רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

מזל שיש מספר כסאות אחרת היו כותבים שהשתתפו חצי מליון

היהדות החרדית חיה בעולם של דמיון ומספרים מוגזמים, מאה זה אלף, ואלף זה עשרת אלפים, וכשיש כבר ב"ה חמשת אלפים זה קופץ מהר למאה אלף, ואם הגיעו עשרת אלפים נשמע על 300 אלף וישנם גם מי שירחיקו עד לחצי מיליון. קחו לדוגמא את הלוויית הרב אלישיב המספרים בכל עיתון היו אחרים. כאשר אלו כתבו מאתיים אלף האחרים 300 אלף והמבשר 'ספר' חצי מיליון. מעניין בבחירות חסידים וליטאים גברים ונשים בכל חלקי הארץ ממטולה ועד אילת כולם כולל כל מי שמעל גיל 18 ומי שהם כבר בבתי אבות בקושי מצליחים לגייס 160 אלף קולות ובהלויה בירושלים היכן שרוב רובו של כלל החרדים לא הגיעו מפני המרחק או שעת לילה מאוחרת או מפני שלא היו להם קשר עמו, הגיעו לחצי מיליון

מזל שאין קלפי באירועים כאלו, מפני שאם היו סופרים, לא היינו מעיזים לכתוב חמישים אלף

מה שטוב בכינוסים מן הסוג של 'סיום הש"ס' או כל כינוס אחר שעושים באיצטדיונים ובאולמות הגדולים שיש מספר כסאות. כך אי אפשר עוד לעבוד על הציבור. כאן אתה יודע כמה היו בערך - אם כל הכסאות היו תפוסים. ומה הם המספרים? עשרת אלפים, 13 אלף, ומעניין מדוע לכינוסים מן הסוג הזה אי אפשר להביא חצי מיליון?

2 תגובות:

  1. ומה תגיד על הפגנות השמאל והמחאה החברתית שתמיד משום מה נהפכים לאלפים רבים בעוד שבשטח היו אולי עשרות, כך הם פני הדברים, פני הדור כפני הכלב.

    השבמחק
  2. כמה באמת היו?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.