רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

המחבלים: לא נחזור על הטעות - הם קוראים לחבריהם שלא להשתתף הפעם בבחירות לכנסת

כדרכי להביא את כל הצדדים אני מביא כאן את גירסת המחבלים:

לפני כארבע שנים הכנסנו לקלפי את הפתק עם האות ג' אנוכי הקטן אף השתתפתי כמשקיף בקלפי מטעם יהדות התורה שחלק ממרכיביה הוא תנועת "דגל התורה" שנוסדה ע"י מרן הגרא"מ שך זצוק"ל.
בזמנו ראיתי כחוב קדוש לשמוע לציווי המפורש מפי מרן הגרי"ש אליישיב זצוק"ל להצביע ולפעול למענם, כאחד שחונך וינק את מורשת מרן הגרא"מ שך זצוק"ל ראיתי את הצורך לתת את קולי ולפעול למען התנועה שמרן זצוק"ל הקים וייסד והצליח בניגוד לכל הציפיות וכמו שאמרו שבזמנו באו למרן זצוק"ל ביום הבחירות ואמרו שההצבעה חלשה יחסית, אז אמר "אם אנשים לא יצביעו מלאכים יצביעו" אני ראיתי בזאת סוג של ציווי וחובה לפעול למען הצלחת התנועה שמרן זצוק"ל הקים, הגם שיש בליבותינו לא מעט על הנציגים שבכנסת וברשויות המונציפאליות הציווי מעל ה-כ-ל!!!

כידוע אותה קבוצה הקרואה "שונאים" לחמו בכל הזמנים נגד מרן זצוק"ל אם זה בטענה נגד הרב ברוך פינס זצ"ל שמרן התנגד למינויו בישיבת פוניבז' ולאחר מכן לחמו במרן זצוק"ל בכל הקשור ל"סגן המשיח" מבני ברק, ולאחר מכן מלחמת חורמה במערכת הכשרות שהקים מרן זצוק"ל "שארית ישראל", כשבאתי לנחם את ילדי הגרח"ש קרליץ זצוק"ל מקים מערכת הכשרות על פטירת אביהם הדגול סיפר לי בנו הצעיר ר' מאיר קרליץ הי"ו שבזמן הקמת מערכת הכשרות רדפו את אביו אפילו בני דודים וקרובי משפחה הקרובים לחוגי ה"שונאים", עד שבא בנדוד (י.ק) וזרק לעבר הגרח"ש זצוק"ל שאריות אשפה שפגעו בו, הגרח"ש שתק ומיהר לחברותא עם בנו. זו רק דוגמא קטנה להתנהגות אותה קבוצה שפלה כנגד מרן זצוק"ל, במקביל למלחמה במרן הקימו שחיטה נפרדת תחת חסותו של "סגן המשיח" תוך התחרות והטחת האשמות שווא על מערכת השחיטה בכשרות שארית ישראל.

זכורני שבהספדים על מרן הגרא"מ שך זצוק"ל שמעתי מפורשות את הגאון רבי משה מרדכי שולזינגר זצוק"ל שמרן הגרא"מ שך זצוק"ל הורה שבכל ענייני ההנהגה יפנו למרן הגרי"ש אליישיב זצוק"ל,
כידוע מרן הגרי"ש זצוק"ל הכריע שיש לשמוע לפסק דין תורה בעניין פוניבז' אך אותה קבוצה התעלתה ולא הקשיבה ואף פעלה בגלוי נגד דעתו הכתובה והברורה של מרן הגרי"ש זצוק"ל.
לאחר מכן פתחו מערכת כשרות חדשה שכל מטרתה להרוס ולקעקע את מערכת הכשרות "שארית ישראל", מערכת הכשרות שלהם נקראה בשם "יראים" "חרדים ועוד...
כשראו שלא הולך להם להשתלט על העיתון "יתד נאמן" הללו פתחו עיתון חדש בשם "יום חדש" שלחם בעיתון וזאת נגד דעתם של כל גדולי ישראל באותה העת.

