רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 בדצמבר 2012

אייכלר: כמה באמת מונים חסידי בעלזא ואיזה בושות היו לבעלזא אחרי הבחירות?

אם חשבו הרבנים בשעה שנלחמו באינטרנט כי רק בלא כשר בעיה וכי בטלפונים הכשרים אין בעיה אז אני מביא לכם כאן מההתכתבויות בטלפון הכשר, ולא תאמינו מה שמוצאים שם

צריך לזכור מדובר בשיחה בקבוצות שם כל אחד מרשה לעצמו הכל מפני שזה לא פאבליק רק קבוצה קטנה רואה את זה, אבל הדברים החמים דולפים החוצה, ונשתדל אי"ה בעתיד להעלות חומר מקבוצות שאיני חבר בהם, ולכן אני לא חייב להם דבר, היכן שצירפו אותי יש לי בעיה חייב לשמור אימונים

הנה כאן יש לכם: קטע של התכתבות פוליטיקאים בקבוצת בעלזא נייעס בבלעקברי הכשר.
יהושע ויינברגר - אייכלר מה נשמע?
אייכלר - ברוך השם הודו לה' כי טוב.
ויינברגר - איך מתכוננים לבחירות?
אייכלר - אכן שאלה קשה המועד מתקרב ואני מרגיש שעוד לא עשינו מספיק.
ברייש - מה לא עשינו מספיק?  עשינו כנס בחירות וכבר גילינו את דעתינו.
אייכלר - אתה לא מבין. כל זמן שאני לא בטוח עם הכסא אין על מה לדבר.
ויינברגר - מה לא בטוח עדיין?  הרי עשיתי שטיפת מח להמון אנשים שיש לנו ציבור ענק אשר גודל בממדים גדולים ואנחנו עוד שנים אחדות עוקפים את גור.
אייכלר - אל תדבר שטיות עם וויז'ניץ עוד לא גמרנו אז אתה רוצה כבר לתפוס גם את גור?
בריסק - מה לא גמרנו עם וויז'ניץ?  כבר אמרנו כמה אנשים יש לנו?
ברייש - אייכלר צודק הרי עיקר העולם שלנו זה בחו"ל אבל פה בארץ זה בושות באם נספור אחד אחד. בוא נפתח ספר טלפונים ונבדוק. וזה האלפון של לפני חמש שנים שאז יצא בפעם האחרון שם ומאז הספיקו לגדול במספר לא מבוטל.
ויינברגר - אבל הציבור התמים לא יודע זאת?
אייכלר - וחוץ מזה פה בקבוצה שזה אישי אני יכול קצת להתפרק... אתם בכלל יודעים איזה בושות היה לנו בבחירות שעבר?  אתם יודעים שבספירת הקלפיות בקרית וויז'ניץ בני ברק היה 93 אחוזי בחירה. בחיפה בסערט וויז'ניץ היה 40 אחוזי בחירה ובקרית בעלזא היה 25 אחוז שברובם רוב הקולות היה ש"ס. אתם יודעים איזה בושות היה לנו אז? .
ויינברגר - למה לא סיפרת לי את זה אז?
בריסק - הוא לא חייב לספר לך הכל.
ברייש - אני אכן בודק כעת במחשב ועדיף לנו עכשיו להחליף נושא. זה נושא רגיש ולא נעים להמשיך ככה.
אייכלר - ברייש צודק. אבל אנחנו חייבים להמשיך הלאה במערכת הבחירות.
בריסק - קצת הסטורי'ה. הרי אנחנו רוב השנים הלכנו עם דגל. ואסור לשכוח שוויזניץ היו תמיד באגודה.
ויינברגר - אבל הדור הצעיר לא יודע זאת מילא. היום אפשר להכחיש הכל.
אייכלר - ויינברגר תפסיק בזמן כי אני פוחד שעוד כמה ימים צאנז תתעורר ותגיד שיש להם יותר מאיתנו ואז יהיה לנו בושות. נצטרך להתחיל עם כל חסידות ולא יהיה לנו זמן למערכת הבחירות.
ויינברגר - הבנתי. האם אתה רוצה להוציא עלון מיוחד על כל הפעולות שעשית?
אייכלר - ויינברגר דבר איתי באישי

