רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 24 בנובמבר 2012

נוסח כתב התביעה שהגיש השבוע ר' נחמיה מנדל נגד ה'נאמנים הגוראים' המנסים לשדוד ממנו את ירושתו ומה חלקו של האדמו"ר מגור


בס"ד

בבית הדין הרבני האזורי בירושלים                                            תיק מס' 836276/2



בעניין:             עיזבון המנוח האדמו"ר שמחה בונם אלתר זצ"ל ת.ז. 000196832
                        ע"י מנהל העיזבון, ב"כ עוה"ד אברהם גן צבי
                        מרח' הלל 11, ירושלים 94581
                        טל:02:6256463, פקס:02:6248472
                                                                                                מנהל העיזבון

ובעניין:            נחמיה מנדל ת.ז. 057360281
                        ע"י ב"כ עוה"ד אלכסנדר בר-נתן (בראייב)
ו\או ליאור בראייב ו\או שלמה מורדוך
                        מרח' האומן 24 ת.ד. 53423, ירושלים 91533
                        טל:02:5631320, פקס:02:5631330
                                                                                                המבקש
                                                                                                הנהנה עפ"י הצוואה

ובעניין:            1.         נחום קרנבייסר ת.ז. 008865248
                                    מרח' הבעל שם טוב 32, בני ברק
                        2.         שמואל ברוך לנדוי ת.ז. 005408484
                                    מרח' צייטלין 12, בני ברק
                        3.         קופרברג יוסף ת.ז. 005943931
                                    מרח' דבורה הנביאה 4, בני ברק
                                                                                                המשיבים
                                                                                                הנאמנים עפ"י הצוואה


בקשה דחופה מאוד לצו מניעה זמני
(במעמד צד אחד)

בית הדין הרבני הנכבד, מתבקש להוציא מלפניו צו להקפאת כל ההליכים בתיק, לרבות צו מניעה זמני, האוסר על המשיבים ו\או מי מטעמם לבצע כל דיספוזיציה בחלקיו של המבקש בנכסי העיזבון, לרבות מכירתם ו\או שעבודם של נכסים הידועים כגוש 6680 חלקה 302 וחלקה 303 הרשומים בלשכת רישום מקרקעין בנתניה, ולגבי נכס ברח' קינג ג'ורג' 23, ירושלים והידוע גם כספר 1015 דף 3835 (3/6 הרשומים ע"ש הנאמנים), הרשום בלשכת רישום מקרקעין בירושלים (להלן:"הנכס"), הכל מהנימוקים שיובאו כדלהלן:

הקדמה:
המבקש מעוניין להבהיר ולהדגיש, כי אין בבקשתו זו, חס וחלילה, לפגוע בכבודו של האדמו"ר מגור יעקב אלתר (להלן:"האדמו"ר מגור"), ו\או בחלקיו עפ"י הצוואה, וכי כל מבוקשו של המבקש דכאן, הוא לקבל את חלקו המגיע לו עפ"י הצוואה, בכפוף לבדיקת כל הפעולות, המסמכים וההסכמים שנעשו עד כה ע"י הנאמנים בחלקיו של המבקש בעיזבון. כמו כן, מאחר וישנה הפרדה מוחלטת בין נכסיו של המבקש ובין נכסיו של האדמו"ר מגור, רבי יעקב אלתר, אין כל חשש כי בקשה זו תפגע חלילה באינטרסים של האדמו"ר הנ"ל או בחלקיו. בשיחות שקיים המבקש עם האדמו"ר ציין האדמו"ר כי אינו מבין מדוע חלוקת העיזבון לא בוצעה עד כה ע"י מנהל העיזבון וכי מדוע העניין נמשך זמן כה רב.  

הצדדים:

1.         המנוח – האדמו"ר מגור, רבי שמחה בונים אלתר זצ"ל, אשר נפטר בירושלים ביום ז' בתמוז תשנ"ב (08.07.1992).

2.         צוואתו של המנוח ועזבונו – אשר קיבלה תוקף של צו קיום צוואה בבית הדין הרבני האזורי בירושלים ביום ד' בתשרי תשנ"ג (01.10.1992) .

3.         מנהל העיזבון – עו"ד אברהם גן צבי. מונה כמנהל העיזבון ע"י המנוח.

4.         הנאמנים – בתחילה, הנאמנים היו הרב אלעזר הנדלס ז"ל, הרב רפאל יעקב שפירא ז"ל והרב נחום קרנבייסר שיבדל"א, שהיו אנשים המבינים עניין במסחר ועסקים. לאחר שהרב אלעזר הנדלס ז"ל נפטר, הוחלף האחרון בנאמן, ר' שמואל ברוך לנדוי יבדל"א. כמו כן, ר' יוסף קופרברג יבדל"א, החליף את הנאמן הרב רפאל יעקב שפירא ז"ל, שהלך אף הוא למנוחות עולמים. המבקש יציין, כי הנאמנים החדשים אינם מבינים במעשיהם, הם לא עסקו בקרקעות או בנדל"ן או במסחר כלשהו. פועל יוצא הוא, כי הנאמנים משמשים כ"חותמת גומי" של מנהל העיזבון. מבלי למעט מהאמור לעיל, המבקש יציין, כי הנאמן הרב נחום קרנבייסר במיוחד אינו מתאים כלל וכלל לשמש כנאמן על נכסיו, וזאת עקב מצב בריאותו, אי כשירותו לעבודה ולהפעלת שיקול דעת כלשהו. 

