רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

אגודת ישראל בארה"ב מי שאינם מאמינים במשיח כלל צינזרו את תמונתו של הרבי מחב"ד

מקורי

ככה הציגו בסיום הש"ס
איני יודע איך לכנותם טפשים או רשעים. מפני שחכמים הם בודאי שלא. אם הם לא רצו שיראו את הרבי מחב"ד בתמונות בסרט המיוחד שהציגו בסיום הש"ס הם היו צריכים להתעלם מהוידיאו הזה כליל ולחפש משהו אחר. אבל היתה להם בעיה מפני שמדובר במר לאודר ור' יחזקאל בסר שניהם היו אז אצל הרבי מחב"ד וזה מה שיש, אז הם החליטו לצנזר את התמונה להוריד את הרבי וחשבו שבודאי אף אחד לא ישים לב לא יידעו מה עשו

אבל רק טיפש יחשוב כך. כשיושבים באולם מאה אלף איש, ועוד עשרות אלפים צופים מספיק שימצא אחד שזוכר את הוידאו הזה בשביל שיקפוץ ויגלה את מה שעשו. ובכל זאת הם החליטו לעשות כך למרות שידעו כי הדבר יגרור מחלוקת נוספת ומיותרת

כאן לומדים אנו שוב מי הם בעלי המחלוקת, מי הם הגורמים לכל כך הרבה שנאת חינם בכלל ישראל. הם לא הצליחו למחוק את חב"ד מהמפה היהודית, וחושבים שעל ידי צנזור הוידאו הם כבשו את העולם. אז מה הם גרמו, שהנושא יעלה עתה שוב ושוב ויגלו את פרצופם

מדובר במעשה קטנוני וילדותי, אבל מה אפשר לעשות ראשי אגודת ישראל באמריקה הם כאלו. איני מאשים חלילה את היושבים ראשונה במלכות שם שלא ידעו מן הפרטים הקטנים האלו. אבל העסקנים היושבים בראש שבודאי עברו וראו את כל אשר הכינו ואישרו מעשה כזה, הם או טפשים או רשעים

ותשאלו בודאי איך אני מגיע למסקנה כי אינם מאמינים במשיח, אז בבקשה תעברו על הוידאו שהם מפיקים מכל האירוע תמצאו הכרזה על הסיום הבא בעוד שבע וחצי שנים ואף ציינו את התאריך. זה מוכיח כי אינם מאמינים כלל, במיוחד בדורנו דור שאין עוד כל ספק שהנה הנה משיח בא, הם עושים הכנות לעוד שבע וחצי שנים שרק אפיקורסים יעשו כך. יהודי מאמין לא יעיז לתכנן כל כך רחוק מפני שזה לא מציאותי

2 תגובות:

  1. מה נאמר ומה נדבר: אם הייתי אגודאי הייתי מתבייש מזה, אבל עכשיו שאני לא אגודאי: אני מתבייש שהם אחים שלנו, הם יהודים כמונו: הייתי שואל: וכי הם יודעים למה הם נגד הרבי או נגד חב"ד?:
    לדעתי הם נגד כי הרבי זצוק"ל הראה לכל העולם כי אפשר להיות בראש עם ישראל ולהיות "ה"מפלגה (בהא הידיעה,לדעתם "מפלגה", כביכול) הגדולה בעולם בלי פוליטיקה ורק עם תורה ויראת שמים ואהבת ישראל, ואם יצטרכו להודות על זה יצטרכו להודות שכל דרכם זה רק אפיקורוסות: לזה עדיף לומר שהם לא יהודים, מלהודות ולומר "נכשלנו לכל אורך הדרך"...

    דברים מעין אלו שמעתי במודיעין עילית אצל ליטאי מושבע אחד, אחרי ששאלתי אותו אם פעם שמע או קרא איזה דברי תורה שלו עד שהוא כל כך מתנגד אליו וענה לי: אם אנחנו מודים למה שהוא עשה: מה תגיד לי ש"ההשקפה" שלמדנו בכל הישיבות ושמענו מהרב שך היא מיותרת בתורה???

    אחרי תשובה שכזאת נגמרו לי כל טענות שבעולם...

    מה אומר כבודו על זה???

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מתווכחים עם מי שאין לו כל ענין לחפש את האמת. בזמנינו לימדו את התלמידים להיות פוליטיים ולא עניניים. ולכן כל אחד מבקש בכח להצדיק את הדרך שלו גם כשהוא יודע שאינו צודק

      אני מתווכח רק עם מי שרוצה לדעת מבקש להבין, עם האחרים חבל על כל רגע

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.