רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

חיי הראוותנות של אריאל אטיאס מש"ס

לכבוד הרב שאולזון
יישר כח על הדברים שלך באתר לביעור השחיתות במגזר החרדי. אני כותב אליך לאחר שאני כבר לא מסוגל יותר לראות את קרובת משפחתי יושבת בבית ומצוקת הסמינרים אינה באה על פתרונה. בעוד כל בנות שרי וחברי הכנסת של ש"ס לומדים בסמינרים הכי משובחים בירושלים.
זה זמן רב שאני חושב האם לכתוב לך אבל החלטתי שלא עוד. לא נאמין עוד ל''הנהגת ש"ס'' המתחדשת ואני מדבר בעיקר על אריאל אטיאס אני עוד זוכר אותו מהישיבה לא מדובר לא במתמיד גדול ולא באיזה 'בן תורה'. כיום האיש חי חיי ראוותנות האיש שעונד שעון יוקרתי לובש חליפות יוקרה ונוסע לטיולים בחו"ל הוא לא האיש שמייצג את ציבור בני התורה. אלו הצנועים.
הציבור הספרדי הוא ציבור עדין אבל לא ציבור טיפש אנחנו לא קונים כל מה שמוכרים לנו. קצנו בחיי ראוותנות של אלו שמטיילים בחו"ל באלו שנוסעים לנופש באיטליה בצרפת. באלו שנוסעים ליורו דיסני.
רבי חיים הגיע הזמן לחשוף את הדברים

4 תגובות:

  1. עכשיו לפני הבחירות זו הזדמנות מצויינת לזעזע את המערכת הפוליטית החרדית

    השבמחק
  2. תרגע! מה יש לך נגדו, מצאת סיבה לתקוף לחינם!

    השבמחק
  3. אנונימי פחדן, כמה משלם לך השר?

    השבמחק
  4. מה אתה רוצה שילבש שעון פלסטיק וחליפה מנייר?
    מה השטויות האלו?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.