רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 22 בדצמבר 2012

מדוע מתחמק שר הבטחון אהוד ברק ולא רוצה לקבל את גפני וליצמן ואיך זה עובד יחד עם קנאותו של הרבי מויזניץ?

מן הרגע הראשון הוא משחק את תדמית הקנאי. אומרים שהוא היה קנאי גם בצעירותו, וזו אחת הסיבות שלא אהבו אותו בשעתו. אבל מה שאמת, בשנות גלותו הוא הסתובב הרבה אצל דודו במונסי שלימד אותו קנאות. בנוסף הוא השתדך עם סאטמאר חתנו הגדול הוא הנכד של הסאטמארי אמו היא חייקו הבת הגדולה שלו האחות של האהרוני והזאלוני, אבל זה לא משתלב עם השתתפות בבחירות. לכן הוא מנסה ללכת בין הטיפות, למשל בסיום הש"ס הוא החרים אותו אך ורק מפני שהנואם שם היה הרב ישראל לאו והוא דיבר באנגלית, כאילו שזה מה שמפריע לחסידי ויזניץ, ומאידך בדרשתו בסעודה שלישית הוא הדגיש כי מצוה להשתתף בבחירות וכל מי שחושב אחרת זה מדרכי הייצר

מי ששמע את ר' ישראל מויזניץ בסעודה שלישית שמע דרשה קנאית לכל דבר הוא החליט כי הוא הולך עד הסוף ואוסר על חסידיו להתייצב בלשכת הגיוס. הבעיה כאן שההחלטה של ראשי הישיבות שונה, שבינתיים עד לאחר הבחירות מתייצבים בשביל שלא לתת חומר לחילונים עם מה לנגח את החרדים ועם זה להשיג עוד קולות.

אבל מה שמעניין מי שמחפשים לעשות כאן משהו הם חברי הכנסת משה גפני ויענקל ליצמן הם ביקשו להיפגש עם אהוד ברק והוא מתחמק לא רוצה להיפגש עימם. הוא עושה חשבון כי הוא בין כה וכה סיים את הקריירה הוא לא מתמודד בבחירות הקרובות אז הוא כבר לא חייב לאף אחד שום דבר. בנוסף בנימין נתניהו לא מחפש צרות של ערב בחירות מספיק שמישהו ידווח כאילו שיש הסכמות עם החרדים והוא מאבד עוד כמה אלפי קולות, אז הם מאיימים כי אולי תצא הוראה כזו

מה שחמור כאן כי לא שמענו שהם ישובו לשולחנו של הרב שטיינמן למסור לו על הקורה ושהוא יחליט או שיכנס את 'מועצת גדולי התורה'

אבל לא על זה אני כותב, אלא על הדרך של הוויזניצער איך שהוא מורה לחסידיו, תגידו כי אני לא נותן רשות ושיבואו לעצור אותי. אלו מילים יפות, מעשית הבחור שלא מתייצב לוקח סיכון שיכול לעלות לו עם בית סוהר או עונש שייאלץ בשל כך לשרת לא יקבל אישור של דחיה בעתיד

איני נכנס כאן לעצם הענין, נושא שכזה צריך להחליט יחד ולא כל אחד לעצמו, ופלא הוא על הויזניצער היודע כי הבעיה הזו היא כללית מדוע הוא לא תובע כינוסם של כל האדמורי"ם והרבנים שיחליטו מדוע הוא מחליט לבד וגורר מחלוקת כל אחד יחליט אחרת, האם כך הוא רוצה שתיראה היהדות החרדית, והאם אינו קולט כי בדרך הזו הוא מסייע לחילונים יותר מאשר לחסידיו?

11 תגובות:

  1. ר' ישראל מויזניץ מחליט לבד מכיוון שלדעתו כל האמת אצלו ומה אכפת לו מה חושבים האחרים? יואילו הזאטוטים להתיישר על פי הקו שהכתיב ר' ישראל!

    השבמחק
    תשובות
    1. חיים שאולזון23 בדצמבר 2012 בשעה 3:05

      סתם חצוף!

      מנהיג של אלפי יהודים יראים ושלמים.

      מחק
  2. איזה קטע, שועלזון בשביל לצחוק מיענקל ליצמן מוכן לצחוק אפילו ממשה גפני, שהוא בעצם לא בצד של נתי גרוסמן, ממש מצחיק, הרי גפני הוא קודש קדשים, לא תמצא מילה רעה משאולזון על גפני, אבל כך זה שנלחמים למען הצדק והיושר.

    חיים שאולזון מושחת

    השבמחק
  3. פושט ביותר למה שאולזון כותב נגד האדמור מויזניץ, כי הוא אומר את אותם דברים של הרה"ג ר' שמואל אויערבך שליט"א.

    הוא שונא את שניהם באותה מידה.

    הכותב מעלי צודק, חיים שאולזון מושחת.

    השבמחק
  4. שאולזון אתה מתחיל לזלזל בעבודת שטח אמיתית.

