רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 באוגוסט 2012

היום הזה נקמו את נקמתו הגדולה של מורי ורבי והוא בבחינת קבלת התורה מחדש, חזרה הנהגת התורה לעולם התורה

תלמיד פונוביז' כותב:

בזמן שגדולי ומאורי הדור בראשותו של מרן הגראי"ל ישבו בחזון איש 5 בבני ברק, אני העדפתי להיות בקצה השני של רחוב חזון איש. שם עליתי על הציון הק' של מרן ראש הישיבה פאר הדור והדרו רבי דוד פוברסקי זצוק"ל. בכיתי במקום הק', ובישרתי לו שהיום הגדול הזה, שגדולי ומאורי הדור התכנסו יחד עם בנו הגדול ממשיך דרכו שליט"א לכינוס של צדיקים ש"טוב להם וטוב לעולם" בבית הרב שטיינמן.
 
ומנגד אותם זדים ארורים מרשיעי ברית ממשיכי דרכו של המנובל מרחוב ראב"ד (שר"י) החרימו את הכינוס, הכל בגלל שלא יכלו לראות את ר' בערעל יושב ברומו של עולם בכינוס של מועצת גדולי התורה. בכיתי מהתרגשות ואמרתי למורי ורבי ר' דוד  היום הזה נקמו את נקמתך, בדיוק כמו ששלמה המלך נקם את נקמת אביו והרג את המקלל שמעי בן גרא.
 
לפתע ראית שממשיכי הדרך של הרב שך לא מעניין אותם גיוס בני הישיבות והחורבן של הישיבות, אלא השנאה לר' בערעל. אותה מורשת של שנאה שהנחיל להם הרב שך בחייו. שנאה שנאה ושוב פעם שנאה, ללומדי תורה.  
 
היום הזה, הוא הנקמה הגדולה בר' אליעזר שך והכת ההזויה המשיחית  שהשאיר אחריו בראשות ר' שמואל אוירבך, נתי גרוסמן וכמה ליצנים מגרודנא, שיש להם ברוך ה'  גם עיתון יומי. היום הזה הוא בבחינת קבלת התורה מחדש, היום הזה עולם התורה התנתק סופית מהבריונים של הרב שך, מהשנאה התהומית שהנחיל, מההרס שזרע בישיבת פוניבז', מביטול התורה חילול ה' שגרם ועשה. היום הזה גדולי ומאורי הדור שליט"א, הראו לבריוני הרב שך את מקומם האמיתי.
 
היום הזה בעצם הכינוס הקדוש של גדולי ישראל שהתנתקו מהכת המשיחית של נתי גרוסמן, היא הנקמה הגדולה של גדולי ישראל שחוו את נחת זרועו של הרב שך וקבוצת הבריונים שלו. היום הזה יכולים אנו לבשר לגדולי ישראל זצ"ל ויבלט"א, שממשיכי דרכו של הרב שך התבטלו כעפרא דארעא, וההנהגה חזרה לידיהם הטהורות של גדולי ישראל.
 
מאות אלפי בני התורה ששים ושמחים היום כיום נתינת התורה. היום בו חזר כבודם של גדולי התורה.
היום בו התבזו והושפלו זרע משחיתים, שונאי התורה ולומדיה אנשי הפסל והמסיכה.
 
מי האמין שנגיע ליום הגדול והמיוחד הזה, בו נוכל לעבור ליד ביתו של הרב שך, לתת יריקה ולומר לו, גלגל חוזר בעולם. עשר שנים אחרי פטירתך, גדולי הדור הוקיעו אותך ואת "היורד לשרשם של דברים", טיהרו את יתד נאמן, קידשו את מועצת גדולי התורה, ונאמניך מסתובבים מושפלים ומנודים.
 
זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו

4 תגובות:

  1. אתה חבדניק ואצלכם לא נותנים לרב'ה למות.
    לידיעתך מרן הגרא"מ שך נפטר בט"ז חשון תשס"ב.
    תן לו לנוח על משכבו בשלום.
    השנאה שלך מובנת כחבדניק הוא הרי מחק את הרב'ה שלך מהמפה.
    אבל גם לשנאה יש גבול.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין זה תפקידי לענות בשביל תלמיד פונוביז' אבל מאחר וכתבת דבר לא נכון כי הוא חב"דניק עלי להעמידך במקומך ולקבוע בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, תלמיד פונוביז' הוא ליטאי מבטן ולידה ואין לו דבר וחצי דבר עם חב"ד

      כן, מאז שאני מכיר אותו אני לומד כי הוא מאותם ליטאים שהם בלי שנאה, ואני מאמין שיש עוד רבים כאלו. אבל לעשותו חב"דניק המרחק רב

      מחק
    2. עם פוליטיקה לא ממיתים תורה (הרבי מחבד זצ"ל היה כל כולו תורה), רק את עצמם, אם הרבי מחב"ד חי או לא בפי כמה הזוים שחושבים שהוא כן חי עדיין, זה לא מזיק לאף אחד, אולי את עצמם ולא יותר, אבל המחלוקת הוא היזק בלי וויכוח.
      לי, באופן פרטי לפי כללי ההגיון, לא משנה אם הרב שאולזון שיחיה לאורך ימים טובים הוא חבדניק או פנייביצ'י אם הוא גרודנה או קוטלרניק, יש טענה חזקה באמתחתו, הרב שך מנוחתו כבוד הרבה מחלוקת וממחלוקת לא יוצא "רעה" לחולק, אלא לכל כלל ישראל ועל זה טענתו, יש לך תשובה ,אז תשיב, יש לך פתרון, אז תפתור אבל סתם לסגור את הפה על סמך טענה קלושה של "תן לו לנוח על משכבו בשלום" לדעתי לא בא בחשבון!!!

      מחק
  2. למגיב 1 מהפלס

    חב"ד לא נמחקה מהמפה. הלובביצ'ר פופולארי היום יותר מתמיד. מי שמחוק זה הרב שך ונתי גרוסמן עם שמואל אוירבך.

    אין שנאה לרב שך, הרב שך שנא כל מה שזז בשטח. חצי מהמועצת גדולי התורה החדשה הרב שך שנא שנאת מוות, על מה אתה מדבר.
    תמשיכו לגרד את הרב שטיינמן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.