רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 24 בנובמבר 2012

לבקשת רבים - המסמך בדארג - שפתים ישק

לטענת רבים המסמך שהבאתי על ההכנות לחתונה בדארג לא היה קריא, לכן ביקשתי והעבירו לי את הטקסט, ואם אתם רוצים ליהנות ממסמך אז הנה יש לכם


הוראות לימי השמחה
-פנימי-
היות ועומדים אנו כעת לפני שמחת הנישואין בבית כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א, ומובן לכאו"א שכעת הוא הזמן הנכון והמתאים ביותר שיתגדל כבוד החסידות, וכבוד בית דאראג, וכפי ההשקעה בכמות ובאיכות בהצלחת החתונה, כך בעז"ה נקצור את הפירות בעתיד, - ע"כ מובן שכל אחד צריך להרגיש ששמחה זו היא כשמחתו האישית, ועוד יותר מכך, כי מרן אד"ש הוא אבינו הרוחני והגשמי, ואם למרן אד"ש יהיה כבוד ונחת מזה החתונה, זהו כבודנו האישית, ע"כ צריך להשקיע את כל הכוחות בכל מאודינו ובכל נפשינו ואף למעלה מהיכולת, כי בזה תלוי כל עתידנו.
רשימה זו היתה למראה עיני כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א והאציל את ברכתו הטהורה לכל מי שיעמוד לימין השמחה, ובזכות זו נוושע בכל הברכות ובכל הישועות, אמן.

הזמנות כלליות
*נא לראות לעדכן את רשימת המוזמנים, ולבדוק אם כל אחד נמצא במאגר המוזמנים, כמו"כ כמובן שכל אחד יבדוק אם אביו חותנו סביו ואחיו וכו' נמצאים בין המזומנים, וכן ידידים ואוהדים ומעריכים, - ע"כ כל אחד שיודע על ידיד או אוהד או אחד שגם מעריך, שידאג לשמו ולכתובת המדויקת, פרטים נוספים ולבירורים מדויקים ניתן לפנות אצל ר' יוסף יהודה קראוס.
*כמו כן אם יש לאחד החסידים ידי שאומר לו שלום, (אפילו שאין לו שום שייכות אלינו) אך לדעתו אפשר לקרבו, ועל ידי ההזמנה הוא יהיה אוהד, נא להקדים ולהביא פרטים מדוייקים אודותיו.
*אם אתה פוגש במקרה אחד שלדעתך אפשר להזמינו, ואתה חושש שמא תשכח או מסיבה אחרת, תשאל לו אם הוא כבר קיבל הזמנה, ותאמר לו שעד כמה שידוע לך שלחו לו הזמנה, כמו"כ על כל אחד שבאמת שלחו לו הזמנה, ופוגשים אותו לומר לו שנשלחתם באופן אישי לברר אם קיבלו את ההזמנה.
*על כל אחד ואחד לקחת על עצמו רשימה של מינימום חמישים שמות לעשות אליהם טלפון ולומר שהם מתקשרים בשם מרן אד"ש.
*כמובן שעל כל אחד לדאוג באופן אישי ולעשות את כל ההשתדלות בכל כוחו שאביו ואמו וחותנו וסביו וכן שאר המשפחה כגון אחים ואחיות שיגיעו לחתונה (עם מעטפה) וישר אחרי שנשלח כבר אליהם ההזמנה על כל אחד לומר שמרן אד"ש שלח אותך באופן אישי להזמינם, וגם יסביר גודל ענין הכרת הטוב, כי מרן אד"ש מוסר את כל נפשו ודמו למענך, וגם כי שולחים להורים מצרכים לפסח (יין, שמן, תפו"א, בצים, סוכר) וכעת הוא הרגע שאפשר להחזיר מקצת מן המקצת הכרת הטוב, ואם חסר אפשר גם לומר להורים שכולם מגיעים חוץ ממך, ובדרך כלל שום הורה לא רוצה להיות יחידי.
*אם סבור אתה שאם יזמינו באופן אישי, את אחד ממשפחתך על ידי אברך אחד, זה יותר ידבר אל ליבו, נא לפנות בענין זה אל ר' יוסף צבי בנדיקט.
*לגבי ההורים הצרי עין              , שאינם מכירים טובה למרן אד"ש נא לברר באופן מיוחד על כל שם בנפרד אצל ר' אליעזר שפיצר או ר' ישראל מאיר בנדיקט.


