רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 בדצמבר 2012

אמנון יצחק אומר כי אין לו עוד כל ספק כי הוא מקבל 18 מנדטים

אינני יודע אם לצחוק או לבכות, האם באמת הוא ירד מדעתו או שהוא באמת מאמין ככה. אני חושש שכאן היתה בעייתו בכל ימיו במיוחד בשנים האחרונות משהו עלה לו למוח והזיז לו את השכל ואת החושים הצידה והוא חי בעולם הדמיון

גם אם הוא היה אומר כי יעבור את אחוז החסימה הייתי מרחם עליו, אבל לקפוץ עד ל-18 מנדטים, נראה כי הוא זקוק לרפואת הנפש, ואני מציע לו לחפש רופא טוב, מפני שמחלתו קשה מדי. כשהוא יגיע לאברבנאל או לכל בית משוגעים הוא ישמע ששם יש ראש ממשלה ושר בטחון וכל מה שרק ירצה, אם הוא רוצה 18 מנדטים שם הוא ימצא ובקלות

הוא מזכיר לי את הסיפור עם בן גוריון שפעם ביקר בבית משוגעים, כשביקש לצאת השומר לא נתן לו. הוא אמר לו אני בן גוריון, ענה לו השומר כאן כולם אומרים שהם בן גוריון

תגובה 1:

  1. מסכן כבר חטיאר: כל זמן שחיים יבין היה בתקשורת, היה עם מי לריב, והרבה פעמים משיג את כל מה שרצה: "שופוני"!!!!

    אך עכשיו חיים יבין יצא לפנסיה, והוא גם היה צריך ללכת אחריו ולצאת בכבוד, כמו כמה מרצים מתקופתו, אך התעקש להמשיך, והזקן עושה בדיוק מה שקדאפי היה עושה: מסבב עצמו עם כל מיני ייצורים שמוכנים למחות לו כפיים, ואז הוא מדמיין שכמו שרואה מסביבו, ככה בדיוק זה גם בחוץ,

    מסכן...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.