5.         המבקש – הינו נכדו של המנוח, האדמו"ר מגור, רבי שמחה בונים אלתר זצ"ל, ובנה של המנוחה רבקה פייגה לב (אלתר) זצ"ל, ביתו של המנוח הנ"ל. כמו כן, המבקש כבן 50 שנים וב"ה נשוי + 6 ילדים ו-9 נכדים. המבקש, בין יתר עיסוקיו משמש כראש של כולל באשדוד 'כולל לאברכים מצויינים'.
           
זה המקום לציין, כי המבקש, רבי נחמיה מנדל, הינו היורש היחידי של המנוחה רבקה פייגה לב (אלתר), זצ"ל אשר נפטרה ביום י"א באב תשנ"ז (14 באוגוסט 1997), הכל עפ"י צו ירושה שניתן ע"י בית הדין הרבני האזורי בירושלים ביום ב' באייר תשס"ה.

רקע והליכים קודמים:

6.         עפ"י האמור בצוואתו של המנוח, המצ"ב, והמסומן כנספח א' לבקשה זו, והמהווה חלק בלתי נפרד מבקשה זו, ציווה המנוח את עזבונו באופן כזה שבנו, האדמו"ר מגור, רבי יעקב אלתר יירש 75% מנכסיו דלא ניידי של המנוח והמבקש יחד עם אימו המנוחה ירשו 25% מנכסיו דלא ניידי של המנוח (להלן:"היורשים"). כמו כן, ציווה המנוח, כי כל שאר רכושו, לרבות כספים, מזומן וניירות ערך, מיטלטלין זכויות מכל מין וסוג שהוא, יוקנו ליורשים, כאשר בנו של המנוח, האדמו"ר מגור, רבי יעקב אלתר שיבדל"א, יקבל 70% והמבקש שיבדל"א ואימו המנוחה יקבלו 30%.

לצורך ביצוע הצוואה, מינה המנוח על חלקם של המבקש ואימו המנוחה, 3 נאמנים ומנהל עיזבון, שפרטיהם אוזכרו לעיל.

7.         המבקש יטען, כי הטעם העיקרי ואף היחידי למינוי הנאמנים בצוואתו של המנוח היה כי בתו של המנוח, התחתנה בשנית עם מר חיים חזקיהו לב שיבדל"א, וזאת בניגוד לדעתו ועצתו של המנוח, וכן גילו הצעיר של המבקש דאז, עת המנוח ערך את צוואתו. בעת עריכת הצוואה היה המבקש כבן 22 שנים. חששו העיקרי של המנוח היה כי בעלה של בתו "יזכה" לקבל חצי מרכושה/ירושתה, ועל כן מינה הנאמנים על מנת שירחיקו את בעלה מירושתה העתידית. בזהירות המתבקשת ומבלי לפגוע בכבודה של המנוחה חלילה, המבקש יציין, כי בעתו כאשר הסב ערך את צוואתו אחרונה, היתה אימו המנוחה של המבקש לוקה מעט בנפשה וחלשת אופי ולכן טרח הסב למנות נאמנים לחלקה של המנוחה. זה המקום לציין ולהדגיש, כי האדמו"ר הסב, ערך צוואה קודמת לצוואה נשוא תיק זה, טרם חתונתה עם מר חזקיהו לב, שם האדמו"ר הוריש למבקש את חלקיו כאשר הנאמנים דאז מונו עד להגיע המבקש לגיל 28 שנים. צוואה מוקדמת זו, מלמדת כי האדמו"ר הסב, לא ביקש נאמנות לחלקיו של המבקש למשך כל חייו, אלא באותן הנסיבות בקש האדמו"ר לשמור על חלקיו של המבקש ואימו המנוחה מבעלה החדש של המנוחה ומהיות המנוחה חלשת אופי ולוקה בנפשה. הסב עמד על דעתו הנחרצת כאשר התנגד לחתונת ביתו! הכיצד? מסתבר, כי המנוחה נישאה לבעלה מר חזקיהו לב עקב אובססיה אליו. יממה לאחר חתונתם הראשונה, ברח חזקיהו לב מביתם והביע דעתו כי הוא דורש להתגרש מהמנוחה תמורת קבלת כספים רבים. בסופו של דבר הגירושים התממשו ממש בתוך יממה. מס' שנים לאחר גירושיהם, תחת אובססיה כבדה של המנוחה לחזקיהו לב, עמדה המנוחה על דעתה להתחתן בשנית עם חזקיהו ללא הסכמתו או רשותו של האדמו"ר הסב. התנגדות הסב היתה כל כך נחרצת עד שהאחרון החתים את המנוחה על מסמך כי זו אינה יכולה לבוא אליו בטענות עקב חתונתה לחזקיהו לב ללא קבלת הסכמתו. רק לאחר חתונתה של המנוחה בשנית עם חזקיהו לב, גמלה דעתו של האדמו"ר הסב לשנות את הצוואה – ומכאן הצוואה הנוכחית. 

8.         למבקש נודע, כי חלקו בצוואה והרשום על שם הנאמנים, עבר במשך השנים תהפוכות וידע שינויים מהותיים, כל זאת מבלי ששינויים אלו הובאו לידיעתו ו\או לאישורו. המדובר בפעולות (כפי שמקצתם ידועים למבקש), אשר לא היוו את טובתו של המבקש/הנהנה עפ"י הצוואה.