איסוף כספים למען החתונה
*כמובן שלעת כזאת ההוצאות הם רבות, ואם בזמן רגיל המצב קשה, עכשיו הוא קשה שבעתיים, קניית דירה באיזור המוסדות, הוצאות החתונה, קונטרס, נסיעת כ"ק אד"ש לאדמורים, טלפונים להזמנות, וידיאו, מעגל סגור, צלמים, תמונות בעיתונים, גבאים של אדמורי"ם להגיע לחתונה, ועוד הוצאות רבות שאי אפשר לפורטן, המסתכמים קרוב ל                  אלף דולר.
*על כן הוחלט שעל כל אחד בלי יוצא מן הכלל להתחייב להביא לכ"ק מרן אדמו"ר שליט"א לא פחות מאלף דולר, וכל המוסיף מוסיפין, לא יאוחר מערב שבת אויפרוף, (המחיר הנ"ל לא כולל את ההכנסות מדי חודש, מעשר, מעמדות, הוראות קבע וכו').
*זריזין מקדימין, היום קצר והמלאכה מרובה, נא להקדים ולהרשם בחבריתות אצל ר' אהרון פרידמן או אצל ר' ירמי' שורץ, כמו כן היות והיה לאחרונה כמה רינונים על אלו שהלכו לבד, צווה מרן אד"ש לומר בשמו לא ללכת לבד, רק מי שיקבל לכך רשות מפורש ממרן אד"ש, או מר' ישראל דוד שורץ).
*הרשימות מחולקים לפי עיירות מושבים קיבוצים כפרים וישובים נדחים, אם יש לאחד עידכון לגבי מקום נוסף שצריך ללכת לשם נא להקדים ולעדכן את ר' גבריאל פרידמן.
*אם יש לאחד מכירים או ידידים במקומות מסוימים עדיף שיקח את המקומות האלו ויציין זאת אצל הרושם.
*להצטייד עם קבלות והוראות קבע, אם אפשר לא להתחיל לדבר לפני שמקבלים רשות להיכנס בבית לשבת, ועדיף לעמוד ע"ז לא לדבר רק בישיבה, אם לא ניתן ליכנס להגיד שזה לדבר מצוה חשובה וכו', קבלות ניתן לקבל אצל ר' אליעזר ניימן.
*כמו כן בכותל המערבי צריך בדחיפות חמשה אנשים שיעמדו שם, ובפרט ליל שישי, המעוניין בזה יפנה לר' משה פישר.
*האברכים שיש להם קשר לחו"ל ומעניינים לנסוע לערבי תה וכו', לעמוד בקשר עם ר' נפתלי קליין,
*מיותר להזכיר שמי שנותן יותר מעשרים ש"ח, לרשום את שמו, ולהעביר את שמו וכתבתו ברשימת הידידים, שנוכל לשלוח לו הזמנה.
*כמו"כ שכל חברותא הצטייד עם אלבום התמונות, ששם מופיעים כל האדמורי"ם עם כ"ק אד"ש, כך שאם אחד יאמר שהוא שמע שאדמו"ר זה או זה דיבר על מרן אד"ש, שיראו לו את התמונות, ולהיפך לומר לו שהאדמו"ר ההוא יש לו ההכנעה נוראה למרן אד"ש, תמונות ניתן להשיג אצל ר' יהושע גליק.


