רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

האם הרב עובדיה יוסף פסול לעדות? הוא מחזיק ומסתכל באייפון!

אריה דרעי חוזר לימים הטובים, הרב עובדיה יוסף כשאומר דרשות מדי פעם בודק מה מכתיב לו דרעי לומר, הוא כותב לו באייפון הערות הרב באמצע דרשתו בודק באייפון שלא החסיר ממה שדרעי ביקש ומדבר - ככה זה נראה

שלח לי מישהו את התמונה אותו צילם את הרב יוסף בדרשתו מעיין בכתוב באייפון שבידו ולאחריה דיבר על מה שדיבר. השאלה היא האם מותר להרב עובדיה יוסף להחזיק אייפון ואולי גם לו יש היתר מהרב שטיינמן

17 תגובות:

  1. זה פוטושופ לא תמונה אמיתית

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא פוטושופ זו תמונה מקורית

      מחק
    2. ח - ח - ח - ח

      תמונה מקורית. בחצי הימני השמש מסנוורת את השמשה של המכונית שבתוכה יושב הבחור שמחזיק באייפון, ובחצי השמאלי הרב יושב על הכסא שלו בבית.

      חיים, לקחת קצת משקה ?

      מחק
    3. צודק רואים שיש פו שתי תמונות מחוברות

      מחק
  2. ממש בושה וכלימה כזאת כותרת, האם מרן הרב עובדיה יוסף עוד רב כמו להבדיל אלף אלפי הבדלות אמנון יצחק? חבל שנהייתם כמו שאר האתרים החרדים שרבנים בישבילם זה עוד משהו שמהלך על שתיים, דוקא מימכם ציפיתי ליותר, יש לכם עוד הזדמנות לחזור בתשובה

    השבמחק
    תשובות
    1. נהייתם... ממכם ציפיתי...
      על מי אתה מדבר מסכן אחד, מדובר כאן על בן אדם בודד מעורער בדעתו ובנפשו ששולף דברים מהמותן בצורה חולנית, כל הבלוג הזה מחלה אחת גדולה, אפשר רק לרחם עליו.

      מחק
  3. זה ברור לכל גרפיקאי מתחיל שזה פוטושופ עלוב אולי כדאי שתבדוק לפני שאתה מעלה דברים כאלה חבל להפוך לעוד צהובון זול

    השבמחק
  4. בתור אשכנזי, אני ממש כואב על זלזול ברמה כה נמוכה ברב גדול בישראל.
    שאלה טכנית:
    כמה דרשות כבר הספיק הגר"ע להגיד מאז חזרתו של דרעי?
    אפילו לדידך, בכ"כ מעט זמן כבר יש תקשורת ביניהם ברצף של לעזור בדרשות?
    עוד שאלה:
    מה היה עד עכשיו? מי עזר לו בדרשותיו? מי שלח מסרים?
    לדעתי יש גבול לדברי זלזול כאלו, אפילו שאתה שונא את דרעי, גם אני שונא את השמאלניות שלו, אבל עד כדי כך להכפיש את כל סביבתו?
    במצב הזה נראה שבזמן משה רבינו להבדיל ג"כ היית מעביר ביקורת בצורה כ"כ טיפשית ומזלזלת.
    באמת אין לך טיפה פחד ויראת שמים ללכת כ"כ רחוק?
    מאוד מרחם עליך

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אם זה אייפון, מאיפה הוא יודע מה הוא קורא שם, מגעיל אחד.

      תפסיקו לקרוא את השטויות שלו, הוא צריך פסיכיאטר ואנחנו לא פסיכיאטרים.

      מחק
  5. גם תינוק יכול לראות שזה פוטושופ, נא לשים לב: הכסא מצד שמאל זה הכסא של הרב, ומצד ימין? כסא של מכונית ! רואים אפילו את הבקבוק מונח בתוך המשענת מאחור, ולא לדבר על כל הקטע המטושטש מקדימה ועוד מאה פרטים.