13 תגובות:

  1. אני לא ידעת שלאייכלר יש בלעקברי וכפי הידוע לי גם לי אין בלעקברי
    בריסק ואייכלר מבוכסכים רצח כבר כמה שנים טובות נדמה לי פעם האחרונה שדיברו ישיר ללא מתווכים ובפרט מתכתבים היה לפני 8 שנים נראה לי שבריסק לקח אז את העיתון המחנה החרדי ורצה להעיף את אייכלר כעורך

    השבמחק
  2. Lol! איזה בדיחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. מי זה ברייש ווינברגר?
      2 האנשים הכי לא מוצלחים שאייכלר לקח בשביל לעזור לו.
      שנהם פלצנים וכל דבר שעושים הם הורסים 10 דברים.
      בעלזא מתביישת בנציגים האלה!

      מחק
  3. הטיפוסים האלה (ומשמשיהם בתקשורת ה"חרדית" וכו') מנצלים את גזירות הפריץ החילוני=הבג"ץ על מנת להכריח את כולנו להצביע עבורם כדי שיוכלו לדאוג לעצמם, ולא, לא רק לעצמם גם לחבורה המצומצמת שמסביבם.

    אז אין ברירה נצביע עבורם על מנת שיסדירו את מעמד בני הישיבות בהסכם הקואליציוני עם ביבי, אבל שלא יהיו שאננים, חוץ מיאיר לפיד יש בכנסת הבאה גם את מרב מיכאלי שתטפל בצבועים האלה, וכן קודם כל למען הציבור הנאנק תחת הפוליטיקאים הרומסים את ראשי עם קודש: בית יעקב אלו הנשים ובית ישראל אלו הגברים.

    על מנת שיטעמו קצת מה מצפה להם בכנסת הבאה, תראו בקישור איך הח"כ לעתיד מרב מיכאלי מקרקסת את דרעי ב2004 (כן דרעי האריה... "רבי אריה", "האריה השואג" , "הגאון הפוליטי" וכו' וכו')
    http://www.bhol.co.il/forum/topic.asp?topic_id=885079&forum_id=8539
    אחרי שהטיפוסים הנ"ל יסיימו לעשות מעצמם צחוק (על חשבוננו, מה לעשות) ייאלצו גדולי ישראל (והמתחזים לגדו"י) להתנער מהגיחזים למיניהם ולשלוח לכנסת המינים אנשים ראויים ללא דופי ובעלי שיעור קומה שגם הציבור הכללי יוכל להעריך, אנשי חיל יראי א-לקים וכו' כעצת יתרו הגר, שינקו את החילול ה' שהקודמים להם גרמו

    השבמחק
  4. חחחח

    זו בדיחה שמישהו פיברק ובטח רצה להפיל את שאולזון

    השבמחק
  5. חיים. חבל שאיבדת את האימון הציבור פעם עוד האמינו לך הייתי אומר דברים בשמך היום אני מתבייש להגיד משהו בשמך .היום מי שבא ומספר משהו לא אימון מקבל את הכינוי חיים שאלזון.

    השבמחק
  6. נעבעך למי שמאמין לכל השטיות שאתה כותב בפרט ובכלל

    השבמחק
  7. חיים אני פשוט לא מבין כמה תותים אתה יכול למכור ואיך אתה חושב שמישהו יאמין לך זה הזוי לגמרי הרי כולם יודעים שלבעלז אין בכלל ספר טלפונים עם רשימת החסידים.

    השבמחק
  8. בליל שבועות אמרתי בתיקון ליל שבועות כל ה-613 מצות כל העשין וכל הלא תעשון ולא מצאתי שיש מצוה לפרסם ברבים שיחות פרטיות

    השבמחק
  9. שאולזון השקרן ...
    זה אני כתבתי את זה אתמול בבוקר
    ושלחתי לחבר שלי כאילו שהעתקתי
    זה הכל המצאה שלי
    שקרן מלוכלך

    השבמחק
  10. בילגוריא אחד אפס!!!

    השבמחק
  11. OMG!Chaim, Since you left the USA you became a total Retard.
    I use to read your papers, and beleived what you wrote. but now i see that you sit all day and make up stuff.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.