רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה - אריה דרעי כדאי'ניק שמוכר נשמתו לשטן

בימים אלה משתולל אמנון דנקנר ורץ ממקרופון למקרופון לגנות את הספר 'קללת דרעי' וזועק כי אריה דרעי הוא האדם הכי ישר והכי טוב שמצא עלי אדמות, הוא דוחה את כל האשמות, טוען שבית המשפט טעה. מה שהוא עשה היה טוב וראוי.  הוא רוצה שדרעי ישוב לפוליטיקה, צריכים אותו, בלעדיו העולם לא יכול להתקיים

אשאל אותכם, מה יש לאחד כמו אמנון דנקנר עם אריה דרעי. אמנון דנקנר אוכל נבלות וטרפות מחלל שבת חי בעולם שלכאורה הפוך לגמרי מאריה דרעי, והנה דוקא הוא המליץ יושר הכי גדול של דרעי. והסיבה מאוד פשוטה. מפני שאריה דרעי בפוליטיקה הוכיח כי הוא עושה מה שמשתלם לו פוליטית. מי שעקב אחריו מאז היותו החבר הכי טוב של הרב שך עד שהפך לאוייב מספר אחד שלו ואף קלל אותו, הוא היה האיש הכי צמוד להרב עובדיה יוסף והפך להיות האיש מספר אחד שחותר תחתיו. ומדוע, מפני שאריה דרעי עושה מה שטוב לו פוליטית. אם טוב למכור את כל ארץ ישראל בשביל שהוא יישב בלשכת שר, אז כל ארץ ישראל תימכר בשל כך

זו הסיבה מדוע אמנון דנקנר אוהב אותו. הוא מאמין כי הוא התקוה האחרונה של השמאל בישראל ההולך ומפסיד בשל ריבוי הילודה אצל הדתיים החרדים והימניים, השמאל מפסיד בכל שנה כיתות א' לטובת הימין שפירושו תוך כמה עשורים הם ימחקו פוליטית. אריה דרעי הוא היחיד שיכול להצילם על ידי שיגרוף קולות מן החרדים הדתיים והימין וישרת את השמאל הרוצה במדינה שיהיו בה יותר ערבים על מנת שהאחוז החרדי הדתי והימני יהיה קטן יותר

זו הסיבה מדוע אני מתנגד לאריה דרעי, ומדוע בעיני הוא האדם הכי מסוכן בפוליטיקה החרדית. הוא משרת את השטן למען האגו והכסא שלו, ואת זה צריך למנוע בזמן. כשאמנון דנקנר הוא המליץ יושר שלו, פירושם של דברים כי אריה דרעי לא משלנו

3 תגובות:

  1. לפני כמה שנים, באותה תקופה שהכניסו אותו לכלא, אז הייתי טרי בארץ, ועדיין לא הכרתי את צד האפל של הירח (הפוליטיקה), והיו מארגנים כמעט יום יום הפגנות מול כלא מעשיהו, נגד החלטת בג"ץ עליו,וכמה פוליטיקאים היו מבקרים אותו לזכות מהסימפטיה של הציבור, זוכר שבאחד השבתות אחד מהחברים שלי שבת בירושלים, ויצא להיות בשיעור של שבת של הרב עובדיה יוסף, וכששאלו אותו מה בקשר לאריה דרעי, למה הוא לא מבקר אותו כמו שבקרו כמה מחברי כנסת, הוא ענה:
    " מה?!! זה מגיע לו!!! איפה עכשיו כל אלו המגולחים עם משקפיים עגולות שהוא הביא אותם ושישבו רגל על רגל אצלי והסבירו לי כמה טוב זה הסכם אוסלו??? איפה הם עכשיו?
    מגיע לו, ועוד יותר מזה!!!
    (וכאן אמר מילים שהזדעזעתי מחומרתם)
    "עתיד ליתן את הדין על כל צער שגרם לכל יהודי, ועל כל יהודי שנהרג בגלל הסכם הארור הזה" הוא רימה אותי אני סמכתי עליו והוא עשה רמאות איתי!!!
    לא הרבה זמן אחרי זה אמר הרב עובדיה יוסף על אלי ישי (שהוא פוליטיקאי וממילא גם מילתו לא שווה האוויר שהוא משתמש לאומרה)"בכל ביתי נאמן הוא, לא היה כמו זה גם אלו שהיו מלפניו"( שהכוונה, נראה לי, שאף שהוא פוליטקאי,אך לא בוגד כמו קודמו)
    אני זוכר שבתקופת דרעי קראתי באחד העיתונים החילוניים שהמשיל את ש"ס כמו אשה זונה שרק הכסף זה מה שאכפת לה. היום אפשר לשמוע שהם דפוקים וכו' אבל לא ביטויים חריפים ונוראים כאלו.

    השבמחק
  2. לא מאמין לשום מילה בתגובה לעיל, הרב אריה דרעי מוסיף כבוד ליהדות החרדית כולה, זו הסיבה שדנקנר אוהב אותו, חבל שאתם משמיצים אדם שפעל רבות למען היהדות בארץ ישראל הודה שחטא ושב ורפא לו.

    השבמחק
  3. דרעי אדם לעוס ומאוס כל הזמן מנסה למצוא חן בעיני החילוני. החרדיים ממש לא מעסיקים אותו. והוא לא אותם. חבל לדבר עליו בכלל. עבר זמנו, מדי פעם הוא מוציא את ראשו מהמים לראות אם הוא עוד חי. חבל אפילו לכתוב עליו. אין לו סיכוי בשום מפלגה דתית אולי אם ילך עם דנקנר ובראון לקדימה, אולי שם הם יחשבו שהוא יכול להביא איתו כמה קולות (אפילו לא רבע מנדט).

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.