לצערינו לא זכינו שמרן הגרי"ש זצוק"ל יהיה איתנו עד ביאת משיח ובמחצית השנה קודם לפטירתו נחלש מאוד, מה עשו אותה קבוצה בזויה? באישון ליל, ממש בבחינת גנבים בלילה התכנסו וגנבו את העיתון שמרן הגרא"מ שך זצוק"ל הקים וזרקו את הוועדה הרוחנית שמונתה על ידה ואת העורך והמנכ"ל שהרימו את העיתון מיום היווסדו, מילא על העורך והמנכ"ל היו להם טענות כלשהם, אבל את הוועדה הרוחנית אין שום הצדקה בעולם לזרוק משם.  

לפני חודשים ספורים כינסו את מועצת גדולי התורה "והחליטו" בשם מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א לצרף קבוצה נכבדה של גורמים המזוהים עם אותה קבוצה אלימה ובזויה לתוך המועצת מתוך מטרה להפוך את המועצת לחותמת גומי להחלטותיהם של אותה קבוצה בזויה בראשות איש העסקים שמעון גליק ממונסי.

בכדי להשלים את ההשתלטות והגניבה החליטו להעיף את נאמני מרנן זצוק"ל ולהבחל"ח מרנן ורבנן שליט"א מרשימת "דגל התורה"  והכל תחת מסווה כביכול של החלטות מועצת גדולי התורה, כידוע לפני אותו כינוס פירסם הגאון רבי צבי פרידמן שליט"א איש אמונו של מרן הגרי"ש זצוק"ל מכתב מפורש שמבהיר כי הוזזת נאמני מרן זצ"ל מהווה פגיעה במורשת,בהנהגה ובציבור בני התורה.

במעשיהם אלו הכריזו אותה קבוצה שהם "מנהיגי הדור" אותם אלו שמרן הגרא"מ שך זצוק"ל זרק לכל עבר עקב מעשיהם (מרדכי קרליץ) אותם אלו שנתפסו משחרים בקוביות וחטאו בג' עבירות חמורות הם הם אלו שיקבעו את הנהגת הדור.

לכן עלינו הציבור להכריז כי אין חלקנו עמהם וכמו שמרן הגרא"מ שך זצוק"ל במר כאבו אמר בבנייני האומה (בייסוד דגל התורה) הם אגודת ישראל? אנחנו אגודת ישראל!
עלינו להבהיר כי הם לא שייכים לאגודת החרדים דגל התורה ואין חלקנו עמהם.

לאור זאת היום במצב הנוכחי רואים אנו בכל אחד שיצביע עבור אותם גורמים כמבעט ברבותיו ועל הציבור להצביע ברגליו ולהדיר את אותם פושעים מכרם ישראל.

4 תגובות:

  1. ואני אומר: מצויין, אל תצביעו! ככל שיצביעו פחות ג' תהיה פחות השפעה והיות שאת המפלגה מעניין רק איך להיטיב עם בוחריה וכלל לא טובת המדינה (גם בענייני ארץ ישראל וגם בעייני כלכלה וכד') הרי שאם תהיה למפלגה פחות השפעה כנראה יהיה יותר טוב.
    אני קורה לכם (המחבלים) להחרים לגמרי את הבחירות. הבעייה היא שאתם (כנראה) מעטים כ"כ שזה כנראה לא ממש ישפיע.

    השבמחק
  2. שמתם לב שכל הפילפול העמוק הזה מבוסס על דברי משה מרדכי שולזינגר, שבמקרה הטוב היה מטורף, כנראה שהכותב הינו מתלמידיו המובהקים של אותו האיש שכבר בצעירותו אושפז בבית משוגעים

    השבמחק
  3. אותם אלו שנתפסו משחקים בקוביות וחטאו בג' עבירות חמורות הם הם אלו שיקבעו את הנהגת הדור.
    מילים מיותרות ירא הקהל וישפוט עד כדי כך מטומטם הכותב הנ"ל

    השבמחק
  4. מי שמכיר את מרדכי קרליץ ויודע כמה כסף מחליפים ידים בסיפור הזה והסיפורים הקודמים שהוא תיחמן כבר לא יודע מי צודק כאן. באחריות. הבעיה ששאריות מגיעים למנהל בלוג זה, ולכן לא תדעו. חבל שמחפש האמת מחפש רק במקומות ה״נכונים״

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.