רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

הסאטמארים בבית המשפט ביקשו לא להאמין לאמא מפני שהיא הונתה את העיריה השתמשה בביטוח הרפואי של אימה שלא כדין - לו יכולתי הייתי מתפרץ לעברם וצועק צבועים!!!

צריך הרבה כוחות נפש לשבת באולם בית המשפט לשמוע את העדים ובמיוחד את השאלות ומה מבקשים להוכיח,  ולשתוק לא להתפרץ. מי שבקי בפרטים ובעיקר בהלכי רוח החיים של יהודי ווילימסבורג מה חשוב אצלם ומה לא כל כך, ויודע איך הם מגינים  על כל מי שמרמה את הממשלה ומוציא מהם כספים שלא ביושר, לא יכול שלא להתפרץ כשהוא שומע דבר כזה

בבית המשפט לאחר שהאמא של הנערה העידה בפרשת ווברמן, עורך הדין שנשכר על ידי הסאטמארים ניסה להוכיח כי היא 'פושעת' ואין להתחשב בדבריה. ומדוע היא פושעת? היא הונתה את העיריה, היא השתמשה בביטוח הרפואי של אימה בניגוד לחוק

ישבתי ושאלתי את עצמי אם אני שומע נכון, והאם אכן בסאטמאר כולם ישרים והגונים אף אחד לא מרמה את הממשלה, או שמא מי שאינו מרמה הוא הטיפש?

אני מבין, אין להם במה לשבור את האמא ואת עדותה הקשה נגד ווברמן אז הם מנסים בדרך הזו. אבל באמת, האם זו העבירה שהם מצאו לה? האם יש מי בווילימסבורג שלא יכול לישון בגלל עבירות כאלו?

אין איזור כלשהו בכל אמריקה ששם ההונאה היא כל כך קשה בכל תחום ולא אפרט כאן בשביל שלא להכנס לחשש מסירה, הם שישתמשו בטענות כאלו נגד מי שעשתה מה שכולם בוויליסבורג עשו וסאטמאר הגנה עליהם? מה יש, מפני שעכשיו היא מגינה על הבת ולא עליהם?

סאטמאר רועדת מן התוצאות במשפט הזה בגלל שאם ווברמן יורשע ההורים והבת יגישו תביעת פיצויים נגד סאטמאר בסך של 50 מיליון דולר לפחות, ולכן חשוב להם שווברמן לא יורשע

5 תגובות:

  1. תשובות
    1. חזרנו כל הש"ס ולא מצאה בה tuches bluh האם משלנו אתה?

      מחק
  2. למה אין את הפרוטקולים מהמשפט,ולמה עדותה של האמא חשוב,הרי היא לא התלוותה לבתה בשעת מעשה,האם יקבלו ראיות נסיבתיות?יש כאלה שמגדפים אותך הרב שאולזון,אך, אני רוצה להודות לך!!

    השבמחק
  3. "לו יכולתי הייתי מתפרץ לעברם וצועק צבועים!!!"

    HA! SHAULZAN IS CALLING THE KETTLE BLACK
    עם עקש תתפתל!!!

    השבמחק
  4. דוקא הגיוני למה הם משתמשים בטענה הזו.
    הם יודעים כמה המשטר מחמיר עם עבירות פדראליות.
    יש היגיון שהשופט יתייחס מאוד בחומרה לדברים האלה ויושפע מזה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.