רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

שאלה גלויה למרן הגאון הרב וואזנר שליט"א - במה אשמים הילדים על שהאבא יש לו אייפון מי התיר להפקיר אותם לרחוב האם כבודו לוקח אחריות על עתידם?

באו מים עד נפש ואין עוד ברירה חייבים להציב את השאלה לרבנים מפני שעושה רושם שמטעים אותם הם אינם יודעים את האמת לאמיתה מה קורה ברחוב וכי הסכנה של ילד להסתובב ברחוב בלי ישיבה ובלי חיידר או בית ספר הוא פי אלף יותר חמור מאשר אם יש לאבא אייפון או אינטרנט

בואו נתאר לעצמנו שמיישמים את דברי הרב וואזנר ולא מקבלים מאות ואולי אלפי ילדים מפני שלהוריהם יש אייפון ואינטרנט, אלו יסתובבו ברחובות רחמנא לצלן, האם יש מי שמסוגל ויכול לקבל על עצמו אחריות לעתידם של הנפשות הללו?

מי גרוע יותר אותו מי שבשעתו בתחילת קום המדינה ניסה להוציא מן החיידרים את הילדים ולהעבירם רחמנא לצלן לחינוך הלא דתי, או הרבנים של ימינו המסלקים ילדים מן החיידרים רק מפני שהם מבקשים לנקום בהורים

לא רק הרב וואזנר, זה קורה בגור ובמקומות אחרים, האם מי מהם קולט מה הוא עושה?

ואחר כך תשקיעו כוחות ב'להחזיר בתשובה' את כל אותם מי שאתם זרקתם מן החיידרים על לא עוול בכפם

במה חטאו צעירי הצאן אם לאבא או לאמא יש אייפון או אינטרנט. תלחמו בהורים לא בילדים

6 תגובות:

  1. חיים, זה ברור זה מעבר לרמה שלך להבין מה כתוב במכתב של הרב וואזנר, אבל כדי שמישהו לא יתרשם מהשטויות שלך, אני רוצה להפנות תשומת לב לקרוא את הכל, זאת אומרת גם את הסעיף לפני הסעיף שאומר לא לקבל את הילדים, ושם כתובה הסיבה הברורה: כי הילדים האלו גורמים הרס לילדים האחרים !!! נקודה.

    ועל סיבה כזאת אין וויכוח ותמיד הורו גדולי ישראל לסלק מיידית כל תלמיד מכל מוסד.

    אז נכון שאתה מעוניין שלכולם יהיה אינטרנט כדי שיקראו את השטויות שלך, אבל בגלל זה אין לך היתר לעוות את דבריו של הרב וואזנר שליט"א.

    השבמחק
  2. 'שבמשפחתו יש אינטרנט', הכוונה ברורה שהבית מתנהל בצילו של האינטרנט וכל היום 'רצים' שם דברים מהאינטרנט, וא"כ אין לך מה להתלונן, אפשר בהחלט להבין את הפסק. הילד קולט את האוירה מהבית ומעביר אותה לחברים.

    השבמחק
  3. חיים,
    למה אתה תמיד מפנה את השאלה לרבנים - מה אשמים הילדים?
    למה שלא יוטל האחריות ותפנה את השאלה אל ההורים?
    מה אשמים הורים אחרים שמתאמצים לשמור על ילדיהם? מדוע שיסבלו מאלה האחרים שמפקירים?!

    השבמחק
  4. לגאון הדור הרב וואזנר שליט"א יש כתובת להיכן אפשר לשלוח אליו שאלות.

    השבמחק
  5. אני זוכר את מודעות "תיקון גדול" של הרב כדי לעשות הפרדה באוטובוסים, ברחובות וכו' וגו'. עד שמישהו העיר לו שבמקור התיקון הגדול היה רק לשמחת בית השואבה ומיד במוצאי החג היו מורידים את ההפרדה וכל שנה בודקים מחדש אם צריך את זה. בסוגיה שם מפורש שההפרדה היא איסור מהנבואה! מאז הפסיקו מודעות התיקון גדול!
    לדעתי האיסורים על הטלפון הם באותה קטגוריה.

    השבמחק
  6. תגיד לרב הזה שילמד קודם את הבן שלו מניו יארק שיפסיק
    לגזול ולשדוד ואח"כ ידבר על טלפונים
    משפחה של גנבים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.