רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

שבוע היסטורי - הוריקן והפסקות חשמל רק עכשיו אני חוזר לעבודה - הצטבר הרבה חומר ובשעות הקרובות נשוב לסדר הרגיל

אני לא יודע אם זה כבר הסוף, זה לא נראה ככה, מפני שצריכים עוד הרבה לנקות ובעיקר לתקן, החשמל הוא בעייתי בכמה מקומות הם עולים ויורדים ככל הנראה בשל התיקונים ולכן השיבושים גדולים. אתמול במשך של 6 שעות לא היה אצלנו חשמל, ובמשרד שלי לא היה חשמל עד לפני שעתיים. השכנים לא הרחק מאתנו שכונה שלמה (מארין פארק לצד פלטבוש) כבר יומיים אין להם חשמל ומי יודע עוד כמה זמן יקח עד אשר יתקנו

בעיה נוספת וקשה, לחלק גדול מן הציבור הטלפונים הסולולריים לא עובדים מפני שנפלו האנטנות מן הגגות ואי אפשר להתקשר. הייתי מנותק אתמול ברוב שעות היום, וגם כשכבר יכולתי להתקשר בניו יורק קשה היה לתפוס מפני שגם להם לא היה חיבור דיגיטלי. נקוה כי יתקנו את זה במהרה

למה אני מספר לכם את זה, מפני שכאן בניו יורק עדיין החיים קשים ולא מסודרים, עברנו שבוע של סערת הסערות, מבחינתי אישית היו אלו שתי סערות פרטית וכללית, ורק עכשיו אני חוזר לעבודה בתקוה כי החיים חוזרים לסדר הרגיל

הבוקר סוף סוף התפללנו במנין, לשיעור שלי הגיעו רק חצי ממה שמגיעים בדרך כלל, אני מבין אותם המבוגרים יותר במיוחד בגילאים שעדיין סכנה בשבילם לצאת מן הבית, ככל הנראה הילדים אסרו עליהם עד שינקו את הרחובות מפני שהם יכולים ליפול. הרחובות מלאים בעצים שנפלו ובחפצים אחרים שנפלו מגגות, והשאלה היא כמה זמן יקח לעיריה לנקות את העיר

בשלשת הימים האחרונים הצטבר אצלי הרבה חומר מעניין, ולא היתה לי אפשרות לעסוק בהם בשל תנאי המקום ומזג האויר, ואשתדל אי"ה החל מן השעות הקרובות לשוב לסדר היום הרגיל


הטלפון הסולולרי לא עובד בינתיים אין חיבור דיגיטלי כנראה יקח להם עוד כמה שעות עד שיתקנו את האנטנות, בינתיים מי שמחפש אותי שיתקשר למספר במשרד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.