הזמנת אדמורי"ם רבנים ואישי ציבור
*הגם שכידוע אצלינו חינכו אותנו שכל האדמורי"ם הם כולם גא                       , אך כהיום אנו בעלמא דשקרא, ואין לנו ברירה, וצריכים בלב כבד להזמינם לחתונה, מרן אד"ש צוה לומר בשמו בכל לשון של בקשה, כשהולכים להזמין אדמו"ר או רב וכו' ח"ו מלזלזל בו או לצחוק עליו, אחרי שיוצאים מביתו שיעשו מה שרוצים, אך ח"ו שלא ייגרם חילול השם.
*כמובן שנקודה זו הוא מהחשובים ביותר בימי השמחה, ואף החשוב ביותר, ע"כ רשימה של כל האדמורי"ם וכו', נמצא בבית מרן אד"ש, - וחוץ ממה שמרן אד"ש ילך לכל אדמו"ר וכו', או שיטלפן להזמינם באופן אישי יתארגנו עוד שתיים או שלוש משלחות לעל אדמו"ר.
*היות ומרן אד"ש רימז כבר כמה פעמים אודות מועצת גדולי התורה של אגו"י, ע"כ על חברי המצהג"ת צריך להשקיע כוחות אדירים שכולם בלי יוצא מן הכלל יגיעו לחתונה, ה"ה בעסקנים וחכי"ם של אגו"י, מיותר לבאר כמה נחוץ שמרן אד"ש יכנס כחבר למועצת גדולי התורה, להנהיג את כלל ישראל, בענין חשוב זה לפנות אל ר' אשר רוזנפלד.
*אם ידוע למאן דהוא, על חולשה מסוימת שיש לאחד מהאדמורי"ם שבזה אפשר לקנות את לבו לבוא לחתונה, (ובפרט אלו החסידים שהיו ל"ע פעם שייכים לאותו אדמו"ר, והם מכירים את החולשות שלהם) נא להיזדרז ולהודיע לר' אליעזר שפיצר.