9.         למבקש נודע כי חלקיו בעיזבון (הכוללים גם את חלקיה של אימו המנוחה), עברו טרנזקציה מהותית ובמקרים מסוימים זכויותיו בחלקות המצויות באזור שפיים, שכ' ארסוף, צומצמו, וזאת ללא ידיעתו ו\או הסכמתו לכך. יש לזכור, אין המדובר חלילה בפסול דין או חסוי. המדובר במבקש כבן 50 שנים נשוי ואב ל-6 ילידים, המשמש בין יתר עיסוקיו כראש כולל באשדוד. כל הפעולות שנעשו בחלקיו של המבקש עפ"י הצוואה נעשו ע"י הנאמנים, תחת הסכם חלוקת עיזבון, כאשר המבקש לא היה שותף לו כלל וכלל. זה המקום לציין, כי ישנם נכסים נוספים השייכים למנוח ואלו עדיין לא חולקו. למעשה עד כה, במשך 20 שנים עדיין לא בוצעה חלוקת עיזבון. כל שנעשה עד כה, היו פעולות אשר גרעו ו\או פגעו ו\או צמצמו את חלקיו של המבקש, לרבות ואולי לא פחות חמור מכך, שועבדו לטובת בנק למשכנתאות, ללא כל פנייה למבקש/הנהנה, קבלת הסכמתו ו\או אישורו לכך וללא כל הסבר מניח את הדעת.  

במה דברים אמורים?
10.       מקצת העובדות הידועות למבקש, למנוח היו נכסים דלא ניידי רבים ומגוונים, אשר ערכם הכספי הינו רב ביותר. המדובר בחלקות קרקע הנמצאות בשפיים בשכונת ארסוף, הנחשבת כיום לאחת השכונות היקרות ביותר בארץ.

11.       למבקש נודע, כי הנאמנים פעלו שלא בטובתו, ובמועדים שונים נטלו הלוואה העולה על  3 מיליון ₪ לצרכים שונים, כאשר 2,400,000 ₪ היא לחובת הנאמנים. בין היתר, ציינו הנאמנים, כי העיזבון חב חובות רבים, ביניהם בגין איחוד וחלוקה שבוצעו בחלקות השייכות באזור שפיים, ועל כן יש לשעבד את חלקות 267,268,300,306 ו- 310 בגוש 6680 לצורך נטילת ההלוואות. כמו כן, ציינו הנאמנים, כי נטלו הלוואה מאחד בשם יונתן בורנשטיין.

12.       למבקש נודע כי במסגרת בקשה לאישור מינוי נאמנים, חלוקת עיזבון מחזור הלוואה ורישום שעבוד, ביקשו הנאמנים למחזר את ההלוואה לבנק פאג"י עד לתקרה של 4,150,000 ₪, להחזיר את ההלוואה לבורנשטיין, להסיר את השעבוד מהמגרשים הנ"ל, ולשעבד תחת ההלוואה החדשה את מגרש 303, השייך למעשה למבקש/הנהנה. פעולה זו נתבקשה, לאחר שההלוואה הישנה היתה רשומה על חלקות נוספות שאינן שייכות למבקש. לצורך קידום האמור בסעיף 12 הנ"ל, הגדילו הנאמנים לעשות, ואיחדו חלקות בין היורשים, באופן כזה שלמבקש יוחדו חלקות 302 ו- 303. מהלך זה, למעשה גרם להסרת השעבודים מחלקות אחרות ובד בבד ריכז שעבוד רק על חלקו של המבקש בחלקה 303.

13.       לאחרונה אף נודע למבקש, כי הנאמנים מבקשים למכור את אחד או יותר מנכסי העיזבון – ומכאן בקשה בהולה זו. מסתבר, כי כיום לא ניתן לקבל מזה כשנתיים היתרי בנייה בשכ' ארסוף עקב בעיות עם המועצה המקומית בנוגע לביוב במקום. פועל יוצא כי נכסים/מגרשים הנמכרים כיום בשכ' ארסוף, נמכרים ב-40% פחות מערכם ושווים האמיתי. טעם זה הינו מספיק למנוע מהנאמנים למכור את אחד החלקות של המבקש, ומכאן שיש לעשות למניעת מכירת החלקה בהקדם האפשרי ובדחיפות. 

14.       המבקש יטען, כי פעולות הנאמנים עד כה, נעשו ללא ידיעתו, רשותו, הסכמתו ושלא בטובתו. המבקש יטען, כי הנאמנים הפרו את חובת הנאמנות כלפיו, ואלו פעלו שלא בתום לב, כאשר ביצעו פעולות כה משמעותיות מבלי לדווח עליהם למבקש. חששו של המבקש הולך וגובר, עם הידיעה כי הנאמנים ינסו למכור את אחד או אף יותר מנכסיו השייכים לו עפ"י הצוואה, או אז חושש המבקש כי נכסיו יינזקו או ייעלמו בדרך לא דרך, וזאת מבלי שאף אחד מהנאמנים ייתן על כך את הדעת. הנאמנים לא נתנו הסבר מניח את הדעת אם בכלל, ו\או לא פירטו את החובות להם הם טוענים, לא הגישו עד כה ובכלל דוח פרטה מסודר ומפורט מיהם הגורמים להם חבים כספים רבים כל כך.

