רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 ביולי 2012

מתוך גנותו בא לידי שבחו - כמה מילים טובות על ר' אלימלך בידרמן הסובל מאח מחבל

אותנו לימדו כי מתוך שבחו אתה בא לידי גנותו, היום למדתי את ההיפך, מתוך גנותו אתה בא לידי שבחו. בעקבות מה שכתבתי בפוסט הקודם הוצפתי מכל עבר כולל טלפונים ניסו לשכנע אותי כי אני טועה וכי אני מחליף באדם הלא נכון. כולם מאשרים כי מדובר באח מחבל טרוריסט מי שהשחית מקוה חב"די בשליחותו של הרב שך, אבל למרות שר' אלימלך למד בפונוביז' וגם היה מתלמידי הרב שך בו לא נדבקה המחבלות וכי הוא אכן מתכוון לשם שמים

אומר את האמת, במשך זמן רב סיפרו לי כי הוא היה שותף למעשים הללו. היום כל מי שהתקשר וכתב לי אימיילים או הגיב טענו כי זה לא הוא, וכי הוא סובל מתדמית רעה בנושא בגלל מעשי אחיו ומפני שהוא היה עמו באותו זמן בישיבה, וסובל סבל מיותר. ולכן אני מתקן

לכן אני מצהיר כאן שאני חוזר בי שוב, ומשבח אותו על כוונותיו ומעשיו הטובים, ומעלה 3 תמונות ממנו לכבודו

יחד עם זאת מן השמים ככל הנראה גלגלו שאכתוב ככה, מפני שהוצפתי היום בכל כך הרבה אינפרומציה שלא הייתי יודע בלעדי כתבתי כך. ככל הנראה משמים רצו שאדע עוד כמה דברים שידעתי ולא ידעתי. ולעבודתי, הפרטים הללו חשובים ונחוצים

מגלגלין זכות על ידי זכאי

11 תגובות:

  1. אשריך: זה מראה על גדולה: אדם שיודע לומר "טעיתי" אפשר לסמוך עליו כשאומר:"לא טעיתי"

    השבמחק
  2. הלוואי על אדמו"רינו כך, שידעו פעם לומר טעיתי ...

    השבמחק
  3. ראשית, כל הכבוד על ההודאה בטעות.
    בכך עלתה אמינותך שבעתיים.
    ובעקבות זאת, כדי להוריד את ההודעה הפוגענית הקודמת.

    השבמחק
  4. להוריד את הידיעה אז על מה אני חוזר בי הציבור לא יבין זאת. ובכל זאת אולי צריך לעדן אותה

    הענין הוא שבתגובות יש הרבה מידע וחשוב שהם יעלו טוב שיש וויכוח שומעים גישות אחרות זה בריא בכל מצב, אבל אשקול במשך הלילה מה יהיה הצעד הנכון לעשות כאן

    יתכן ואגנוז אותה אבל רק לאחר שיקול דעת

    השבמחק
  5. רבינו חיים,

    2 דברים י אליך,

    1. כ"כ השתוממתי לראות את שמו של ר' מיילך משורבב למחלוקת. זה כל כך אבל כל כך רחוק מהמציאות. אלה מהדברים שאין עשן ואין אש. מעולם אבל מעולם לא היה לו שום שיג שום שיח עם מי מהם! וכל חטאו הוא בהיותו אח של כפי שהזכרת.. יצויין, שקצפם יצא עליו לפני שנתיים על ש"העיז" להופיע בג' תמוז בכינום חסידי בבני ברק ולדבר בגדולת בעל ההילולא זי"ע.
    2. בקשר לאח, לפי מיטב ידיעתי (ואני יודע) הוא בלונדון כבר 13 שנה, הוא כבר שכח שהם קיימים, הוא אולי מתעניין במצבם ככל סקרן אבל ממש לא מעבר, הוא דוקא כתובת לצדקה שם, אני מכיר כמה שנעזרו דרכו, לאחרונה פתח בית כנסת בלונדון של חסידי לעלוב (של כל החוגים יחד), כך שלא נראה לי פייר להעלות לו חטאת נעורים. אישית הוא חביב מאוד ומעבר (וכפי שהבנתי ר' חיים גם אתה יכול להעיד על כך)אז היה כדאי היה אולי לציין זאת.