    תבדוק את העובדות שלך,

    הרבי מויזניץ נפגש בשנים האחרונות פעמים רבוטת עם אדמור מגור ועוד גדולים בניסיון לכנס את המועצת.
    אחרי שזה לא הלך החליט ללכת על מהלך עצמאי

    השבמחק
  5. למעשה ר"ישראל מויזניץ
    הוא המנהיג של כלל הציבור החסידי,
    ואני הסביר,
    מבין כל החסידיות הגדולות אף אחד לא אומר מה לעשות אם הצבא,
    בפלג הלטאי הגרא"יל אמר כך ר"שמואל אמר כך,
    לא משנה מה אם אמרו אבל יש שם הנגה,
    אצל החסידים אין הנגה ואף אחד לא אומר מה לעשות
    הגיע ר"ישראל ואמר בלי פחד ובלי מורא מה צריך לעשות
    כי הוא יודע שלכנס את המועצת זה יותר קשה מלבטל
    את גזירת הגיוס,
    ובסוף דרשתו הוא אמר, מענין שאף אחד לא ציטט את זה,
    שבאגודה לא הכול טוב אבל עדיף להצביע ולשנות מאשר להתעלם
    בכלל שזה מעצת היצר,
    וחבל שבציבור החסידי אין עוד מנהיגים חזקים

    השבמחק
  6. "אומרים שהוא היה קנאי גם בצעירותו"
    הוא קנאי סאטמאר? או סתם יורה רצוניות שלו מן השפה לחוץ!

    קטע ממכתב של כ"ק מהר"י ט"ב מסאטמאר זצ"ל

    אזהרה נוראה!

    "ממש איני רואה איסור חמור יותר בכל התורה כולה*, כי השתתפות לכנסת הוא השתתפות למינות וע"ז וכפירה גמורה בהשי"ת ובתוה"ק כאשר נתבאר באריכות בספרי -ויואל משה"

    "וכל ההולכים אל הבחירות לשלוח צירים לכנופיות הכופרים האלה ר"ל ידם במעל הזה. ובעצם רובץ על הבחירות איסור נורא ואיום שאי אפשר להתירו בשום אופן"

    באעה"ח -- התשכ"א הק' יואל טייטלבוים

    -*עיין ויואל משה

    השבמחק
  7. האדמו"ר מויזניץ מהקריה בבני ברק חכם על חלשים. שילך עם צאן מרעיתו ללשכת הגיום ושם יאמר את דבריו.
    בינתיים בסעודה שלישית הוא אומר לצעירים איך לפעול או לא לפעול. מי שילשלם את המחיר זה הבחורים ולא הוא. הוא ימשיך לריב עם אחיו על גטקס של אביהם ויהנה מכספי חסידיו שילכו לכלא.

    זו לא מנהיגות זו צביעות. בן דודו שירת בצה"ל והוא לא אדמו"ר פחות מר' ישראל. גם בני דודו שירתו וזה לא פגם בהם. דודו אפילו למד באוניברסיטה וזה לא פגע בו.
    אבל לפגוע ברב לאו קרוב משפחתו (דרך זיווג ראשון)הוא מוכן.
    אולי יספרו לנו למה אביו של הרב לאו התגרש מאחות סבתו? אולי הסיבה נדבקה גם בו?

    השבמחק
  8. דפוק על כל הראש

    השבמחק
  9. ברוך השם שוב נתקיים בו ויפתח ה' את פי האתון, השרולצי הזה אם איי קיו מתחת לאפס, ואחר י"ח שנים שאביו זרק אותו מביתו על על לא דבר, ורק בגלל הדבר הזה שהוא למד ספר 'אור החיים הקדוש' בין גברא לגברא...

    אביו רבי משה'לע בעל הרחמים וחסדים, אביו רבי משה'לע עם הצינור ישר לשמים שממנו שואב השפעות לכל העולם כולו, אותו רבי משה'לע זרק את בנו מביתו ככלב, ולא ירצה ולא השתתף כלל בשמחת בניו ובי בניו, הכולל ברית מילה, תגלחת, בר מצוה, תנאים, חתונה, כלום, לא רצה לדעת ממנו בעצם קיומו של שרולצי, ועל אדם שאיי קיו שלו מתחת לאפס, זה השפיע עליו עד למאוד, ונתהפך לאבי הטיפשים, ועד היום שרולצי אינו יודע להתמודד אם אנשים, ולשוחח עמם כאדם נורמלי, הוא מדבר שטות אחר שטות אחר שטות.

    הוא יודע בעומק לבו שלא יסרגו אותו לכלא, ואפילו שיבא לידי כך הוא יודע היטיב שיצא משם בחופים ובמחולות, אבל הבחורים ובני הכלל לא יוכל לסבול עונשם הפרטי.



    השבמחק
    תשובות
    1. "אביו רבי משה'לע בעל הרחמים וחסדים, אביו רבי משה'לע עם הצינור ישר לשמים שממנו שואב השפעות לכל העולם כולו, אותו רבי משה'לע זרק את בנו מביתו ככלב"

      אותו משה'לע "הבעל הרחמים" זרק ג"כ יותר משני מאות בחורי חמד עם משפחתם על לא עול בכפם מהשיכון שלו! כידוע.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.