15.       המבקש יטען, כי עפ"י ייעוץ רבני שקיבל, הנאמנים פעלו ועדיין פועלים שלא בטובתו ובניגוד לכללי הדין, החוק והמוסר, לרבות בניגוד לחוק הנאמנות ובניגוד חמור לאמור בצוואה. צוואתו של המנוח היתה ברורה דיה, כאשר המנוח ציווה באופן מפורש, כי על הנאמנים לפעול ברכוש לשמור עליו בדרך היעילה ביותר וכי עליהם לפעול בתורת נאמנים לטובתם של המנוחה והמבקש שיבדל"א.

16.       כמו כן, המבקש יטען, כי לא נתן כל הוראה ו\או הסכמה בדבר לקיחת הלוואה או שעבוד וכי פעולות הנאמנים נעשו על דעתם ודינם להתבטל. הנאמנים לא הסבירו כיצד הלוואה ע"ס 3,100,000 שאישורה נתבקש בעתו לטובת הנכס ברח' קינג ג'ורג' 23 בירושלים, פתאום הוחלפה במטרה אחרת, אשר לבסוף שוייכה לחלקו של המבקש בעיזבון. הנאמנים לא נתנו שום הסבר לסתירה המהותית שבין בקשת אישור ההלוואה הראשונה ובין הבקשה למחזור ההלוואה שמטרותיהן שונות בתכלית. המבקש יטען ויוסיף כי הנאמנים לקחו הלוואה בנקאית בריבית רצחנית של 8% לשנה, וזאת במקום להשקיע את הנכסים ולקטוף פירות בעבור המבקש.

17.       עינינו הרואות כי הנאמנים עושים בנכסים עליהם הופקדו כנאמנים כבשלהם ואף גרוע מכך. המבקש סבור כי לו הנכסים הם אכן קניינם של הנאמנים, האחרונים היו פועלים בשקידה יתרה לשמר ולשמור על נכסיהם וערכם. פועל יוצא, כי הנאמנים מזלזלים בתפקידם ובנכסים עליהם הם מופקדים, ופעולותיהם נעשות שלא לטובת המבקש כלל וכלל!!!

פעולות הנאמנים ו/או מי מטעמם, מדומות לפעולות אשר נעשו ועדיין נעשות ברשלנות, תוך הפרה ברורה של הכללים, הדין והחוק. הכיצד יעלה על הדעת כי המבקש לא שותף עד כה בפעולות שנעשו בנכסיו, כאילו לא היה קיים כלל (חס וחלילה), או כאילו היה פסול דין או חסוי. הנאמנים, התעלמו באופן מוחלט מקיומו ומדעתו של המבקש וביצעו פעולותיהם תוך הפרה בוטה של חוק הנאמנות על כל חלקיו ללא יוצא מן הכלל.

חוק הנאמנות, תשל"ט-1979 (להלן: "חוק הנאמנות") קובע בין יתר סעיפיו את הדברים הבאים הנוגעים לחובת הנאמנות כדלהלן:



סעיף1. נאמנות היא זיקה לנכס שעל פיה חייב נאמן להחזיק או לפעול בו לטובת נהנה או למטרה אחרת.

חשבונות
 
סעיף 7.    (א)  הנאמן חייב לנהל חשבונות בכל עניני הנאמנות.
        (ב) הנאמן חייב לתת לנהנים דין וחשבון על עניני הנאמנות אחת לשנה ובגמר כהונתו, ולמסור להם ידיעות נוספות לפי דרישתם הסבירה.

חובות
 
סעיף 10.(א)     נאמן חייב לשמור על נכסי הנאמנות, לנהלם ולפתחם ולפעול להשגת מטרות הנאמנות, ומוסמך הוא לעשות כל הדרוש למילוי תפקידיו.
             (ב) במילוי תפקידיו חייב הנאמן לנהוג באמונה ובשקידה כפי שאדם סביר היה נוהג באותן נסיבות.



18.      נימוקים למתן צו המניעה הזמני

המבקש יטען כי חשש כבד בליבו – ובפרט לנוכח התנהגות המשיבים/הנאמנים עד הנה – חסרת תום הלב, הערמומית והנפתלת, כמתואר לעיל– כי הנאמנים יעשו דיספוזיציה בנכסים, יבריחו תמורתם, ובכך יותירו אותו בפני "שוקת שבורה".

המבקש יטען, כי אין כל מניעה ליתן צו מניעה זמני וכי בנסיבות הקיימות לא יגרם כל נזק במתן הצו לנאמנים וכי מאזן הנוחות נוטה לטובתו באופן מובהק, שכן הבקשה עומדת במבחנים שנקבעו בפסיקה לעניין מתן צו מניעה זמני, ובפרט לנוכח העובדה כי אי הנוחות שתיגרם למבקש אם לא ינתן הצו עולה על אי הנוחות שתיגרם למשיבים/הנאמנים. 

ראה לענין זה זוסמן, סדר הדין האזרחי, מהדורה שביעית עמ' 613 – 620 והאסמכתאות המובאות שם.

19.      הדברים שתוארו לעיל שהם קצה קצה הקרחון, עומדים בניגוד מוחלט לאמור בחוק הנאמנות ובניגוד לכל דין. כאמור, המבקש עותר בבקשתו זו, להקפאה מוחלטת של כל ההליכים בתיק זה, ובכללם, צו מניעה זמני שיאסור על המשיבים ו/או מי מטעמם ו/או על מנהל העיזבון, לבצע כל דיספוזיצה בנכסים שתוארו בתחילת בקשה זו, לרבות מכירתם שעבודם, העברתם לאחר בתמורה או שלא בתמורה, וזאת עד לבירור התביעה שהמבקש עומד להגיש כבר בימים הקרובים כנגד הנאמנים, לרבות תביעה לביטול הנאמנות כליל.     

