רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 באוקטובר 2012

המצבה של הרב שך – כל מה שלא ידעתם על הרב שך בחייו

ביום חמישי ט"ז חשוון על קברו של הרב שך ייערך הטקס הגדול, על הכרזת מפלגת המחבלים נצח. אלפי מחבלים יתפללו על קברו של הרב שך להצלחת מפלגת הנצח בראשות כרמל/לבין/גרוסמן/ אוירבך. אנחנו החלטנו לקראת ההילולא הגדולה לנתח את מצבת הרב שך שמאד לא נדבקת לנוף הליטאי, עם שלל התארים המוצמדים עליה.
כל מי שנכנס לבית העלמין פוניבז' בבני ברק ונקלע למקום קבורתו של הרב שך, ברגע הראשון הוא בטוח שנפל על קבר של אחד מגדולי החסידות והאדמו"רים. יותר נכון הוא בטוח שנפל על קברם של עשרות רבנים ואדמו"רים שקבורים ב"קבר אחים". כי כל התוארים שיש בעולם על אדמו"רים, היה מי שריכז אותם על מצבת הרב שך.
לא לחינם כאשר יהודים בני תורה עוברים ליד המצבה של הרב שך הם מגחכים וקוראים לזה "מצבה של פורים". תקחו את מצבת מרן החזו"א, מרן הדרי"ז מרן הגר"ד פוברסקי, לא תמצאו דברים כאלו, שהם היו ענקי עולם. 
מי שהחליט בזמנו על הפרזת התארים על הרב שך במצבה היו נכדיו למשפחת ברגמן שהם למעשה שולטים על הקבר והם אחראיים על קופות "קרן האבי עזרי", בהם אברהם ישעיהו ברגמן מי שחתום על מייסדי מפלגת נצח החדשה. לפי ההערכות קבר הרב שך מניב בשנה קרוב ל-5 מיליון ₪. גם נתי גרוסמן דגל בהפיכת הרב שך לאדמו"ר ענק שקברו יניב כסף אבל החשבון העיקרי היה להפוך את הרב לגדול כזה שיש לו רק דובר אחד עלי אדמות נתי גרוסמן, ואי אפשר שיבוא גדול אחר ויחליט אחרת, מה שיבטיח שליטה נצחית של נתי גרוסמן בשנים הבאות.
ועכשיו בואו נתקרב למצבת הרב שך עמוסת התוארים.
"פה נגנז ארון הקודש". הבנתם? הרב שך היה ארון הקודש תואר אדמו"רי למהדרין שלא נכתב על שום גדול ליטאי "אראלים ומצוקים אחזו בלוחות הברית"... לוחות הברית על מרן ליטאי? מינימום רמב"ם או קצות..  "עמוד האש" עמוד האש חשבתי שהוא היה עמוד התורה או לפחות עמוד ההשקפה.. למה לחקות מצבות של אדמו"רים הונגרים? "יחיד הדור ופלאו".. אפילו בחב"ד לא הגיעו לניסוחים משיחיים כאלו... "אור העולם"..."אביהם וליבם של ישראל..." "היה לבית ישראל לחומת אש בצורה"... "קדוש ה'". צחוק צחוק זה מה שכתוב על המצבה הליטאית בבני ברק. הייתם מאמינים?
אבל עכשיו הגענו ללוז של המצבה "ולא נהנה אפילו באצבע קטנה".... לא פחות מרבינו הקדוש מחבר המשניות.  פשוט לא נהנה. תשאלו את יחזקאל אסחייק על איזה מכונית הוא נסע, וכמה הנאות עולם הזה הוא קיבל. לצורך זה אפשר לשאול גם את אריה דרעי ועוד כמה מלחכי פינכא.
"איש האמת". אם היה כתוב איש השקר היה לפחות תואר אחד אמיתי על המצבה.  "תורתו יראתו וקדושתו זרחו והאירו שמי היהדות" "ועשה שלא תשתכח תורה מישראל", לא פחות מרשב"י.
"וכבוד גדול עשו לו במותו".... ולא פחות מגוחך הוא המשפט "באור פני מלך חיים"..
נכדי הרב שך עשו במצבה אחת סלט ירקות של תוארים הלקוחים מאדמו"רים הונגרים רומנים ופולניים מעשרות גזעים ושולשלות, והלבישו הכל על אדם אחד...

4 תגובות:

  1. חוצפה שאין כדוגמתה, לא תינקו מדינה של גהינם!

    המבזה ת"ח אין תרופה למכתו, על אחת כמה וכמה במותם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אינו מבזה 'הגדול', הוא מבזה הבזיון שעשו על 'הגדול.

      מחק
  2. אלעס איז אונזערס27 באוקטובר 2012 בשעה 18:35

    איך שכחת לציין את "החסיד האמיתי" שזה אמור להיות עקיצה על החסידים כביכול הוא החסיד האמיתי. ע"ז נאמר ...אפילו על פתחה של... לא עושין תשובה."

    השבמחק
  3. אחד הכתבות היפות שנהיניתי לקרוא באתר אכן "איש השקר" מרח' ראב"ד ב"ב. ואתה הרב חיים המשך כך ושים פס על כל מי שצריך . לחיים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.