המשך הוראות לימי השמחה – ב'
-פניני-
*המשלחות יתארגנו כמפורט להלן: שתי משלחות לפני החתונה, ומשלחת שלישית ביום החתונה, אלו הממונים ללכת לאדמורי"ם בפורים להביא משלוח מנות, ולפני ראש השנה למסור ולהתברך בברכת שנה טובה בשם אד"ש הם כעת ממונים למשלחת הראשונה ללכת לאותו אדמו"ר להזמינו לחתונה.
*המעונינים להצטרף למטרה חשובה זו, יפנה לר' יהושע צבי פרייזלר, (מרן אד"ש ביקש למסור 'היות ולענין חשוב זה צריך חכמה גדולה, אין לדבר אל האדמו"ר בצורה עדינה ורצינית, על כן לא כל אחד יכול למלאות תפקיד זה, ואל יחשבו כאילו יש כאן חשבונות אחרים).
*המדובר לעיל הוא דוקא לאדמורי"ם ורבנים קטנים וצעירים, אבל לזקני האדמורי"ם והרבנים, צריך להשקיע עבודה מרובה, ולא לחסוך בשום מאמץ, כי אין לשער כמה כבוד ונחת רוח גורמים בזה למרן אד"ש, ועי"ז יוכח לרחוב, שאפילו זקני הדור מעריצים את מרן אד"ש ואת חבורתינו.
*אלו הם הדברים שצריכים לדבר עם כל אדמו"ר: כמובן בראשונה לכבדו כערכו ולשאול בשלמו וכו', ולאחמ"כ לומר לו שמרן אד"A גם היה אצלו, כשהוא עשה שמחה חתונה או בר מצוה או לויה או ניחום אבלים, ובפרט אם האדמו"ר ההוא גר מחוץ לבני ברק, שצריך להדגיש לו באופן מיוחד את הטירחה הגדולה והמסירות נפש של מרן אד"ש, וגם נחוץ להסביר לו את גודל ענין הכרת הטוב, כמו"כ לומר לו שמרן אד"ש מאוד לא בריא, ויש לו חולי בלב וברגלים, ומחושי הראש אשר סובל מהן תדיר וכו', ואני אוכל ואינו ישן וכו', ועכ"ז מרן אד"ש הטריח את עצמו לבוא אליו, בענין זה לפנות אל ר' דוד אורטנר.
*כמו"כ לומר שמרן אד"ש מאוד מעריצו, ומדבר בהתפעלות גדולה ממנו ומהשושלת שלו, ומזכירו באמירת התורה וכו', וגם שמרן אד"ש ביקש להזכיר את משו ושם אמו לרפואתו, (ובנוסף לזה גם מרן אד"ש יזכיר את עצמו בזמן החתונה).
*עוד נקודה חשובה ביותר, להאריך בענין שיש אנשים רעים שרודפים את מרן אד"ש ואת מוסדות דאראג, באופן נורא, ושופכים את דמינו יום יום על לא עול בכפינו, רק מחמת קנאה וצרות עין, על אף שמרן אד"ש מעולם לא פגע לרעה בשום נברא שבעולם, עכ"ז אנו נרדפים בצורה איומה, אך גם נעלבים ואינם עולבים, וע"כ מצוה גדולה לחזק אותנו, כי מרן אד"ש מאוד שבור מזה, אם הוא מתעניין מי הם הרודפים אותנו, ורואים שהוא שעת הכושר, ואפשר להיכנס עמו בדברים, שיאמרו לו באופן ברור מי לצרינו וכו' (ואם שייך שגם יבקשו ממנו מכתב חיזוק למרן אד"ש, ולמוסדותינו, או שיבוא למסור שיעור).
*כמו"כ חשוב מאוד לומר לכל אדמו"ר שברחוב מתפרסם בשמו כל מיני שמועות, שאינו אוחז ממרן אד"ש, והוא אומר לא להשתדך עם בחורים מדאראג, והוא גם אומר לשואליו לא להיכנס לישיבה, ובכלל הוא אומר להתרחק מדאראג וכו', ולכך חשוב מאוד השתתפותו בחתונה, להראות בפומבי קבל עם ועדה, שאין שחר לשמועות אלו.
*היות ונושא זה הוא בנפשו של מרן אד"ש, לכן צריך להניח את כל כובד המשקל בעיון ובכובד ראש ולא לחסוך במשלחות בביקורים, בזמן, כמה זמן שצריך לישב אצלו ואפילו שעה ויותר עד שרואים שהוא משוכנע, וגם להוציא ממנו הבטחה ברורה שהוא יגיע לחתונה, (כמו"כ לברר את השעה).
*היות ואצל כל האדמורי"ם, המשרתים ובאי הבית הם המחליטים בכל דבר, ע"כ בנוסף להזמנת האדמורי"ם, צריך ליצור קשר חזק ותמידי עם הגבאים, כי ברצונם יכולים לטרפד את כל ההשקעה,
*אם רואים שעכ"ז קשה לשכנעם, כדאי להציע לגבאי, של האדמו"ר מתנת יד כפי הצורך הן לאדמו"ר והן לגבאי כמקובל, ואם רואים שעכ"ז הענין לא מתקדם, אפשר להרבות, (במקרה מיוחד כגון זקן האדמורי"ם או הרבנים וכדומה אפשר מאוד להרבות), עכ"פ חשוב מאוד שדבר זה ישמר בסודיות, ושלא יצא לרחוב, ואם יצא צריכים להכחישו מכל וכל, בענין זה לדבר עם ר' ישראל דוד שורץ.
*כמו"כ להזמין את ראש הממשלה, ויתמנו לזה האברכים שהיו הממונים בחתונה שעברה לקרוא לראה"מ הקודם בבנין הכנסת, (גם לדאוג לאישורים מתאימים, שיוכלו ליכנס לחדרו), בדבר הזמנת ראש הממשלה ובפרט שהולכים לבנין הכנסת שהדבר יישמר בסודיות מחשש חילו השם.
*בענין חכי"ם ואישי ציבור, צריך בעיקר מאגו"י וש"ס, ועל חכ"י אגו"י צריך להשקיע יותר כוחות, ובפרט אלו ששייך שיהיה להם השפעה לגבי מועצת גדולי התורה, כמו"כ בנוגע לאישי ציבור יזמינו באופן אישי רק את אלו שהיו בפורים ברשימה של מקבלי דגים, אך אלו שהיו ברשימה של מקבלי סלסלאות יזמינו רק בטלפון.
*להזמין את ההורים של ילדי המתמידים, בכדי שהחתונה יעשה עליהם רושם מיוחד, כדי שבבוא הזמן יוכלו לדבר איתם להכניס את בניהם לישיבה, הממונים על המתמידים ר' יצחק זאב בנדיקט ור' יוסף  לייב מילר, לדאוג שענין זה ימלא בשלימות, ואם צריך לגייס לזה עוד אברכים לפנות לר' מרדכי משה מנדל, אם רואים על אחד מהילדים שאביו אינו רוצה לבוא,וגם לא יתן רשות לבנו לבוא, שידברו עם הילד שיגיע לתחילת החתונה, ושיזהר שאביו לא ידע מזה.