20.      כמו כן, ומבלי למעט מהאמור לעיל, המבקש שומר על כל טענותיו ו\או זכויותיו לטעון טענות נוספות עפ"י הדין והחוקים ו\או התקנות הרלוונטיים בבית דין נכבד זה ו\או בפני כל ערכאה מוסמכת אחרת.

21.      לאור האמור לעיל, מתבקש בית הדין הנכבד, ליתן את הסעד המבוקש, ולהוציא מלפניו צו מניעה זמני במעמד צד אחד, וזאת בכדי למנוע דיספוזיציות בנכסים עד לבירור התביעה. כמו כן מתבקש בית הדין הנכבד לזמן את המשיבים לדין, ולחייבם בהוצאות ביה"ד ובשכ"ט עו"ד.



48 תגובות:

  1. חיים שאולזון תסלח לי אתה מגלה את אמריקה שההנהגה בגור הם גנבים שפלים, מזל טוב נזכרת?.
    איפה היית כשלא קבלנו משכורת בכוללים כמה חודשים בגלל שהיו צריכים לממן את מסע הבחירות בירושלים לניר ברקת בתירוץ של עת לעשות ל' הפרו תורתך, והובטח לנו שמיד אחרי הבחירות יחזירו לנו את זה וברקת גם הבטיח שיתן לנו את מתחם שנלר ונוכל לבנות שם מערכת כוללים מפוארים, ועד היום אנחנו מחכים להשבת הגזלה וקיום ההבטחות.
    בושה וחרפה.
    עכשיו אנחנו רואים שהגזלות לא פסחו גם על בית אדמו"ש, לאן נוליך את חרפתינו.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהמות וחמורים אברחים צעירים אין לכם שכל אתם יורים לעצמכם ברגלים, בשביל מה צריכים להוציא את כל הליכלוך ברחוב, מה אתם חושבים שמחר אתם הולכים לחפש חסידות אחרת?.

      מחק
    2. בסוף תהיה חסידות אחרת....

      וזה רק אם לא ישתקו כמו בהמות חמורים וכו'

      מחק
    3. אני גר באשדוד ואין לי גישה ברוך השם אינטרנט אבל הגעתי אתמול לשטיבל ושמעתי שאברכים מדברים על סיפור שר נחמיה מנדל יש לו בעיות עם ירושה של בעל הלב שמחה והוא הולך לבית הדין אני שמכיר מאוד טוב משנים את הרב נחמיה מנדל לא האמנתי שהוא עשה את זה אז אני פשוט התקשרתי אליו ושאלתי אותו הוא אמר שהוא שמע את זה כבר וזה לא מתחיל וזה שקר וכזב ובחיים לא היה לו בעיה עם כסף וכל מתי שהוא רצה היה לו כסף והוא גם קונה דירות לילדים שלו ואין לו שום בעיה עם הירושה "פשוט חטפתי שוק איך בן אדם מזייף מכתבים וכותב דברים שלא מתחילים" ולא נגמר אמרתי למורינו ר נחמיה מנדל שהוא חייב לערב כאן את המשטרה אז הוא התקשר לעורך דין מאוד גדול וסיפר את כל הסיפור העורך דין והוא לקח את התיק מאוד ברצינות ובקרוב ממש תשמע ממנו

      ולכל המאמינים "לפושע חיים שאלזון שידעו שהכל שקר וכזב כל מה שהוא כותב !!!

      מחק
    4. מה קורה עם העו"ד הגדול שלך? כבר בדרך? בנתיים הדיונים התחילו כבר.

      מחק
    5. כן ! לא שמעת ששאולקליפקולזין נלקח למעצר ומשלם ביוקר על מעלליו?! והע״ד תובע אותו על 20 אלף דולר. ותמורת שיחרור המשטרה מבקשת 5 אלף דולר פיקדון

      מחק
  2. נו בעיה קטנה.
    זכור לי לפני כמה שנים בקרית גת כשהאדמו"ר מקרעשניף קיבל מבנה לגן ילדים, והגורים הגנבים המושחתים עלה להם הדם במוח שלא הכל שייך להם, אז היגיעו קבוצה של חמישים אברכים לפני הצהרים ונכנסו לתוך הת"ת ותפסו ילדים קטנים אחד אחד והעיפו אותם מהחלונות באכזריות נוראה, נס שזה היה קומת קרקע ולא קומה רביעית, מי שלא שמע אז את הצרחות של הצאון קדשים מעולם לא יבין את זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו בבתי ורשה כן מבינים את זה.
      כשראינו שחסידי גור שפכו נפט על אשה וילדים שביניהם היה ילדה בת חודשיים והיציתו את הבית, ולולא מסירות נפש של כמה שכנים שקפצו לתוך האש והיצילו אותם, כבר לא היה את מי להציל, ולהדגיש שכשכפצנו לתוך האש להציל את בני הבית עוד הצלחנו לחטוף מכות עם אלות ומוטות ברזל, אבל לא יכלנו להסתכל ע"ז כשראינו אשה עם ילדים נשרפים ע"י הנאצים הארורים שנקראים חסידי גור ימ"ש.

