רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בדצמבר 2012

השטיבל הגוראי שסולק מבעל שם טוב בלע את יונה הנביא - באיומים החדירו לשטיבל את מי שלא חפצו בהם ועשו שם מהפכה

בעקבות הכישלון במשפט על השטיבל ברחוב בעל שם טוב בבני ברק, משפט שלווה בטריקים נועזים שכשלו, נותרו חברי השטיבל ברחוב. תחילה התמקמו בקומה הראשונה של "בית תלמוד להוראה" ברחוב מלצר, אבל זה היה טוב רק לימי השבת. במשך ימות השבוע, מתקיים שם כולל.
העסקונה בגור לא יכולה היתה לראות את החרפה, בעיקר מפני ששני מקורבי המלכות נמנים בין מתפללי בית החסידים. שמואל ברוך לנדוי, משב"ק האדמו"ר והמשמש כ"נאמן" בצוואה של הלב שמחה, בניגוד לרצון הנכד, הרב נחמיה מאנדל, והמקורב השני הוא בן ציון בבצ'יק, המשמש כרב השטיבל וגם כרב משרד הבריאות (בנו, הוא אחד מעוזריו של ליצמן).
בימים כתיקונם, היה האדמו"ר מגור קובע מה יהיה ועל פיו ישק דבר. אך היום, נראה כי אין זה מעניין את האדמו"ר ואולי אף הדברים לא מגיעים כלל לאזניו.
ישבו טובי המוחות וביניהם בנו של הרבי ר' ישראל מנחם המתגורר בבני ברק,  והחליטו שהשטיבל יכנס על כרעיו וקרבו ופרשו לשטיבל הוותיק ברחוב יונה הנביא. ולא רק, אלא הרב בבצ'יק יוכתר מיד כרב השטיבל.
באין אומר ודברים נחתה הגזירה על יושבי השטיבל שהביעו מורת רוח גדולה מהענין. אך הצעד לווה באיומים, כמו דוד אדלר שהתנגד למהלך והוברר לו שמקומו כמנהל הת"ת מוטל בספק.
המתפללים הוותיקים, חלקם מדירים רגליהם מהשטיבל שלהם, כי הכניסו להם שם בעלי בתים חדשים, הציבור כולו מפולג בעד ונגד. כך בפעם השנייה בלעו את יונה הנביא. פעם היה זה הדג, היום זה שטיבל בעל שם טוב והרב בבצ'יק.

11 תגובות:

  1. איך יכול להיות שהצליחו להוציא שטיבל של חסידי גור??? יש למישהו מושג מי זכה מולם?

    השבמחק
  2. איך יכול להיות שהצליחו להוציא שטיבל של חסידי גור??? יש למישהו מושג מי זכה מולם?

    השבמחק
  3. לא יאומן איך שאולזון ממשיך עם השקרין המוכחים זה פשוט הזוי איך כל אחד ממציא דברים ומלעיט אותו והוא הולך וממלא עם זה עמודים שלמים ואחר כך עוד מתגאה במספר הכניסות שלו.
    ראשית זה ידוע לכולם שהשטיבל בבעל שם טוב לא נכשל במשפט אלא הגיע לשטיבל יונה הנביא רק בגלל שהם התחננו אליהם שהם רוצים לחזק את המקום וביקשו שיבואו אליהם דמויות הוד כגון שמואל ברוך לנדוי.
    שלא לדבר על כך שחלק משטיבל יונה הנביא אפילו התנדב לעזוב את המקום לזמן מה כדי לפנות מרווח מכובד עבור המתפללים החדשים עד שהם ירגישו בנוח.
    זה גם ידוע שהשטיבל הזה הוקצה ע"י העירייה לשטיבל רש"י וזה שייך עד היום לשטיבל רש"י ורק בגלל שגם כולל מלצר שייך לשטיבל רש"י כידוע שנחום קורנפלד בנה את הבנין שלו עבור השטיבל ורק קיבל בינתיים רשות לעשות שם כולל, אז לכן בחר השטיבל בסוף את הבנין ברחוב מלצר, ובינתים הרשו לחברי יונה הנביא שהם דסלר לשעבר להתפלל שם ומי הם כי ילינו.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח
      יפה
      ועוד לשאולזון יקראו הזוי...
      השתלטו על חברים שלהם, ב.. ב.. צ'יק... (עכשיו תורידו את הנקודות)