הכנות לחתונה
*היות ובשמחות שעברו דברו ברחוב כאילו שמרן אד"ש מחפש את כל המותרות של חשמלים וסדינים, כמו שמושרש בחצרות האדמורי"ם, צוה לנו מרן אד"ש, שהיות וכידוע אנו חסידות של אברכים ובחורים עדיני נפש ובני עליה, לא כחסידי זמנינו, ע"כ שימעטו הפעם באלו המותרות, ועל מה שיהיה שיאמרו שהחותנים ביקשו.
*בענין שמרן אד"ש ובניו יתחילו ללכת עם גרביים ארוכות באמצע השבוע, לומר ברחוב שמרן מאוד לא רצה, רק המחותנים הכריחו אותו, ומרן אד"ש עשה זאת בלב כבד מאוד, כי אין לנו מושג כלל וכלל, כמה שמרן אדמו"ר מואס ודיבר כמה פעמים ברבים ובביתו בגנות דברים חיצונים אלו.
*מרן אד"ש צוה לומר היות ועד היום סבלנו רבות מאלו שעשו כל מיני פעולות על דעת עצמם, ע"כ בלי רשות והוראה מפורשת, אין לעשות דבר כקטן כגדול.
*להזמין שלשה צלמים (חוץ מלירר ופרטוביץ), כמו כן כל מי שיכול יביא מצלמה, בכדי שאח"כ כשיפתחו את התמונות, יהיה מובחר גדול ויכלו לברור בין כולם את המרשימים ביותר, להכניס לעיתון.
*ליד כל אחד מהצלמים יעמוד ממונה, להדריך את הצלם מתי לעשות תמונה, ומה חשוב לצלם, ובעיקר צריך שיראו בתמונה, איך שהאדמורי"ם והרבנים מתכופפים למרן אד"ש לומר מזל טוב, או לחיים, או שמחייכים למרן אד"ש.
*כמו"כ להזמין וידיאו להנציח את כל האירוע, וגם לדאוג שיעבירו את האירוע במעגל סגור לעזרת נשים.
*שני אברכים יתמנו, לעמוד בקשר רצוף עם שתי נשים בעזרת נשים, לעדכן ולתת הוראות לגבי המעגל סגור, לדעת מה להיסתכל , מה לראות, ומה ניתן להבחין בפניו הקדושות של מרן אד"ש.
*כמו"כ שכולם יגלחו את ראשם בתער, לפני החתונה, ובעיקר אברכים, וב"ה הפעם השגנו מומחה שיגיע במיוחד למוסדות לצורך זה, וגם יקח מחיר מוזל.
*מרן אד"ש אמר שכולם בלי יוצא מן הכלל, ילכו למקוה לפני החתונה, בכדי שיכלו להרגיש קדושה גדולה בחתונה, ולצורך זה המקוה בביתו של מרן אד"ש יהיה פתוח משעות הבוקר
המשך

27 תגובות:

  1. חבל שאין המשך

    השבמחק
    תשובות
    1. המשך לכל בעל דמיון שימשיך וידמיין וע"ז נאמר ההצגה לא נגמרה עדיין

      מחק
  2. זה לא נשמע אמיתי

    השבמחק
  3. גם לי זה נשמע פרובוקציה.
    לא הגיוני.