    אולי כדאי באמת להפסיק להתייחס לחולה נפש הזה. שיכתוב מה שהוא רוצה, גם אחיו ה"נורמלי" למי שזוכר היה כותב על הקירות במאה שערים כל מיני דברים, זו כנראה אותה מחלה רק בצורה שונה. תנו לו להתקשקש עם עצמו וזהו.

    השבמחק
  6. היות וחיים שאולזון הוא היחיד שמביא את האמת וחושף דברים בציבור החרדי. אבקש ממך חיים לכתוב על מה שקורה בסערט ויז'ניץ בימים אלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. שאולזון הוא היחיד שמוציא הכל החוצה, אבל אל תנסה להאמין שהוא מוציא רק את האמת, כי תיפול עמוק בפח. זה כמו משוגע שחופר בזבל למצוא אוצרות, אחד מתוך מאה שווה משהו והשאר זבל. אז נכון שהוא לפעמים חושף דברים אמיתיים, אבל זה טובע בתוך ים של שטויות שהוא שולף מהמותן או שומע מכל מיני פסיחים כמוהו ומיד רץ לכתוב...

      מחק
    2. עבורי מלחמות סרט ויזניץ אינן חדשות יש לי אתם כאן בבורו פארק יש להם שתי בתי כנסת אחד של החתן ואחד של חסידי הבן וב"ה שמח שם כל השנה

      ובאשר לפרסום עתה, אם יש לך חומר יותר ממה שכבר התפרסם כתוב לי ואבדוק, ואם אכן כך פני הדברים אכתוב

      מחק
  7. תבין חיים כאן גילת את פרצופך שרק ריב ומדון וזילזול אתה מחפש, הראו לרב את פעילות התשובה שלהם בסרטון זה היה בכנס חזרה בתשובה רצו לשמח את הרב בפעילות הגדולה שלהם והרב כאות הכרת הטוב הסתכל, ואתה פשוט מבזה גדולי עולם שלא יודעים בכלל מה זה אייפון, מרן עד גיל ארבעים לא ראה צורת עיתון, בוש והכלם

    השבמחק
  8. כרגיל אצל שאולזון מציאות ודמיון משמשים בערבוביא, משום שא"א לשקר בלא מעט אמת ש'תדביק' אותו.
    חיים קיבל תמונה של מישהו שהראה לרב תמונה או משהו הנוגעת לאיזה נידון דרך המכשיר ומכאן זה נהיה כבר 1 שהרב מחזיק אותו קבוע, 2 הוא מעיין בו בזמן השיעור, 3 את ההודעה כותב לו דרעי (מה לעשות? עכשיו דרעי בכותרות הייתם באים לפני שבועיים זה היה אטיאס) 4 והרב אומר דברים בשיעור ע"פ ההודעה שהתקבלה זה עתה כלומר דרעי מכתיב והרב מוכתב.
    חלומות פז לך ידידי, רק שמרוב בלופים שאתה דוחף לא מאמינים לך לכלום.

    השבמחק
  9. שאולזון יש גבול לחוצפה שלך לך ללמוד תורה במקום להתעסק בשטויות.

    השבמחק
  10. מאור בטאשוילי19 בפברואר 2013 בשעה 15:47

    עכשיו הבנתי שאתה זקן מנוול.
    בוש והיכלם ועפר לתוך פיך מאז לדבר ככה על מרן פאר הדור והדרו ? התגובה : " אנונימי 24 באוקטובר 2012 05:57" היא התגובה הכי מדוייקת ודו"ק.
    דיי לחכימא ברמיזא ולטיפשא בכורמיזא, מי שנמצא ליד שאולזון האיפוקורוס שמעז לכתוב דברים כיוצא באלו על מרן פאר הדור לעשות לו מה שעושים למי שהוא בבחינת 'כורמיזא' .
    עפר לפיך !
    'המבזה את החכמים אין לו חלק לעולם הבא, ואין עפרו ננער, ועליו נאמר דבר ד' בזה , וגוערים בו !!! '

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.