רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

הגאון הצדיק רבי אלחנן הלפרין: כל הרבנים שהעלילו עלילה נוראה על בני לא ינצלו לעולם מדינה של גהינם

סוף סוף שומעים צד שני, עד כה כתבו הצד התוקף את הרב הלפרין, ביום שישי ערב שבת פרסם האבא הגאון הצדיק רבי אלחנן הלפרין מכתב אשר בו הוא מגולל את כל הסיפור וטוען שכל מה שעשה בנו היה נכון וכי אפשר לברר זאת עם מומחים

הוא מגולל את כל מה שעבר בשבועות האחרונים ואיך שהוציאו ממנו התחייבות שלא כדין, ומספר באלו שיטות פעלו שהם היפך התורה והיפך החוק ומסיים כי כל אלו שנתנו יד לפשע הזה לא ינצלו מדינה של גהינום

מביא אני לכם כאן את המכתב תקראו מפני שיש בו הכל

24 תגובות:

  1. המקרה הזה מזכיר לי מה עשו להרב אליעזר זאב רז בתל ציון , שפכו לו את אדם באותה צורה והכל היה עלילות שוא , עד שהוכרח לעזוב את תל ציון בהוראת בית הדין של הרב יעקב יוסף שאיים עליו שאם לא יעזוב הוא יבייש אותו , ואנ יודע שהכל שקר וכזב ורק שונאים שלו עשו לו עוול.
    המעניין שמיד לאחר הסיפור הזה הרב יעקב יוסף קיבל את המחלה.

    השבמחק
  2. ר' ניסים קרליץ9 בדצמבר 2012 בשעה 2:13

    לא נורא !
    עכשיו הרבנים מרגישים מעט ממה שהם עושים הרבה פעמים דין ללא צדק
    רק משום שזה פוליטיקלי קורקט.

    השבמחק
  3. זה היה עוד יותר מרשים אם היילפרין הצעיר לא היה מתעסק עם נשים זרות... נשמע כזעקת הקוזק הנגזל...

    השבמחק
  4. חיים שאולזון בגי׳ ״נואף עם ראש כחול״ (עם הכולל)

    השבמחק
  5. העיקר ששאולזון האדיוט (((כן טני חסיד גור))))))))))) כל מה שלא קשור ללכלך את גור או אחד מחסידי גור אז הא יקבל שהכל בסדר וכשר!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  6. אההה.... אז ישנם כ30 רבנים שהחליטו שחיים הלפרין לא ראוי לשמש כרב, ומה יש לה"צד" שכנגד? מכתב מהנאשם ואביו.

    כל מילה מיותרת

    Sexual predator!

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה כותב שטויות ,אם היית מכיר את עבודת הרבנים היית מבין שגם 100 רבנים שווים כקליפת השום היות וכל אחד מפחד מהצל של השני.

      מחק
  7. דוב פלדמן, מבין המצוקה, אבל זה לא סותר את העובדות.

    אין רב אחד שראה חומר הראיות שלא הזדעזע, אין אף רב אחד שיוצא לה גנתו,

    הבן אדם נתפס עם המכנסיים למטה.

    סוף סיפור.

    אחרי רבים להטות.

    ר שמעון וינגרטן, דיין חנוך ערנטרוי הם לא רבנים סתם. הם חתמו על כרוז שהם בדקו הכל ביסודיות ואין להם ספק שלאבונם זה המצב והוא אינו ראוי להיות רב.

    GET A LIFE

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא במצוקה אני רק מנסה לוודא שאין כאן עלילה ,אני גם מאמין שזה יכול להיות נכון ,אני רק טוען שההוכחות לנכונות הסיפור לא קשורות לכמות הרבנים , אלא לממצאים שהם ראו.

      מחק
    2. אני מכיר מקרוב את התנהגותו של דיין ערנטרוי בענין אחר, בו לא הייתי צד או קרוב לצד, אבל מעורב כצופה בענין גט ומשמורת על ילדים וראיתי שהרב ערנטרוי פעל שם רק מאינטרס ונטיה מתוך הכרות לצד אחד וכלל לא ירד לפרטים ושום דבר לא היה שם לפי ההלכה, המטרה סומנה על ידו מראש וכך פעל עד הסוף נגד ההלכה וגם נגד היושר והאנושיות. מאד התאכזבתי כי עד אז הערכתי את הרב וזה היה עבורי שוק. אני מייסר את עצמי ששתקתי אז אך הייתי צעיר וחלש ולמעשה הוכנסתי לענין כמסייע לרב ערנטרוי אז לא העזתי להחציף

      מחק
    3. האמת שאני לא מכיר דיין שפועל אחרת , היום כולם פועלים בשמיעת צד אחד שזה שלא במעמד צד שני וכו' , וכמו כן פועלים מתוך אינטרסים , עוד לא שמעתי על דיין שפועל אחרת.

