רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

שומר נפשות חסידיו ומיד רשעים יצילם

לכבוד ר' חיים שאולזון

שלום וברכה

אנו נמצאים בשבוע של הייארצייט של הרב שך ראש ישיבת פוניבז', ואני כאברך חסיד ויז'ניץ נזכר בימים ההם של בחירות תשמ"ט, לא אשכח את המלחמה של הרב שך להשמיד את עולם החסידות, ואני מרגיש שזה הזמן לפרסם את הדברים כפי שעיני ראו אותם באותם השנים. לא אשכח את השיחה הנוקבת של מרן הישועות משה זצוק"ל על הפסוק "שומר נפשות חסידיו ומיד רשעים יצילם".

כשמרן הכ"מ מבאר ששומר נפשות חסידיו ר"ת חושן ומסביר את עניין החסידות וכבוד החסידות המחולל. מה נאמר ומה נדבר, כמה חילול ה' עשה הרב שך, וכמה מחלוקת נגד החסידים וגדולי האדמו"רים וב"ה חסדי ה' כי לא תמנו, תלמידי הבעש"ט התגברו נגד כל המכשולות, ואדרבה דווקא מאותה מחלוקת קשה, עולם החסידות התרחב לבלי היכר.

ר' חיים שאולזון אתה עושה עבודת הקודש שאתה מעלה את הזיכרונות הקשים מהתקופה שהרב שך נלחם והכניס מחלוקת בכל מקום ודווקא היום רואים שגם תלמידיו מנסים שוב לפלג ולהרוס וכיום הם נלחמים גם נגד גדולי הרבנים הליטאיים וכדי ביזיון וקצף, שאלו בעלי ההשקפה שכל היום צעקו שאנחנו לא מספיק מכבדים את "התיירה" והיום הם עצמם נלחמים בגדולי ישראל.

ולסיום אני נזכר שמרן הישועות משה זצוק"ל הכ"מ היה בחתונה של נכדו הרב אהרן מרדכי רוקח, הרב שך הגיע לחתונה ומרן זצ"ל כל זמן שהרב שך היה באולם שם את ידו על עיניו כדי להינצל מראיית פני אדם רשע, וכך הסביר אח"כ למשמשים בקודש.

שנזכה להרבות את כבוד החסידות ויתקיים בנו דברי מרן הישועות משה שומר נפשות חסידיו ומיד רשעים יצילם.

8 תגובות:

  1. הר"ש היה בבר מצוה של רא"מ ואז לא הסתכל עליו הישעות משה ולא בחתונת רא"מ

    השבמחק
  2. החסידים הם אפקורסים זה לא דבר שרב שך זצוק"ל וכו' חידש זה דבר שחיים שאולזון ימ"ש בעצמו מחזק ומראה כל יום בבלוג שלו

    השבמחק
  3. שקר וכזב:
    האדמו"ר מויזניץ דיבר ונתן יד להרב שך בבר מצוה של הרה"צ רבי אהרן מרדכי בן האדמו"ר מבעלזא

    מה שהיה שם, שכאשר הרב שך הופיע האדמו"ר מויזניץ שם יד על עיניו ולאחר כמה דקות הוא קם ונתן לו יד ואף דיבר איתו לקול מצהלות כל השתתפים

    המעמד מתועד גם בוידאו וגם בתמונות. ככה שחבל לשקר...

    חבל שאי אפשר להעלות תמונות כאן

    השבמחק
  4. אכן זה היה בבר מצווה שמרן הישועות משה שם את עיניו בגלל האיסור להסתכל בפני אדם רשע.

    ורק הרב שטיינמן הגיע בחודש האחרון לכבד את מרן האדמו"ר שליט"א, להראות לכל הליטאים שחזר השלום והשלווה בין כל חלקי היהדות החרדית.

    השבמחק
  5. כמה שטויות בבלוג אחד מפגר
    אתם תלמידי הבעש"ט? במה החסידים היום תלמידי הבעש"ט? איזה תורה למדתם מהבעש"ט שזה עושה אתכם תלמידיו? האם הבעש"ט גם כן הרביץ למי שלא שמע בקולו? האם הבעש"ט נתן כדורי התמסטלות למי שלא הלך בתלמו? או האם הבעש"ט קילל את הגאון מוילנא שחלק עליו ואמר ימח שמו וזכרו כפי שכותב המטומטם שכתב בלוג זה?
    אתם כולכם ילדים מפגרים שחושבים שבגלל שיש להם רבי חסידי הם נהיים כבר חסידים ותלמידי הבעש"ט. במשך חיי ראיתי הרבה חסידים אמיתיים שלא העזו לפתוח פה ולקלל את מתנגדיהם אלא איש באמונתו יחיה אלו אנשי אמת אלו חסידים אמיתיים. אבל אתם ילדים קטנים ומפגרים.

