רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 27 בנובמבר 2012

מכות בגור יענקליסט הכה שאוליסט שאמר 'מזל טוב' לרגל הולדת נכד לר' שאול אלתר

הבוקר הלך מכות בין הבחורים בגור ואיש לא הבין על מה הרקע, מתברר כי מדובר במכות בין בחורים שלא אהבו את ה'מזל טוב' שאמר בחור בקול קצת יותר מדי רם

היה זה מישהו שסיפר כי נולד נכד להגאון רבי שאול אלתר ובחור שאוהב את ר' שאול אמר בקול רם מזל טוב, בחור שהוא יענקליסט מושבע קפץ עליו ונתן לו מכה שיזכור אותה כל חייו, ופרצה מלחמה בין כמה בחורים

זה כל הסיפור כל היתר שסיפרו באתרים ובכל מיני מקורות אחרים היו מוגזמים

14 תגובות:

  1. באיזה ישיבה היה הסיפור ?

    השבמחק
    תשובות
    1. ואם זה באמת היה את מי זה מעניין כל בחור בן 15 שעושה משהו בבלז\מחנובקא, בסאטמר מהרי"י\מהרז"ל, חב"ד רגיל\משיחיסטים, ויזניץ מהר"י\מהר"מ סלונים\סלאני צאנז\צאנז קלויזנבורג, וכו' [וסליחה מכל מי ששכחתי] אתה מביא פה או שרק מה שיכול לעלות לך את הצפיות שתוכל לכתוב 1000000000000000000 כניסות בשנתיים (שדרך אגב זה לא בעיה מספיק שתשים מישהו אחד שיכנס ויעשה רענן F5 וזה יקפוץ בעוד מספר), בהתחלה עוד כתבת אני לא נגד האדמו"ר אלא נגד האלימים והטרוריסטים והיום אתה מכנה אותו בכנויים שאף אחד לא מרשה לעצמו, אז בבקשה תכתוב את האמת מה באמת מציק לך בחסידות גור

      מחק
    2. למיילך [א.מ. בורנשטיין / יעקב דוד רוזנבוים] היקר: א. יש היום הרבה מאוד ברחוב ש"מרשים לעצמם" לכנותו כך.

      ב. מה נעשה שרק בגור ועוד מקום או 2 האלימות הפכה לדרך חיים וממוסדת בהוראה וגיבוי מגבוה ממש, ואף הקימה לצורך זה את מיליציות אקרמן ושטול וגוטסמן וכו', בהנחיית יוסל קופרברג אברהם יוסף אירנשטיין ויעקב דוד רוזנבוים ואברהם משה קלינהנדלר וכו' ???

      מחק
  2. הסיפור מפוברק כמו התמונה המפוברקת.
    חיים, תגדל!
    אמנם הגודל לא קובע, אבל כדאי שתיקח מוצץ ובקבוק, זה יעזור לך להתפתח קצת.

    השבמחק
  3. בבקשה ממך תתחיל להביא סיפורים יותר עסיסיים על מעשיהם הנפשעים של זילברברג ואקרמן שיגרמו להם לתפוס את הרגליים ולברוח למקום שאין שם איש ולעשות את מעשיהם הנפשעים בביתם ולא על מלחמות בין תינוקים בישיבות שסתם משמיץ את הקהילה המפוארת הזאת.

    השבמחק
  4. חיים, אנא תעדכן אותנו: א. באיזה ישיבה זה אירע, ב. באיזה אתרים זה מופיע, לא מצאתי.

    השבמחק
  5. אולי הוא מתכוון לסיפור דומה שאירע לפני כמה חודשים, בקבלת הפנים לבנו של דניאל אלתר שבישיבת שפ"א, שבחור קרוב משפחתי העיז ליקח לעצמו בשקט משיירי כוסו של שאול אלתר ולשתות "שיריים", התנפל עליו הבחור האלים הרשל ר. [זה שבשעתו תלש "פיאה" לבחור גורי מישיבה לא גוראית ששמע עליו שהוא אינו חסיד, ופעם גירש באלימות הודי מהישיבה, ועוד ועוד] בברוטאליות.

    השבמחק
  6. לדעתי הוא הרביץ לו כי לא אמר מזל טוב בקול רם מספיק.

    השבמחק
  7. בזמן אחרון מוכרים לחיים לוקשין והוא ממשיך למכור לאקשין

    השבמחק
  8. מתי נולד לו נכד בדיוק?

    השבמחק
  9. א, אתמול יום ג' נולד נכד לר"ש אלתר במז"ט, ראיתי את בנו שבא להיכנס לאד"ש באולמי מודיעין בקבלת קהל לפני החופה (מיד שהוא הגיע מו' נחמי' העמיד אותו הראשון בדלת).
    ב, חיים מה הקטע להכניס תמונה שרואים שהדביקו את הר"ש לפחות בפעם הבאה תעשה עבודה יותר טובה [כאילו שאתה לא יכול להשיג תמונות מקוריות משמחות שרואים אותם מדברים].

    השבמחק
  10. אברהם מרדכי בורנשטיין, מאיר רושגולד, ישראל אקרמן28 בנובמבר 2012 בשעה 1:36

    זו ממש חוצפה מצידו של ר"ש אלתר להביא צאצאים לעולם, הלא מספיק עגמ"נ יש לרבי מנחוכותו שלו עצמו בעולם, וע"כ טוב עשה הבחור שהרביץ.

    השבמחק
  11. הבוקר הוסיפו שם לבחור הפצוע, במנין מיוחד בראשות הראש ישיבה
    מבקשים מכל אחב"י להתפלל עבור רפואת

    שמואל חיים בן רבקה רייזל, בתוך שאר חולי ישראל

    השבמחק
  12. נבקש גם להתפלל עבור "גור" בת החיהרי"ם הפצועה, שלאחר כמה רבי'ס רחמנים וטובי לב שמעולם לא זרקו איש, ותמיד קבלו "חרטה" אף מפושעים, נפלה ר"ל.
    ואולי אף נוסיף לה שם לרפואה: גור-רדזימין / גור-טרור / גור-נישט און מיין נאמען / גור-כ'ווייס פון גאר נישט / גור-ויערשוב / גור- אשלג (דניאל).

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.