רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באוקטובר 2012

מכתב למערכת: מדוע לחמנו במשיחיזם אולי מפני שחמדנו את זה לעצמנו?

אני לא יודע למה, אבל מתברר שיש משהו מרתק בחב"ד שהם מתחילים איזה פרוייקט כולם מנסים לחקות אותם. כך זה היה במבצעים שלהם, בקירובי יהדות, בקופות צדקה שהמציאו, בתמונות של רבנים בסלון. תמיד צעקו על חב"ד אבל בסוף כולם אימצו את השיטה.
 
בדבר אחד הייתי בטוח שחב"ד תישאר מבודדת וזה בנושא המשיחי שהרבי מלובביץ' הוא המשיח, אבל מתברר שגם את הפרוייקט של המשיח כולם חמדו מחב"ד.
 
אם אתה זוכרים הרב אלישיב הוכתר למשיח ובמחלתו הם כבר מצאו רמזים וראשי תיבות שהוא המשיח בשמו יוסף שלום בן חיה מושא, שהאדמו"ר מלעלוב ר' שמעון נפטר הרב גרוסמן "העיד" עליו שהיה משיח, לפני זמן קצר פרסם כאן ר' חיים שאולזון שאלעזר שולזינגר חתנו של לורנץ אמר בשידור טלויזיה כי הרב שך בכבודו ובעצמו הוא המשיח. גם בברסלב שמעתי שהחלו לאמץ את הטרנד המשיחי.
 
והנה זה בא אמנון יצחק גם הוא רוצה סוס לבן וכמובן לא מוותר על האייפון...
 
כשאני נזכר כמה מחלוקת היה על הנושא של המשיח עם חב"ד וצעקו עבודה זרה ומשיח שקר, אני שואל את עצמי האם באמת התכוונו למה שאמרנו או שמא חמדנו את ה'משיח' לעצמנו?

6 תגובות:

  1. שאולזון כמו תמיד אתה יודע להכניס את הסכין לכולם. ענק!

    השבמחק
  2. אגב, גם על החזון איש הם מפרסמים בספרים שהיה משיח ועוד כל מיני גדולים ליטאיים. הם למדו מחב"ד את העסק.

    השבמחק
  3. עם כל הכבוד חב"ד לא המציאו את הגלגל. כבר בגמרא כל אחד טען שמורו ורבו הוא המשיח. לכל חסידות או מנהיג יש רשות לחסידיו לטעון שהוא המשיח.

    זה שהרב שך יצא נגד חב"ד זה לא בגלל המשיח זה בגלל שהיה אכול קנאה ושנאה כמו תלמידו נתי גרוסמן ועובדה שהיום המחבלים נלחמים נגד הרב שטיימן ור' חיים קנייבסקי שהם בטח לא טוענים שהם משיח.

    השבמחק
  4. אמר אברהם איש התוכחה הירושלמי: המשי"ח ראשי תיבות ה'פלס מ'חבלים ש'ונאים י'תד ח'רדשי"ם... כל אחד והמשי"ח שלו.. המשיח יבוא לגאול את המשיחים..משי"ח ראשי תיבות ח'יים ש'אולזון מ'ניו י'ורק.. וכן ה'מודיע מ'שפחה ש'עה טובה י'תד - ח'דש

    השבמחק
    תשובות
    1. משיח ראשי תיבות:

      חיים שאולזון יהיה משיח

      חיים שאולזון משיח י'

      מחק
  5. חזק ביותר!!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.