    השבמחק
  4. אינני חסיד דאראג ולא בכלל, אבל המסמך הזה בולט לעין שנכתב בציניות כדי להביך את החסידות. למרות שאני מאמין שבסתר הלב עסקני החסידות (ובעוד הרבה חסידויות) היו חותמים עליו....

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון מאוד, הניסוח מאוד לא מקצועי ונראה שקוף מאוד הניסיון הכושל להעלות סיפורי בדותות כל פעם מחדש, זה נראה כי למישהו יש כאן אינטרס ללכלך עליהם בכל מחיר ובכל מצב גם אם אף אחד לא יאמין לא מרוב סיפורי דימיון שלא יבייש שום ספר מתח ילדותי.

      מחק
  5. לא הגיוני, יש לי משפחה בחסידות דאראג, ונחשפתי בעבר לפרובוקציה דומה שעשו לפני כארבעה שנים בחתונת בנו הקטן, בניסוח דומה.
    לפי מה שאני יודע זה נסיון כושל (של אלו שחושבים שביזו את הרב אונגר זצ"ל) להשמיץ את שמו

    השבמחק
    תשובות
    1. מילים כדורבנות

      מחק
    2. מישהו כנראה עשה העתק הדבק מהניסיון הכושל בפעם קודמת, ומקוה שאולי הפעם מזימתו תצלח....

      מחק
  6. חברים יקרים,
    לצערי אני אחד מבפנים. המסמך אמת לאמיתו, הוא רק קצה הקרחון למה שנעשה בפנים. כאשר יתפרסתו הדברים תהיה רעידת אדמה וכנראה שהעסק יהיה לא פשוט.
    תודה לך שאולזון שבזכותך אני יכול להרגיש באמת איפה אני נמצא.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה שקרן מבפנים ומבחוץ , כקרוב משפחה של אחד מהחסידות המפוארת אני יודע בבירור שלא היו דברים מעולם וכל המכתב מפוברק מאל"ף ועד תי"ו על ידי אנשים תתי רמה שיוצאים מקנאה על ההצלחה של החסידות המפוארת ועליהם נאמר הכלבים נובחים והשיירה עוברת

      מחק
    2. כאדם דתי שאינו משוייך לעולם החסידות. שאלה אחת היא אליכם חסידים תמימים שכמותכם מה לכם ולאינטרנט שלא מיועד "לצורכי עבודה"......

      מחק
    3. כותב "המכתב" חשב שאם הוא יכניס הרבה שמות פרטיים (שמי שמכיר יודע שבין מה שנכתב עליהם והתפקיד שכותב "המכתב נתן להם אין שום קשר)וכן אם יכתוב ~פנימי~ זה יעשה הרבה רושם.

      אך המסקנא היא ל-א !!!

      מחק
    4. חה, חה, חה. אל תתבייש לומר שאתה מהחסידות. לא קרוב ולא משפחה. כל המקום הזה רקוב משורשו. אני (וכנראה גם אתה...) יודעים שרוזנפלד הוא שרלטן נוכל שהתעסק עם נשמות של בחורים צעירים וניצל אותם להפיכתם לקנטוניסטים שלו. הוא מוניפולטור ידוע לשמצה. לך תשמע מה חברים שלו מהישיבה מספרים עליו. אבל עזוב את החברים הם הרי מקנאים בו... תשאל משפחות שלמות הורים יראי שמיים (כמו האבא של בנדיקט) איך שהו הרס להם את הלב כשהוציא מתחתם את ילדיהם והסיתם נגד ההורים. כבר הספקנו לשכוח את כל השטיקים שהוא עשה כשהיינו בישיבה? התורות ליד חדר הווידויים שלו ליד הבית מדרש. שתי השורות בתפילות, גלגול עיניים ומשחקים. שרלטן ארור שכמותו. הלוואי וייצא עכשיו כל מה שהוא עשה ועושה... וימצא סוף סוף את מקומו האמיתי...

