רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

על מי הם עובדים? - הם מתנצלים אומרים כי לא התכוונו להרגיז - אגודת ישראל חושבת שהציבור מטומטם

הם חושבים כי הציבור מטומטם קונה כל לוקש, וכי יאמין כי לא התכוונו להרגיז. צר לי לומר להם, כי אין לי כל ספק שעשו זאת בשל שנאת חינם, ציוו עליהם לעשות זאת, או שהוא בעצמו החליט כי עדיף מבלי שיראו את הרבי מחב"ד בתמונה עם הרב בסר

כתב COL פנה לאגודת ישראל ביקש לקבל תגובה והפנו אותו למשרדי אגודת ישראל במרילנד שם נמצא מי שערך את הוידאו המיוחד שמו ר' חנניה קרמר ואלו המילים שלו: "העריכה של התמונה לא נועדה בשום אופן להרגיז, זה היה פשוט עניין של התמקדות בעיני הקהל על הרב בסר ז"ל. אני מתנצל על הכאב שנגרם כתוצאה מכך".

מי שיסתכל על התמונה המקורית, התמונה מתמקדת בהרב בסר שעומד באמצע בין הרבי למר לאודר, את מר לאודר הוא לא חתך אבל את הרבי כן

עדיף שהיה אומר את האמת, גם אם זה כואב הייתי מתייחס לדברים אחרת. כשמישהו אומר לי, כן, אני לא אוהב את הרבי מחב"ד אני שונא אותו לא רוצה לראות אותו, אכבד אותו פי אלף מן הצבוע שמשחק כי לא היו לי כוונות רעות, לא חשבתי לא ידעתי לא התכוונתי, אלו הגרועים והמסוכנים. עדיף שונא שאתה יודע עם מי יש לך עסק מאשר ידיד מתחזה

7 תגובות:

  1. ימ''ש של שונאי ישראל.

    חיים רציתי לשאול אותך אם יש לך פרטים מעניינים מסיום השס של בעלזא שם כנראה תהיה חגיגה היסטורית שמרן הרב עובדיה יגיע ואף מרן הרב שטיינמן. יהיה בהחלט מעניין מה שבטוח שר' שמואל לא יהיה...

    השבמחק
  2. צר לי לקבוע שארצות הברית כבר עולה על ארץ ישראל במחלוקות והחרמות...
    לך תספר לאנשים שבתשמ"ט עמד משה שרר איתן נגד כל הלחצים של הרב שך לייבא את המחלוקת לארה"ב

    השבמחק
    תשובות
    1. שים לב איך נראה היה הבמה בסיום הש"ס ליטאי נטו הם ביקשו להציל את המצב על ידי ר' דוד אלעווסקי מגור והרבי מקלויזנברג לולא הם לא היה זכר לחסידים. לא ראו שם 5 אחוז מרבני בורו פארק, וויליאמסבורג מאן דכר שמיה, בועידות שלהם הם עושים מאמץ שכמה שטריימלים יישבו בשורה הראשונה, הם לא הצליחו לשמור אפילו על הקרובים לאגודת ישראל

      מחק
    2. זהו כוחו הגדול של ר' מוטלי וכל הכבוד לו והאינטרנט של סקולען באגראבון טיף טיף אינטערדרערד

      מחק
  3. האמת ניתן לומר שהמצב הרבה יותר טוב מאותה תקופה של הרב שך: כי אף שמה שאומר כבודו (שמפן אחד צודק) שעדיף שיאמרו האמת ולא שידברו ב"כאילו", אבל מצד שני זה טוב שיתביישו לומר ששונאים מישהו מישראל, כי עצם הבושה מראה שמרגישים שהדבר לא טוב, ובגלל הסתירה בין מה שמרגישים ובין מה שצריך להיות, מתביישים. ועצם הענין שמתחילים להרגיש שחב"ד זה משהו קיים, מראה על שיפור המצב. אמנם זה לא המצב האידאלי, ובוודאי היה טוב יותר אם היו מרגישים "לכל הפחות" שהם שווה בשווה (כל שכן להרגיש את "בכורתו" של חב"ד)(ואני לא חבדניק,רק לומד תורת חבד), אבל אי אפשר להתכחש שהמצב טוב יותר מאותה תקופה הזכורה לא לטובה, תקופת הרב שך, אשר ה"רשמי" היה כאילו הנחה ידועה שחב"ד הם הדת שהכי קרובה ליהדות (ר"ל וח"ו)

    השבמחק
  4. מעניין שלא מצאו אף תמונה של חצ'קל בסר... כנראה שזו הפעם היחידה בחייו שהוא הצטלם....

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שמדהים כאן, יש באגודת ישראל אלפי תמונות של ר' יחזקאל בסר. הוא היה משתתף באופן קבוע בכל ועידה שלהם ובכל דינר ובכל אירוע הוא היה סגן נשיא, ולכן התירוצים האלו לא מתקבלים

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.