רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 בדצמבר 2012

מכתב: כל קול לג' הוא מכה לנתי גרוסמן

מכתב מבני ברקי:

לכבוד ר' חיים שאולזון
 
לאור המצב שנוצר שהמחבלים הארורים הקימו מפלגה משלהם במטרה מוצהרת להיפרד מגדולי ישראל ולחולל חורבן ביהדות החרדית. כאשר התוצאות ברורות שכל מנדט פחות ליהדות החרדית משמעותו גיוס בני הישיבות.
 
וכאן המקום שאני חייב להודות בטעותי ולבקש ממך מחילה וסליחה גם בשם חברי הרבים. שנחשפנו לאתר שלך אמרנו הנה שוב תחיית המתים לפנטזיות של חיים שאולזון. שוב פנים חדשות במהדורה אינטרנטית. שוב שאולזון מנסה לחמם בין השונאים למחבלים. מכירים את הייצור הזה מלפני עשרים שנה. כך דיברנו וכך חשבנו ופשוט דחינו בבוז את כל הדיווחים "ההזויים" שלך. לא אכחד זאת הייתה התחושה וההרגשה.
 
היום אני מבין שאני טעיתי ואתה צדקת. ואני כן מאשים אותך שלא כתבת את זה יותר בחריפות. לא היה מילה אחת שלא הייתה נכונה ומדויקת על האיש הזדוני הזה נתי גרוסמן. מה שכתבת לפני חצי שנה שהוא יקים עיתון ומפלגה נהפך לעובדה קיימת. אולי באמת נתי גרוסמן השתכנע ממך שכך צריך לעשות, אבל העובדות הם בצד שלך. ר' חיים כנראה אתה מהטיפוסים שיודע לקרוא נכון את המפה ולהבין את העובדות לאשורם.
 
ר' חיים שאולזון, פקחת עיני עיוורים. שנים האמנתי לכל הצ'יזבטים. שבאמת גרוסמן דואג לכבוד התורה ועולם התורה. היום התברר שהכל היה שקר גמור. תמשיך להיות פה לכל ציבור בני התורה. תמשיך להלחם את מלחמת גדולי ישראל שליט"א.
 
ואני קורא לכולם הפעם שמים רק ג' לכבודם של גדולי ישראל ולא משנה אם אתה ספרדי חסידי או ליטאי. כל קול לג' הוא מכה לנתי גרוסמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.