רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 בדצמבר 2012

אלימות פיזית היא תוצאה של אלימות מילולית

מאת : אברהם ברודיאנסקי

ראשית צר לי לאכזב את כל אלו המעלים ספקולציות כביכול היו אלו אנשי עולם התחתון, והם רק עשו לו סריטה קטנה והוא ניפח את זה, רח' בית וגן מס' 41 קומת קרקע זה הבית של מורי חמי שליט"א ושם ליד דלתו נשפך אמש הדם של נתי גרוסמן, ואחד מגיסי היה עד לאירוע, היו אלו 2 בחורי ישיבה שדווקא קשורים לעולם העליון (ודי לחכימא ברמיזא).

בערב שבת זו בה נקרא בתורה שיוסף הצדיק שולח ליעקב אבינו סימן, שעודנו בן תורה, ומה היה אותו סימן "עגלה" כסימון לסוגיה האחרונה שבה הם היו עסוקים טרם מכירתו סוגית "עגלה ערופה", אותה סוגיה בה כתוב שזקני הסנהדרין החשובים יוצאים ליד אותו מקום שנשפך בו הדם ואומרים "ידינו לא שפכה את הדם הזה כפר לעמך ישראל", דווקא בערב שבת זו נשפך דם בישראל, דם יהודי על ידי יהודים.
ונשאלת השאלה לו היה היום סנהדרין, האם הם היו יכולים לעשות סדר עגלה ערופה?
אבל לא גדולי ישראל חלילה הם ששפכו את הדם הזה, את מרנן הגראי"ל והגר"ש ראינו באהבה ואחווה יחד בכבוד הדדי מדהים, מי אנחנו שנבין הכלל את הסוד שיח בין ההרים הגבוהים, מי שהשם בזה זה "חתולי החצרות" של כל הרבנים.

הבה נחשוב לרגע, הרי עיקר מאבקינו היום הוא נגד גיוס בחורי ישיבות לצה"ל, והנה פה מתגלים כישורים וביצועים מבצעיים מדרגה ראשונה, קצינים, וטירונים כאחד התגייסו למערכה העצומה של הכבוד של גדולי הדור, "מחבלים" מול "שונאים" דוברים מחודדים מכל הצדדים, השתלטות על מערכות התיקשורות של האויב, מסתערבים עם כובאיי גרב, הפסקת חשמל באמצע שיעורים, ומערכות מתוחקמות, שהצבא היה יכול להיתפאר בהם, אז בשביל מה המאבק נגד הגיוס, הנה הבחורי ישיבות מגויסים.....

אבל יש אשם נוסף שבבוקר הזה צריך לקום ולהגיד אשמנו, בגדנו, רצחנו, זה אתה ר' חיים ישראלזון, אתה שמלבה את האש, אתה שמאכיל ביודעים שנאה חסרת רסן כלשהו, אתה שהשבוע פרסמת "ר' שמואל אוירבעך רב המחבלים" כאילו היה הוא אבו מאזן, אתה זה שאופן תמוה ו"משיחי" מנהל מאבק פוגעני והרסני אל מול ענקי הרוח, כאשר מגמתך היא לא מאהבת מרדכי אלא דווקא משנאת המן(להבדיל), ואתה יודע היטב שבחורים ואברכים רבים קוראים את החומר שכתוב פה וזה לחם חוקם, ותחת כל עץ רענן משוחחים ב"זכותך" על הניונסים הדקים ביותר שבמחלוקת הארורה הזו שפגעה והרסה כל חלקה טובה, ואתה ממשיך אפילו על פיתחו של גהינום לגדל ולרומם את האש השורפת את אברכי הכוללים ובחורי החמד, האש שבגינה אלפי שעות ביטול תורה ולשון הרע נזקפים לזכותך ולדומים לך.

לשאלתנו אם היה סנהדרין כהיום האם היו יכולים להגיד ידינו לא שפכה? התשובה היא לא! כי יודעים אנו מי הלהיט את הרוחות וגרם לשפיכת הדמים הנוראה! ובמקום להגיד הגיע הזמן לעצור, אתה מספר ומאכיל את הציבור לוקשים וסיפורים שזה אנשי עולם התחתון שהוא הסתבך איתם, ואפילו מפרסם מודעה צינית להתפלל עליו, הרצחת וגם ירשת?

נ.ב. גילוי נאות- רואה אני את עצמי אפילו לא עפר תחת רגלי הצדיקים שבדור, וכולם הם רבותי ומורי דרכי, וכל אלו שאחרי מכתבי הקודם לפני כשבועים שאלו אותי, השתגעת? מה איך אתה מדבר? דעו לכם רבותי ירא אני מכבודם של הגדולים יותר ממכם, וכאבי האישי הגדול נובע מכבוד החכמים הנרמס על ידי דתן ואבירם הס"א שבדור, ויעיד על כך העובדה שאינני שותף לשום ויכוח והיתקהלות כלשהי בנושאים זולים אלו. וזכיתי לבקר ולהיתיעץ עם כל גדולי הדור באשר הם, ממרן הרב אלישיב דרך מרן הגראי"ל שטינמן מרן הגר"מ אליהו, מרן הגר"ע יוסף, מרן הגרמ"י לפקוביץ וכו'

5 תגובות:

  1. כל מילה פנינה, כאב לב של יהודי אמיתי שאכפת לו,

    השבמחק
  2. ר' אברהם...
    חבל שזו הפעם השניה שאתה שוכח לעשות גילוי נאות.
    ר' שמואל אויערבך הוא דוד שלך!!!!!!!

    כמה חבל ששכחת לציין את זה בדברי הבל שלך...

    השבמחק
  3. אברימי היקר
    גילוי נאות תספר לכולם שאמא שלך אחות של ר, שמואל אוירבאך
    ואתה הכנסת בכוח כתבה של אבא שלך בהפלס ללא רשותו...
    והרב מרדכי אליהו מעניין אותך רק בגלל הכסף שאתה עובד אצלו
    ואתה חבר של שמוליק אלישיב מקול תורה
    כל זה נקרא גילוי נאות ולא העפר שאתה מספר על זה...

    השבמחק
  4. אברימי
    זה שאתה אוכל כל היום... לא אומר שאתה צריך להאכיל גם אותנו בלוקשין....
    תפסיק לדאוג כל הזמן לדוד שלך....
    לפחות תכתוב שאתה עפר תחת רגלי דוד שלך...
    ותתחיל לאכול יותר בריא!

    השבמחק
  5. ועוד חשבתי שפני שמואל הוא בית הכנסת השפוי ביותר בבית וגן...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.