    השבמחק
  6. זה ברור ששאולזון עושה דבר טוב לגלות העוול אצל חצירות החסידים וגם אצל המחבלים למיניהם.
    אבל פה יש גבול דק שהוא עובר לחלוטין ומאבד כל אימון, כשהוא או שאר כותבים בבלוג כותבים רשע על גדולי ישראל, (אני לא בני ברקי ומחבל מטומטם) אבל כשמזלזל במרן הרב שך זצ"ל בגלל שינאה אישית הידועה מזה שנים שיש לשאולזון על מרן הרב שך בגלל שרב שך גילה ההרס שעלול לצאת מחב"ד המשיחיסטים, כן וגם על החסידים למיניהם, בזה שאולזון מאבד הכל...תשאר בלכתוב נגד הצבועים, אבל על גדול ת"ח הזהרו בגלחתן, וכש"כ לאחר פטירתם...הבעיה שהוא מצדיק עצמו בנכון במה שהוא כותב ומגלה הצבועים שבינינו, זה אכן טוב,אבל בחדא מחתא הוא מנסה להכשיר דרכו הרע שהסטייפלער הקדוש כבר החרימו על זה שהוא מזלזל בגדולי ישראל...יש הבדל ענק בין לגלות צבועים ופושטקים, לבין חלילה לכתוב רשע על מרן זצ"ל עפרא לפומא..וכל זה רק בגלל שהוא גילה השקר שהרבי מחב"ד בנה לעצמו דמיון גדלות ומשיחיות כל השנים...זה ברור מה שמעיק לשאולזון שמרן פסק שיינם יין נסך וכו' אז הוא בבלוגים אוהב לכתוב שיין פונוביז גם נסך וכדומה וכדומה וכמו שכותב גיהנם כלה והוא אינה כלה. רב שך זצ"ל אמר את זה על הרבי מחב"ד ובצדק אז שאולזון כמו ילד מפגר מחדש אותו ביטוי חבל על הזמן נקמת בנו..בסדר חשבתי שגדלתם כבר...לגלות הצבועים תמשיך..אבל אנו לא טמבלים שתחשוב לרגע שקונים גם דברי בלע נגד גדולי ישראל, זה לא תוכל למכור, ובזה לא תכשיר עצמך,שא"כ אתה גם כמו הצבועים והחזיר שמגלה טלפיו, תראה אני צודק אני מגלה צבועים, ובאותו זמן גם מזלזל לגדולי ישראל הסטייפלער שם אותו בחרם על עיתון שלו אז הוא שינה שם העיתון כמו אותן הצבועים שמראים טלפיהם ברבים "זה עיתון אחר שם אחר החרם לא על עיתון זה" חביבי החרם על דרכך בזלזול ת"ח וזה נשאר לעולם אם לא תשנה דרכך, על צבועים וחצירות החסידים וגור והמחבלים למיניהם טוב...שגור הם רשעים וחשודים על רצח זה אכן דבר טוב שתגלה וכולנו אתך על זה אבל אל תחשוב שבחדא מחתא גם קונים הדברי נעצה על גדולינו בגלל זה..תוכו אכל קליפתו זרק נאמר עליך...הצלחה! בתקוה שתחזור מדרכך הרעה שלא נצטרך לזרוק הקליפה כל הזמן שאוכלים התוך...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ליטאי ואני מצדיק את חיים שאולזון שהוא כותב על הרב שך בסגנון הזה. כי הרב שך היה מנוול מושחת. הוא לא היה גדול בתורה, היה פוליטיקאי שפל שמי שהעלה אותו היה שלמה לורנץ ומנחם פרוש לצרכים פוליטיים.

      הרב שך נלחם בכל ראשי הישבות הרס את חייהם והציק להם והטירוריסטים שלו לא חדלו מלפגוע. חיים שאולזון עושה צדק היסטורי של שנים בכך שהוא חושף את ערוותו של ר' לייזר שך ומעמיד אותו במקום. הרב שך היה אדם רע מעללים רשע מרושע.

      שאולזון נלחם את מלחמתם של גדולי ראשי הישיבות, ולידיעתך שאולזון הוא יותר ליטאי מחבדניק. הוא למד בישיבות ליטאיות וגם בעיתונים שלו בארץ הוא היה מכנה את הרב שך מרן ומביא הרבה מהליטאים. זה נכון שהוא ממשפחה של חב"ד, אבל במנטליות שאולזון הוא ליטאי.

      אני מחזק את ידיו של שאולזון, ופעם אחת ולתמיד לחשוף את פרצופו המכוער של הרב שך. מספיק סבלנו ממנו בחייו לפחות שבמותו כאשר הנבלה מתפגרת והתולעים אוכלים את גופו ועצמותיו, שהציבור יידע איזה רשע ומנוול התהלך בתוכנו.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.