      מחק
    2. אתם בבתי ורשא חבורה של אוכלי חינם פרזיטים שהשתלטו על רכוש של אחרים. זה אצלכם בגנים להתפרנס מהשנור. הקסבה של שכם פחות מסריחה מהגיפה של בתי ורשא. הצפיפות והזוהמה בשכונה הזו דומה לשכונות המזוהמות באפגניסטן. ילדים מנוזלים ומטונפים, נשים לבושי סחבות וגברים שמסריחים מזיעה. אני מתפלא על חסידי גור שרבים אתכם על המקום המסריח הזה.

      מחק
    3. במקום לקלל שהגורים גנבים תלמד מהם איך לגנוב ותגנוב גם. הרי זה מה שמעניינן אותך.

      מחק
  3. בלי לפגוע בכבוד(האבוד) למה גרעו ו\או פגעו ו\או צמצמו את חלקיו של המבקש ולטובת מי???

    בלי לפגוע בכבוד למה שעבדו תחת ההלוואה החדשה את מגרש 303, השייך למעשה למבקש/הנהנה.ולטובת מי נעשה?

    בלי לפגוע בכבוד ישנם נכסים נוספים השייכים למנוח ואלו עדיין לא חולקו. למעשה עד כה, במשך 20 שנים עדיין לא בוצעה חלוקת עיזבון.למרות הפצרות רבות של התובע שדורש את שלו עד שנדרש
    לתביעה זו?

    בלי לפגוע בכבוד "הנאמנים" ידועים ככאלו שעושים את רצונו של האדמו"ר ואינם עושים דבר ללא הוראתו והסכמתו

    בלי לפגוע בכבוד אילו האדמו"ר היה מורה ל"נאמנים" להסיר את ידם
    מהחזקת ממון לא להם ודאי היו עושים כן

    בלי לפגוע "בכבוד"...

    השבמחק
  4. לא מבין את ההתנפלות על הגורים. במה הם יותר גרועים מכל כת אחרת? אצל כת האיימיש בארה"ב נהוג אחרת? או אולי אצל הסיינטולוגים? ואצל הבידואים בנגב, כאשר המוכתר, או איך שקוראים לו, צריך לקנות אשה, לא נהוג כך? אז תפסיקו עם השנאה העיוורת הזו, ונסו לדון לכף זכות.

    השבמחק
    תשובות
    1. למה כל החרדים שונאים אותנו בזמן שכולם יודעים שאצלינו אין לאף אחד שום דעה הכל הרבי מחליט ועושה, מה אנחנו אשמים?
      תתחילו לדון אותנו לכף זכות ותשנאו רק את האשמים.
      חז"ל אמרו שבית המקדש נחרב בגלל שנאת חינם.
      אם אני נכנס באיקוביץ להתפלל והציבור פוסל אותי להצטרף למניין אך ורק בגלל שאני חסיד גור, הרי זו שנאת חינם.

      מחק
    2. כנראה שהקנאה בוערת בכם כשאתם רואים את האחדות של חסידי גור בהנהגתו של הרבי שליט"א.
      דוגמא, כשאחד משלנו נכנס לעבוד באיזה מקום עבודה, דבר ראשון מה שהוא עושה, הוא מתכנן איך להעיף את כל העובדים והמנהלים ולהחליף אותם בחסידי גור, וב"ה יש לנו ע"ז הרבה קבלות שהצלחנו עד היום, וכמובן שיש אצלינו הדרכה וסיוע לכל זה כי זה מאוד לא פשוט.
      שאלה: האם זה נקרא שנאת חינם או ההיפך?

      מחק
  5. המסמך הזה הוא פצצת אטום ויגרום רעידת אדמה בגור. אני לא מתייחס למשמעות הפוליטית אלא נטו לענין שבין ר' נחמיה לאדמו"ר.
    ראשית נחמיה לא במצב פשוט סוף סוף הסבא שלו מינה נאמנים והם אינם מוגבלים בזמן על פניו יקשה עליו לקעקע את עצם הנאמנות, הוא כן יוכל לטעון נגד נאמנים ספציפיים אלו שהם פועלים נגד האינטרס שלו ונגד רצון המוריש ולדרוש להחליפם באחרים אבל הצד השני יכול למשוך את זה בהליכים משפטיים שנים רבות ולא בוער להם כלום הם מילא לא מוכרים ולא עושים כמעט כלום בנכסים.
    חוץ מזה נחמיה כעת יהיה מנודה ומסכן ואומלל אחרי שהוא יושמץ בתור רודף האדמו"ר וכמי שממהר לתפוס את החלק שלו בטרם יהיה מאוחר מדאי וכדי שלא יצטרך להתנהל מול בני דודיו אז הבלאגן יהיה גדול אף יותר. מה שכן בשביל מה הוא היה צריך ככה לספר הכל על חזקיהו לב איתו הוא ביחסים טובים דווקא.
    דבר אחד ייתכן השלכה מעניינת של פרשייה זו שזה יזרז את אד"ש לכתוב צוואה ממונית במידה ועדיין לא עשה כן, ואולי כבר יתייחס לעניין ההנהגה לאחריו.

    השבמחק
    תשובות
    1. ועם מי הוא יכתוב את הצוואה שלו?
      עם... עו"ד גן צבי!!
      אז אין לנחמיה כל סיכוי...

