רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 באוקטובר 2012

היכונו להילולת ה'באבא אליעזר' בבני ברק

תלמיד פונוביז' כותב:

הנה זה בא. למחבלים יש כבר באבא, עיתון ואפילו מפלגת מדף בשם נצח התורה. ממש בעוד שבועיים, תתקיים ההילולא של "הבאבא אליעזר" (פעם קראו לו ר' לייזר, אחרי זה הרב שך, היום הוא הועלה לדרגת באבא)  בבני ברק. כולם מחכים ליום חמישי ט"ז בחשוון כדי לעלות על הציון של הבאבא החדש של נתי גרוסמן והמחבלים, אולי שם ינסו לעשות את הקאמבק למפלגה החדשה של מנחם כרמל. נראה שם נרות, סרטים אדומים, ומי יודע אולי גם שחיטת כבשים, בעיקר קופות ל"קרן האבי עזרי" , וכמובן את המצבה עמוסת התארים כשגולת הכותרת היא כמובן  "שלא נהנה מאצבע קטנה כל ימיו".
 
את מי לא נראה שם? לא את הבן אפריים שנפטר, וכמובן לא את הנכדים ולא את הנינים לבית שך. את הברגמנים הנכדים והנינים מצד הבת המשוגעת נראה ועוד איך. הם הפכו את הסבא עוד בתקופת חייו למסחרה אחת גדולה וכמובן את הקבר הם הפכו למכרה של זהב שמנפיק הרבה כסף. וזה ממש לא משנה שכל חייו הבאבא אליעזר לעג לכל אלו שקידשו את הקברים, אבל קברו נהפך לליצנות אחת גדולה, מאד דומה לעיתון הליצני שהקים לו נתי גרוסמן
 
מעבר לצחוק על הכת המשיכיסטית ההזויה של המחבלים, שהפכו את היהדות ללעג ולקלס, אני חושב שלנו כציבור הבני תורה, לאחר שבשנה האחרונה זכינו בס"ד עצומה להנהגה חדשה של גדולי הדור שליט"א, לעשות חשבון נפש בעקבות ההילולא של הרב שך והפסטיבל של המחבלים המתוכנן ליום זה ואת האלילות שייצרו סביבו.
 
מעבר לדברים ההזויים שמתרחשים סביב "הבאבא אליעזר", זה גם העת לחשבון נפש נוקב עד תהומות, לאן הובלנו במשך שנים על ידי אותם אנשים פורקי עול, שחשפו בשנה האחרונה את כוונותיהם הזדוניות, וכולם כאחד נכחו לראות לאן הם חתרו ומה שווים כל מפעליו של הרב שך, שכולם היו מחלוקת פגיעה בגדולי ישראל, החרבת  עולם התורה והישיבות. ורק בשנה האחרונה זכינו שגדולי ישראל לקחו את המושכות מבעלי העגלות והלבלרים שלהם דעת בעלי בתים והחלו לעשות סדר.
 
גם אני יבוא השנה לקבר של הרב שך, להגיד לו, גדולי ישראל מתקנים כעת את כל הקלקולים הקשים שנוצרו בעקבותיך ובעקבות אלו המתיימרים להיות נאמנים ל"מרן האבי עזרי". גדולי ישראל לא עוצמים עין 24 שעות ביממה וחרדים לגורל היהדות החרדית בעקבות הנזקים כמעט בלתי הפיכים שנוצרו על ידך, ובטח שם בשמיים שאתה רואה מה עוללת ומה גרמת, אתה מתחרט על פתחו של גהינם, ורוצה לחסות בצילם של קדושי עליון אותם ביזית והשפלת מרן ראש הישיבה זצוק"ל, מרן הגרי"מ פיינשטיין, מרן הגר"ש רוזובסקי. היי כמה ביטל תורה גרמת בישיבה הק'.. היי כמה לשון הרע וביזוי תלמידי חכמים הבאת לעולם? כמה ייסורים כמה כף הקלע אתה צריך לעבור לכפר על העוונות הקשים הללו? גיהנם כלה ואתה הרב שך לא כלה.
 
בטח ובטח יש לך נחת רוח רב שנתי גרוסמן הועף ככלב מיתד נאמן ובכך לפחות לא יכול להמשיך את הנזקים שהוא עשה בשמך ולכבודך בעולם התורה.

3 תגובות:

  1. הרב שך נהפך לבדיחה עצובה בזכות נכדיו וחסידיו השוטים נתי גרוסמן.

    ככה לקחו אדם שיכל היחרט בהסטוריה גדול הדור ונהפך לבעל מחלוקת מחרחר ריב ופלגן.

    נתי כמה עוד אפשר לריב ולפלג אותנו? השתגעתם?

    השבמחק
  2. אין ספק ש'נפלנו' עם הרב שך. לאחר מעשה התברר שהרב שך שך רדף על לא עוול בכפם את ר' דוד פוברסקי, ר' חיים גריינמן ור' מיכל ושאר גדולי ישראל, וכנראה היו מי שחיממו את הרב שך שנגרר לכל מחלוקת ולכל מלחמה.

    השבמחק
  3. אתה מגזים עם צורת ההיתבטאות שלך על הרב שך גיהנם כלה וכ"ו אני מוחה בך
    2.זה לא חכמה שאתה בתור חבדצקער כותב נגדו!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.