      מחק
  7. זה נראה כפיברוק אחד גדול, הכי מצחיק זה הקטע עם הראש ממשלה עד כדי כך נסחף הכותב שלא ידע לעצור בזמן וכך הפריך לגמרי את אמינותו של כל המסמך, (ואולי טוב שכך).

    השבמחק
  8. דורגער יקר, כנראה שאתה הממונה על ההסברה באינטרנט... אבל לא בהצלחה מרובה. המסמך אמיתי לחלוטין, כל הנסיונות לטשטש את הדברים לא יועילו. סופו של הנוכל קרוב מאי פעם. עוד מעט יתחילו הדברים לצאת החוצה כאשר כמה אומללים נוספים מהכת יקבלו אומץ. ימים יגידו...

    השבמחק
  9. וואו, מי זה הדורג הזה? לא שמעתי עליו אף פעם. נורא ואיום. אם זה נכון זה מזעזע!!!

    השבמחק
  10. ניסיתי בכל זאת לראות אם יש אמת במסמך, אך משורה לשורה רואים שזה סתם פרובוקציה עלובה

    דחפו שמות של כמה חסידים בכדי לעשות רושם

    אבל לא, לא הצלחתם
    בפעם הבאה תפחיתו מעט ואולי זה ישדר יותר אמינות למסמך.

    השבמחק
  11. אם לא הקטע של ראש הממשלה הייהי אולי מאמין
    כנראה שהכותב המדומין לא הצליח לעצור בעד עצמו וכך הפריך את הכל
    ואליך חיים שאולזון הייתי מצפה ממך לא לפרסם מכתב כה מפוקפק ולא אמין זה פוגע באימון של הקוראים בכתבות שלך

    השבמחק
  12. לפי רמת ההתקפות נגד המסמך נראה שיש כאן הרבה גולשים חסיד דאראג,

    השבמחק
  13. כמובן שההנחייה לחסידי דארג להכחיש באופן גורף דברים כאלה והם מקיימים אותה כאן באופן מעורר השתאות...

    השבמחק
  14. מהכרות אישית עם חסידות דאראג לא כחסיד אלא כאדם שמכיר את כל הלכלוך שיש בתוך המקום הנוראי הזה
    אין לי ולו ספק אחד קטן שכל המסמך הזה מילה למילה נכונה ואמיתית ולא יעזור אף תגובה או כל דבר שתעשו
    על זה נאמר כל כלב בא יומו ועכשיו התור שלכם ליפול

    השבמחק
    תשובות
    1. לי נראה שדארג בכלל לא הסיפור כאן, זה נראה כעוד דרך באבני הדרך ששאולזון מנסה להכות בגור, וחסידות דארג בגלל הידידות הפוליטית שלה עם חסידות גור (שאני לא מבין עד כמה השפעתה גדולה) חוטפת כאן על ימין ועל שמאל משאולזון בין בכתבות או בסיפורים שבינתיים לא הוכח מקורם ואף הקלטת ששאולזון הבטיח שקיימת מהאדמו"ר מזוטשקע זצ"ל לא היץ רק איזה תמליל שיחה שהיתה? (או לא!, כמו"כ גם במקרה דנן אני לא יודע אם המסמך היה או לא זה רק דרך ללחוץ על גור ועל בני בריתה......

      מחק
  15. כאחד שמכיר מאוד מאוד מקרוב אין ספק שזה אורגנלי

    השבמחק
    תשובות
    1. הדימיון אכן אורגינלי, חד וחלק!!!

      מחק
  16. כאשר עשה כן יעשה לו

    השבמחק
  17. האמת שזה נשמע מונפץ, אבל משקף קצת את המציאות. היה נחמד לקרוא.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.