרב שאולזון מכה בנו תמיד בחינוך המטופש שקיבלנו, ואם אנחנו ממשיכים בדיאולוג הזה אנחנו מצדיקים אותו.
    גם שהויכוח הזה מניב רושם כאילו אנחנו שונאים אלו את אלו באמת כמו הגורים והליטאים הנלחמים. זה פשוט שקר וכזב. הרי כולנו יודעים כי אצלינו כל המלחמה היא בדיחותא אחת גדולה, ולבד מאיזה מלחמות על בנינים וירושה אין לנו כלום אחד על השני. ומעשים בכל יום שחסידי שני הצדדים מתחתנים אלו עם אלו, עושים עסקים ביחד וסתם אוהבים זה את זה, וכל הויכוח הזה היא לשם ליצנות ושעשוע בלבד. אבל כשמתוכחים בפורום כזה ברמה כזה, מתקבל הרושם אצל הקוראים הישראלים הרחוקים כי אנחנו כבושי שנאה ומרירות, וחבל.
    ובכן אחי ורעי, הבה נשתוק על הבלוג הזה, ונחפש מקואות אחרים לנהל את הדיונים שלנו. מספיק. 

    השבמחק
    תשובות
    1. חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.