      [אגב, גם הפ"מ סידר איתו את כל עניני הממונות שלו, כשבוע או שבועיים לפני פטירתו]

      מחק
    2. ר' נחמיה לא יושמץ כמי שרודף את האדמו"ר, סה"כ הוא ישב בשקט 20 שנה ולא הגיש שום תלונה עקב ששום חלק לא חולק לנאמנים עד סוף תשע"ב והוא והאדמו"ר היו שותפים, ולכן הוא התנהג באצילות מעוררת התפעלות ולא תבע את אף אחד על אף שאינטרסנטים שונים ובראשם מ"ג הספון בביתו ירדו לחייו ועשקו אותו במישרים ובעקיפין ואעפ"כ לא עשה מאומה פן שמו וכבודו של האדמו"ר יפגע במאומה

      מחק
  6. שאולזון יישב בגיהנום, ללא כל ספק.
    אבל "הנאמנים" יישבו בגיהנום מיוחד, עם פארנצ'ס.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממליץ מכל הלב לכולנו להתנהג טוב ולא לחטוא, כדי שלא נאלץ לפגוש באדמורי"ם המושחתים וצאצאיהם במקום בו הם ישבו לאחר מיתתם - בגהינם ...

      מחק
  7. סוד גלוי הוא שעשקו ומעלו בנכסיו של ר' נחמיה מנדל. תמיד הוא היה צריך לעמוד כמו עני בפתח כדי לבקש פרוטות למחייתו.
    אבל זה לא מצדיק ללכלך את הצדיק היחידי בסיפור הזה, ר' חזקיהו לב.
    חזקיהו מעולם לא ניסה לסחוט כספים תמורת הגט והלב שמחה מעולם לא התנגד לשידוך. מי שהכיר את בתו של הלב שמחה יודע שחזקיהו הציל את הלב שמחה בזה שהחזיק את בתו (מעבר לים) רחוק ממנו.

    השבמחק
  8. אגב, הלב שמחה לא פחד מחזקיהו אלא מאחד מאחיו שהסיתו אותו לסחיטת כספים והדברים ידועים למבוגרים שבנינו

    השבמחק
  9. עו"ד גן צבי יש לו לפחד יותר מכולם, הוא למעלה מעשרים שנה לא חילק את הירושה, ושכבר חילק הוא חילק רק חלק ממנה בחלוקה לא שווה והוגנת, למזלו ר' נחמיה לא תובע אותו, ואינני מבין מדוע?

    השבמחק
  10. ר' שאולזון, הבטחת לנו חומר קשה היום, זה סתם חומר ממוחזר וקצת משעמם. אני מתחיל לחשוב שחוץ מכישרון לדרמה אין לך כלום

    השבמחק
    תשובות
    1. זה טוב ואמת

      וזה לא פעם ראשונה

      מחק
    2. האנונימי הראשון כאן אתה בודאי זקוק לאישפוז, אם זה לא חומר אז מה חומר, בדקתי תאריכים בית דין רק יישב מחר, אז איך זה ממוחזר, הגערערס חשבו כי הם יכולים על כולם ואף אחד לא יכול עליהם אז הנה סוף סוף הם לומדים

      שאולזון אל תחת מהם סוף סוף קם גואל לעם ישראל, תהיה חזק אתה ממלא שליחות גדולה לעם ישראל, אתה מציל אותנו מידי בריונים ואלימים, אמר לי אחד הרבנים שאתה פטור מכל המצוות מפני שאתה ממלא שליחות מצוה שאין שני לו

      מחק
  11. שאולזון. מדוע אתה לא עושה כתבה על קרוב מאוד שלך שניהל רומן עם המזכירה השיקצע שלו והתמכר לסמים קשים.

    השבמחק
    תשובות
    1. שאולזון הגערער הזה נתן לך רעיון מצויין להעלות רשימה של גערערס שניהלו רומנים עם שיקצעס ומי מהם שעישנו סמים, נו תתחיל לרוץ יהיה כאן שמח תכו אחד בשני, יש הרבה גערערס כאלו אשלח לך תיכף באימייל רשימה של כמה גערערס שאני מכיר אתה בודאי גם מכיר כמה וכל יום תעלה כמה, זה יביא לך עוד אלפי כניסות כל יום

      מחק
    2. אולי כדאי להתחיל עם בועלי הילדים במקווה זופניק. כשאתה נכנס להתפלל באחד השטיבלך המטונפים באיזור גאולה ומאה שערים שים לב שכל השנוררס הם ירושלמים כמעט ולא תראה חסיד גור פושט יד. ואנא בקש מחבריך להשתמש בדאודורנט .הם מסריחים כמו נבלות.

      מחק
    3. לבעול ילדים זה לא כזו עבירה חמורה. לפי ההלכה שני גברים שקיימו יחסים דינם מיתה אבל גבר שבעל ילד קטן פטור מעונש מוות ורק ממליצים לתת לו כמה מכות על הטוסיק. העדה החרדית מלאה בפדופילים . רבנים גדולים וידועים נהגו להתעסק עם ילדים. אתם דומים לאפגנים . בועלי ילדים מסריחים כמו נבלות לא עובדים ומתחמנים את המדינה.