    (יצויין שבשנים האחרונות הוא היה מתפלל קבוע מן המנין בבית הכנסת של..... תנחשו.... ליבאוויטש אצל ר/ נחמן סודק וחתנו הרב רסקין... כן... שם הוא היום שומר על זמני התפילה שכ"כ יצא קצפך עליו בשל חטאו האיום....)

    לסיום ר' חיים עלה ועשה חיל למען כולנו!

    השבמחק
    תשובות
    1. היה כדאי כל ההתכתבות הזו בשביל שנדע שחזרו בתשובה ולא עוד מחבלים. ר' שמעלקע אישית הוא חביב מאוד, מכיר אני אותו ומעיד על כך, ולולא ידעתי כי הוא היה מפעילי המחבלים לא הייתי חושב עליו לרגע שזה הוא

      האבא ר' אלתר היה שונא חב"ד גדול, מעיד אני על מי ששמעתי את זה ממנו ששלח את בנו ללמוד בחב"ד ור' אלתר פגש אותו והתנפל עליו בצורה נוראה על מדוע הוא עשה זאת, ר' אלתר שלח את כל בניו ללמוד אצל המתנגדים העיקר שחלילה לא יהיה בהם שמץ של חסידות חב"ד, את זה הוא ינק אצל רבו הרב שך

      אם אכן כדבריך שאין לו יותר עימם כלום, וכולם אהובים כולם ברורים אצלו, אין םפק שצריך לשנות את היחס ולציין זאת וטוב שהעלית את הדברים

      מחק
  6. אגב, ר' אלתר עצמו חונך בתומכי תמימים (בכיתה אחת עם ר' נחמן סודק שליח הרב באנגליה)

    בקשר לשליחת הבנים למוסדות מתנגדים

    מוסדותיהם מלאים ממעריכי ומעריצי הרבי. עובדה.

    השבמחק
  7. טוב שכתבת את הדברים, בסופו של דבר אין כל כוונה חלילה לפגוע במישהו אם הוא לא שותף לכל המעשים הללו, וטוב שהדברים מתבהרים, ושוב טוב שעלה הנושא מפני שבלעדי זאת, אני למשל עד לרגע זה הייתי חושד בר' אלימלך שהוא טרוריסט שכיסט, וחושב על ר' אלתר כפי ששמעתי את זה לפני הרבה שנים מאביו של מי שנפגע מכך שתקף אותו על ששלח את בנו ללמוד בחב"ד

    בדרך הזו הדברים מתבהרים ומתלבנים ואשרינו מה טוב חלקנו שאנו לא חיים יותר עם שקר אלא עם האמת כמות שהיא, ואדרבה, בדרך הזו ניקינו את מי שחשבנו עד כה עליהם אחרת

    בסופו של דבר רק יצא טוב מן הענין הזה

    ואל תשכח, כפי שאני חשבתי כך ישנם עוד שחשבו כך, ובזכות הבירור הזה הם עכשיו חושבים אחרת, אז כל זה היה כדאי לנו ולהם

    השבמחק
  8. אני אברך חסידי שבאתי להשתתף בשיעורים של ר' מיילך, ולתדהמתי אני שומע שהוא מספר סיפורים מהרב שך. ולא סתם אלא בחדא מחתא עם קדש הקדשים הרבי ר' אלימליך מליזענסק ומרן הבית ישראל מגור. ולכן מה שכתבם שמשפחת ר' אלתר הם שכיסטים אני מאמין לזה. אני לא מכיר אותם אבל משיעור אחד שאני מגיע לשמוע משפיע חסידי מזכיר בעל מחלוקת שנלחם נגד גדולי החסידות, זה אומר דרשני, לכן לא הייתי ממהר להתנצל בפני ר' מיילך.