      כך שזה רק מחזק את מה שכתבתי לעיל שאין כאן קשר למספר הרבנים אלא להשתייכותם.

      מחק
  8. אלעס איז אונזערס9 בדצמבר 2012 בשעה 9:05

    זה לא פשוט, צריך לזכור שאדם שמתעסק עם שלום בית זה טבעי שיהיו לו הרבה שונאים וכך או כך לצערנו יש הרבה פוליטיקה. אם הרב פדווא (שהוא רב חשוב מאוד בפני עצמו) הקים ב"ד בלתי תלוי שיחקור את העניין אז זה דורש מחשבה מדוע רבנים אלו לא מחכים לפסק האם זה כי הם קנאים לאמת (שבעצם אמורה להתברר עם הכרעת הב"ד ושמיעת העדויות) או שיש כאן סיבות אחרות... אמנם "אין אפוטרופוס לעריות" אך קל מאוד להשמיץ אדם. נקודה למחשבה.

    השבמחק
  9. חבל שחיים שאולזהון לא מעלה פה מכתבם של הרבנים עם תרגום.

    זה ניתן להשגה דרך www.ifyoutickleus.blogspot.com

    ול"אלעס אוז אונזרס", שתים מהמתלוננות הם בחורות. קל מאוד להשמיץ, אבל קשה מאוד למצוא שתי רבנים ותיקים שהיו מואד בידידות עמו במשך השנים, ופתאום הם מוכנים לצאת עם הודאה חד משמעית בענין.

    חברה, חייבים לעבוד עם השכל, אם נטמן הראש בחול, אף פעם לא נצליח להוציא ענין זה של SEXUAL ABUSE מבינינו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מדבר בשם האמת ואומר לדבר עם השכל , אני לא מבין מה שייך כאן שכל , רגש לזולת שייך , שכל ??? , צריך הרבה רגש יהודי כדי לא לקבל לעז על יהודי , שכל המקור זה נשים שפנו אליו לעזרה, הרי לא מדובר כאן בעדות של שנים שראו , אלא הכל יתכן דמיונות שוא או המצאות של נשים , על פי ההלכה אין להאמין אלא על פי שנים (עיין במסכת מכות דף ז) , ולא עוד אלא שמכים את המוציא לעז , וידוע הסיפור עם השדי חמד .
      לא זה מה שיציל אותנו מבעיות , היות ולא הדברים האילו הם שגורמים לבעיות .
      מצאנו כבר הרבה ידידים שברחו מעמיתיהם ולא הגנו עליהם מפני השקר , היות ולא היה להם את האומץ , כך שכל האסמכתאות שלך אין להם כלום הם דין התורה , ולכן על פי דין תורה אין לקבל את הלשון הרע , גם אם יש חשש לשמועות ,אפשר לעשות זאת בשקט ואם תנאים שלא יעסוק יותר בתחום שלוב בית , אבל לא לעשות זאת בכל תרועה גדולה.

      מחק
    2. אלעס איז אונזערס9 בדצמבר 2012 בשעה 13:28

      דוב הפעם אני מסכים איתך ול"קול האמת" אני האחרון שיתמוך באנשים שביצעו כאלה פשעים הבעיה היא שרק לאחרונה פורסם על אישה שהעלילה על בעלה לשעבר וכמעט הכניסו אותו לכלא וברגע האחרון חברו הצליח להוציא ממנה הודאה שזה שקר וכזב. בכל אופן השאלה שמציקה לי היא מה הבעיה בב"ד בלתי תלוי שיחקור את זה??? למה הם כ"כ מתנגדים לזה? ותשובה לזה יכולה להיות רק אחת, מי שמנסה למנוע חקירה ודיון רציניים זה אומר שיש לו מה להסתיר...

      מחק
  10. סה"כ המחלוקת שם הוא בין הרבנים, בין הרבנים החסידים לרבנים הליטאים, שהחסידים תומכים בר' חיים, והליטאים יצאו נגדו, ככה קיבלתי מחבר שגר שם.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שאתה אומר מסביר טוב את האירועים ,ולכן קול האמת כנראה שייך לפלג הליטאי שתמיד מוכר את השקרים שלו בשם קול האמת.