      מחק
    2. אלעס איז אונזערס18 בדצמבר 2012 בשעה 12:17

      "שלא לדבר על כך שחלק משטיבל יונה הנביא אפילו "התנדב" לעזוב את המקום לזמן מה כדי לפנות מרווח מכובד עבור המתפללים החדשים עד שהם ירגישו בנוח." ממש משכנע... "התנדבו"... זה כבר אומר הכל

      מחק
    3. מה שבטוח, שאם שאולזון שקרן, אז קלמן זעליג [י.ליפל/אקרמן /שטול / רוזנבוים בורנשטיין] אבי אבות השקרנים [אל דאגה, הבנתי שיש 2 שונים שתפסו טרמפ על הכינוי "קלמן זעליג", אחד העיקרי - שאהיד, והשני לא]:

      המשפט בשטיבל בעש"ט ידוע ומפורסם וצבי ביאלוסטוצקי [המתחזה להרב יצחק בלומנטל באתר כיכר השבת] היה מעורב בו עד צוואר. , היתה שם אלימות רבה.

      מי שיודע את האלימות שהופעלה בשעתו בשליחות הרבי מגור [לפני הנהגתו] על נחום קורנפלד עד שנאנס לתת את הכולל שבנה בדמו לשטיבל רש"י של האדמו"ר.
      וזה רק 1 מתוך שרשרת אלימות בנסיון כיבוש בתי כנסת של גור: ביהכנ"ס פא"י בב"ב, ביהכנ"ס המרכזי בערד, ביהכנ"ס הראשי בחיפה, ישיבת ראשל"ץ, ועוד.

      מחק
    4. דמויות הוד שמואל ברוך לנדוי?
      על מי אמר הפני מנחם "דער שטימעלדיקע גנב?
      מי עשק וגנב מכתבים וכתבי יד מחסידים קשישים?

      מחק
    5. כיצד תעיז להדביק על רבינו הקדוש והטהור את חירחוריך, פניך השחורות כפחם לא מוצגים בתמונתך פה ואנו מחמיצים אותם???
      בנוסף דיבוריך בדויים ושקריים. גם בני משפחתי מסרו בשמחה תצלומים מכתבי יד בחפצם לסייע להשלמת מלאכת הקודש, וכיצד תלין על המפורסם כנקי כפים ובר לבב, את פירות דמיונך השוטה???

      כנראה שהינך מחוסר מעשה. אעוץ לך קח עבודה מסודרת או יזום עסק- ותצליח במהרה.

      מחק
  4. ני לומד שמועסן כל שבוע וזה כלל לא נכון.
    הרבי אכן מביא בשמו קצת פחות יחסית מאשר הבית ישראל ושפת אמת אבל כמעט אין פרשה שהוא לא מוזכר.
    זה הוא הסדר
    שפת אמת- הכי הרבה
    בית ישראל- קצת פחות
    אמרי אמת-הרבה פחות מבית ישראל
    לב שמחה -קצת פחות מאמרי אמת
    פני מנחם- פחות מלב שמחה
    חידושי הרי"ם- הכי פחות
    לדעתי הסיבה הוא פשוטה מאוד-הרבי מזכיר בעיקר מה שהוא בקי בו יותר ספר שפת אמת היה הספר היחיד מתורת גור בימי הבחרות של הרבי בו בזמן למד הרבי את השמועסן של הבית ישראל אחרי זה בזמן הלב שמחה יצא ספר אמרי אמת בזמן פני מנחם יצא לאור ספר לב שמחה ורק לאחרונה השלימו את ספר פני מנחם.

    רשמתי לעצמי בשנים אחרונות איפה שהרבי הזכיר את הפנ"מ בחנוכה
    תשעב- זאת חנוכה "איתא בפני מנחם איש ישראל צריך להיות מוסיף והולך....
    תשעא- בחנוכה לא הוזכר
    תשע-איתא בפני מנחם יש להבין מהו עניין
    עוד פעם בתשע-נר ה-איתא בפני מנחם על מה שאמרו בגמ מצוות חנוכה....

    השבמחק
  5. אם אינני טועה בתמונה הקודמת זה שעומד מאחורי נחמיה זה הבן של הרב בבצ'יק . אינני יודע אם יש לו רק בן אחד או יותר . כבר כמה שנים שאינני נמצא בגור ומותר לי לא לדעת.

    השבמחק
    תשובות
    1. הרב בן-ציון בבצ'יק שליט"א יהודי צדיק ועובד ה' באמת וחבל שמערבבים אותו בכל הפוליטיקה והבלאגן.
      אכן, יש לו בן (לא יחיד) שהוא עוזרו של ליצמן העריץ ושל בן האדמו"ר מגור.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.