    השבמחק
  9. בעקבות כל הכתבות שהעליתם, ערכתי הבוקר בירור יסודי ורציני בכולל והרי התוצאות.

    1. אכן משפחת האדמו"ר ר' אלתר למדה כולה בפוניבז'.
    2. בתקופת המחלוקת עם הרב לנדא, לבן שמעלקע היה השפעה גדולה על החצר (שלמעשה כללה רק את האבא והבנים בלבד) והוא היה מראשי המחבלים, שעשה את רצון הרב שך ונלחם את מלחמת הליטאים בחב"ד.
    3. זה נבע יותר מהתחרות עם החצר של האח ר' שמעון בשיכון ה' שהיה חסיד נאמן לרב לנדא, ולזה מה שגרר מרוב קנאה את האח ר' אלתר להיות עם המחבלים. ופחות בגלל נגד חב"ד וחסידים. כך הבנתי מבירורים שמי שמכיר אותם היטב.
    4. אכן ר' אלתר היה אצל הלובביצ'ר בשנות הממים, אך בפירוש התקרב לליטאים בהשפעת בניו, שספגו הרבה ליטאיות, מהרב שך ולצערנו את הבן הקטן הם הצליחו ממש להשחית בשנות בחרותו, ורק בחסדי שמיים בזכות אבות והסבא הק' הצליח הבן להשתחרר מכבלי המחבלים הליטאים ולחזור למסורת אבות ב"ה.
    5. אין ספק שבעידן של היום שהרב שך נהפך ל"מוקצה מחמת מיאוס" גם בציבור הליטאי, כולם מעדיפים לשכוח את התקופה האפלה שהיה עם הרב שך. ואני מאד מקווה שגם משפחת האדמו"ר ר' אלתר מלעלוב, תתנתק טוטאלית מהרב שך ומהמידות רעות ומושחתות שהנחיל ליהדות החרדית.

    דרך אגב האתר שלכם מצליח מאד, וזוכה לופולאריות רבה מאד בציבור. גם המחבלים אוהבים את האתר ובפונוביז' כל היום מצטטים את "בעולמם"... כולל את הבלוג של תלמיד הישיבה.

    חזקו ואמצו.

    יום טוב
    חיים יוסף הערש ל.
    בני ברק

    השבמחק
  10. הרב חיים שאולזון

    שלום וברכה!

    אני מאד מבקש לא להתקיף את משפחת האדמו"ר רבי אלתר זי"ע מלעלוב.

    אכן היה משבר קשה במשפחה לפני 20 שנה. ולצערי מה שקרה במשפחת ר' אלתר קרה להמון משפחות חסידיות. הדברים לא היו אז ברורים והרב שך עשה שמות במשפחות שלמות והשחית אותם מוסרית ודתית וגרם למלחוקת איומה.

    הטרגדיה שעברה משפחתו של האדמו"ר רבי אלתר קרו בעוד משפחות, ולכן, אני חושב שכיום שכולם מתנערים מהרב שך כולל הרב שטיינמן שמבינים שאסור לפורר את היהדות החרדית ויש לחיות בשלום, יש למקד את המאבק האמיתי בשחניקים וברב שך ושיטתו הקלוקלת.

    ובפרט שאני מבין שגם בניו של ר' אלתר אינם קשורים לרב שך ואפילו מתביישים במה שלמדו בפוניבז'.

    ר' חיים המשך במלחמת הקודש נגד מחריבי היהדות החרדית ובראשם המחבלים, הפלס, גרוסמן לבין שך וכל אותם שמות אפלים שכל מטרתם חורבן והרס.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.