      אני מציע למשפחת הלפרין, אם הם חושבים שהצדק איתם , לעזוב את לונדון , היות ולטענתם הם צדיקים הנרדפים , והרי לכל רדיפה יש סיבה שמימית , וכנראה הסיבה היא שיעזבו את לונדון לפני שכל אנגליה עומדת להישטף במים , והקב"ה חס עליהם ורוצה להצילם , והרי כל יהודי מאמין צריך לראות בכל הקורה איתו שהכל מהשם יתברך , ועל כן יש להבין את רמזיו של בורא עולם ואין שום טעם להילחם .

      הכל כמובן לטענתם שהם צדיקים , שאם לא כן עליהם להמשיל להילחם על חפותן לפי כללי עולם השקר.
      לפי כללי עולם האמת אין להילחם על חפות , היות וכל דבר שקורה לאדם הרי זה מהבורא יתברך , ועל כן אין להלחם נגד זה אלא לקבל את גזירותיו באהבה , וזה הנסיונות שיש לאדם , ובפרט בתקופה שאנו ממש לפני הגאולה השלימה , אני מציע למשפחת הלפרין לעזוב את לונדון ולהגיע לארץ ישראל , ולהינצל מהשטפונות האמורים לבוא על אנגליה בזמן הקרוב.

      אני חושב ש"אלעס איז אונזערס" לא יסים איתי אבל לא נורא.

      מחק
    2. אלעס איז אונזערס9 בדצמבר 2012 בשעה 20:49

      כפי שהבנת בעצמך איני מסכים איתך ולו מפני העובדה שלטענתך היינו מדינת ישראל הייתה צריכה לספוג את טילי החמאס בשקט ובאהבה לא?

      מחק
    3. נכון מאוד , והכל היה כדי לעורר את עם ישראל בתשובה.

      מחק
    4. רציתי רק לתקן מה שכתבתי זה על הפרט , כלומר כל בית שנפגע עליו לקבל זאת באהבה ולא על מדינה היות ומדינה כמדינה לא יכולה לשתוק היות ותפקידה להגן על כלל האזרחים ויש את הכלל הבא להרגך השכם להורגו , אבל הפרט צריך לקבל שהכל מאיתו יתברך באהבה גמורה , ובפרט במריבה בין יהודים להבדיל ממריבה עם גויים.

      כלומר הכא להרגך השכם להורגו , אבל מצד שני כתוב לא תיקום ולא תיטור.

      אני לא מנסה כאן לבאר את כל התורה על רגל אחת אלא להסביר את ההבדלים בין הפרטים.

      וזה ההבדל בין הגנה מטילים , למריבה בלונדון.

      מחק
    5. אלעס איז אונזערס10 בדצמבר 2012 בשעה 7:22

      ברור שצריך לקבל באהבה אך זה לא מונע השתדלות יש פסוק "והייתם נקיים מה' ומישראל" למדו מזה שאדם צריך להתנהג בנקיות שלא יצא עליו לעז הוכחת חפותו היא אותו עניין. אין שום עניין לתת גוו למכים בעניין כזה אין בזה שום דבר עם נקימה לא יעלה על הדעת שאדם יסבול מהשמצות ולא יגן על עצמו. לקבל דין שמים באהבה זה רק חלק מזה ובדיוק כפי שאדם שיש לו חולה בתוך ביתו יבקש רחמים וילך לרופא ולא ישב בבית ויקבל דין שמים, קבלת דין שמים אינה מונעת השתדלות.

      מחק
    6. אתה כל פעם מפליא אותי עם הההשואת שלך , אתה משווה בין דברים שלא קרובים אחד לשני .

      הרי על מי שלא הולך לרופא לא כתוב ואוהביו כצאת השמש בגבורתו , ועל מי ששותק על בזיונו כן כתוב ואוהביו כצאת השמש וגו' זה השומע חרפתו ואינו משיב , והייתם נקיים זו הגדרה אחרת , עצם התנהגותו היא חוסר התחשבות עם והייתם נקיים , והייתם נקיים זה לא לנקות את עצמו , אלא לא לעשות מעשה של חשד ואת זה הוא כבר עשה .

      העברתי להשב ומחקתי את המקור
      להעביר על מידותיו זו מצוה , להיות חולה זו לא מצוה , מה אתה בכלל משוה ???????

      כמו שהשוית עם טילים , ההשואה איננה במקום .

      אין לי ענין להיכנס לדין ודברים בענין היות ואני רואה שחסר לך מידע תורני ומוסר וחסידות.
      אני כותב כל זאת רק כדי להצחיש לך שיש לך הרבה מה ללמוד בהגדרת הדברים לפני שאתה משיג עלי.

      מחק
  11. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.