      מחק
  12. התפוח לא נופל רחוק מהעץ. אביך היה בינוני (לא חכם גדול ולא שוטה קטן). כנראה שזה עובר אצלכם בגנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. שאולזון הנה עוד רעיון ה'חכם' הגדול יענקלה אלתר, עוד לא קם שוטה כמוהו בדור האחרון, תענה לו תן לו בשיניים עד שילמד ויבין את השפה אל תשב בחיבוק ידים תענה, רק את השפה הזו מבינים הגערערס

      מחק
    2. כשתקבל סרטן וזה יקרה לך בוודאות בקרוב אל תתפלא יה חתיכת מיץ של הזבל סופו של השאולזון קרוב הרבה יותר ממה שהוא חושב

      מחק
    3. כנראה שלא הכרת את אביו של שאולזון שהיה שוטה גדול ומשרתו הנאמן של מנחם פורוש . המסכן גם סבל מטיקים בראשו והיה מנענע את ראשו כתרנגול.

      מחק
    4. למה כל חסידות קוראים להם בשמם המלא כגון ויז'ניץ בעלזא אלכסנדר וכו', רק לכם קוראים בחצי שם "גער" למה לא לקרוא כל השם "גערמנים".
      מי שקורא לגערמנים גער הרי הוא מכנה שם לח'

      מחק
    5. אם אתה מדבר על טיקים, אזכיר לך את דיבור רבך מגור "קול שִמְחָם קול חתן וקול כַּלָם", טיקים שאף לאחר שיעורי עזר בדיבור שערך עימו אברהם יובף, עדיין נשארו בחלקם. או בעיות קריאת "עברי", כגון: "שַמַח תְּשַׂמֵח", או "ייראה קֵ-ל אלקים בציון", או "לבָשָר ענוים לבָשָׂר חסידים".

      מחק
    6. בתור חרדי לשעבר אני נהנה לראות במה מתעסקים החרדים. חברה חולה שסועה ומפולגת. ראו את השנאה והמחלוקת בינכם. אפילו שטיבל אינכם יודעים לנהל. חברה טפילית שחיה על חשבון אחרים. לפחות לקחו מקלחת מידי פעם. אתם מסריחים כמו נבלות.

      מחק
  13. מה כוונתך ששאולזון "יקבל סרטן" ? - הוא "יקבל גערער" ???

    השבמחק
    תשובות
    1. מי יודע כמה פעמים רוזנברג מגיב פה ?

      מחק
  14. הרבה יותר מענין ממה שכותב שאולזון, אלו התגובות המבטאות שסע עמוק בציבור החרדי לגווניו ולקבוצותיו,מלא שנאה ואהבה לראות דם.
    כואב מאד הלב,אך זה מה שיש לנו לצערינו,נכתבות פה תגובות שלא היו מביישות את גדולי האנטישמיים בכל הדורות.

    השבמחק
  15. תצחקו תצחקו על הגערער'ס ,הלואי והייתם לומדים מהם אחוות לוחמים,עזרה הדדית,ומניעת הזדקקות לקופת הקהל,ואל תספרו לי על מקרים חריגים שמצויים בכל מקום.
    כדאי ללמוד מהם.כי יש להם הרבה דברים יפים וטובים.
    אני גאה בידידיי הגערער'ס,לא הייתי מחליף אותם בשום חוג אחר,
    בחריצות ובהגינות,ואני בס"ה ליטאי בטעם חסידי.
    מספיק כבר עם חוסר הפרגון.

    השבמחק
    תשובות
    1. למשל גמ"ח בית ישראל שנותן הלוואה שאפשר לחתן ילדים בלי שתצתרך ללכת לעוד גמח"ים

      מחק
  16. אני מרחם על נחמיה מנדל, אומרים שכבר יש לו טרור, וזה היה ברור מעיקרא. הוא כנראה הגיע לשעת השבר ונאלץ לצעוק חמס.

    השבמחק
  17. 1.אני שואל שאלה למה אין תאריך להקשה הבקשה

    2. למה אין חותמת של בית הדין מתי שהתקבל פתיחת תיק

    3. ולמה אין צילום מסורק זה נראה כאילו הבקשה נכתב סתם כאן

    4. צריכים לראות את הצווה לדעת את האמת מה כתוב בצווה קשה לי לקבל שעו"ד מתנהג נגד הצווה בפרט שכל עו"ד מתחיל יודעה שאפשר להגיש נגדו תביעה בגדול

    חיים יש לכה תשובה לכל השאלות

    או מה שכתוב היום נגדכה בחדרי זה אמת

    נחשף מי תורם לחיים שאולזון

    http://www.bhol.co.il/forums/topic.asp?cat_id=4&topic_id=2986834&forum_id=771

    השבמחק
  18. שלום וברכה
    אני עו"ד ואני בדקתי אין כזה מספר תיק בבית המשפט אני לא יודע מי כתב את זה

    השבמחק
    תשובות
    1. מספר התיק המופיע בתביעה הוא מס' תיק של בית הדין הרבני בירושלים ולא מס' תיק בבית המשפט

      מחק
  19. עוד סיכסוך על כמה לירות שמנסים לסיים אותו באינטרנט במקום לנהל אותו במקומות מקובלים.

    איכס!!!

    השבמחק
  20. DOSIM
    N I M A S T E M
    GO TO THE ARMY

    השבמחק
  21. כאפיקורוס אני מאושר לקרוא את התגובות. איזו אהבת אמת בין החסידים השונים. מזל שאין גיהנום, אחרת אתם ורבניכם השונים הייתם ממשיכים שם את מלחמותיכם. עבריין המין שגורש מנמיביה יכול להיות השופט.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.