רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 ביולי 2012

מיהו ה'מרן' האמיתי של הטרור והחבלה?

תלמיד פונוביז' כותב:

אתמול, בעת ההספד בפוניבז', שם השתתף ר' שמואל אוירבך, המחבלים טוענים שכיבו להם את המזגן וגם את האור והם הרגישו מחנק באוויר, וכולם מלאים זעזוע רב.
 
ילדים צעירים וחביבים, אני רוצה לספר לכם משהו מעניין, את הסיפורים הללו אתם לא תקראו בסיפורים הדמיוניים שמשכתבים את דמותו המפלצתית של הרב שך, את השבחים הללו לא תקראו על מצבת העבודה זרה שהניחו על גופתו של הרב שך בבית החיים פוניבז'. אבל עיני ראו זאת ולא זר איך שהרב שך לימד את השיטה הזאת, לבטל תורה של אלפי בחורים לנהוג באלימות בישיבה, העיקר להלחם בגאון ישראל וקדשו מרן ראש הישיבה זצ"ל ובנו יבלט"א הגאון הגדול ר' בערעל שליט"א.
 
יום אחד מופיע מרן ראש הישיבה זצ"ל, וכל הספסלים והסטנדרים מחוץ להיכל הישיבה. שביתת לימוד בהוראת המושחת וה"מנובל ברשות התורה" הרב שך, לדפוק את ר' דוד, ולהשאיר אותו לבד ללמוד תורה. להזכירכם שר' דוד הופיע כל יום בהיכל הישיבה ב1 בלילה ללמוד תורה, בשעה שהרב שך נחר נחירות וחישב חשבונות איך להלחם בעולם התורה.
 
לא אשכח את הביזיון הנוראי הזה. הכלל בגלל כבוד, כבוד וכבוד, ולמצוץ את דמו של רבי דוד זצוק"ל.
 
ישבתי ובכיתי באותו יום מר ונמהר, ונשבעתי לעצמי שאעשה הכל שכל עולם התורה ידע באמת "מי זה ואיזה הוא איש צר ואויב הרב שך הרע הזה". אותו יום היה מבחינתי  כיום שחטאו ישראל בעגל ושרף אפוסטומוס את התורה והעמיד צלם בהיכל.

אני זוכר כיצד בשמחת תורה באותה שנה שתלמידי הרב שך החרימו את הריקודים עם ספר התורה אמר מרן ראש הישיבה ר' דוד משפט מצמרר שלא אשכח "אכן, הם לא ראויים לרקוד עם התורה". ואז בכיתי פעם שנייה, איך אותו "מנוול" משחית את בחורי הישיבה וההורים ששולחים את ילדיהם לישיבה לא מבינים שהם שולחים את ילדיהם למאורת טרור ומעבירים את בנם למולך..
 
פרשיות הטרור הרצחניות בפוניבז' הממציא שהפטנט רשום על שמו זה אחד יחיד ומיוחד ששמו בישראל ר' אליעזר מנחם מן שך. אדם שאחראי במישרין לביטול תורה של רבבות בני תורה, אדם שכל הטרור בעולם התורה שנמשך עד היום זה הכל מכוחו. כח הפועל בנפעל, ועל ידי ממשיכי דרכו שעוד מתגאים בכך שהם ממשיכים את המורשת המפוארת של הרב שך על ידי המחבלים הארורים.

בצום תשעה באב נצום גם על הרס וחורבן  התורה וביטול התורה וביזוי גדולי הדור שליט"א

7 תגובות:

  1. חיים, יש לך אולי תמונה של דוד שפירא נכד הרב שטיינמן?

    השבמחק
  2. איך אחד כמוך שמבזה תלמידי חכמים. עדיין לא מת ביסורים נוראיים למען ישמעו ויראו. בכל אופן בקרוב אצליך מיתה עי ייסורים נוראיים. על ביזוי תלמידי חכמים עצומים ובמיוחד את הרב שך זצל. א.כ.י.ר. שנשמע בשורות טובות אלו עליך בקרוב .

    השבמחק
    תשובות
    1. לגערער המקלל: אם היית יודע כמה אנשים באים להודות לו היית סותם את הפה בבושה

      מחק
  3. גם אני מסכים איתך בלב שלם. שיהיה בקרוב ממש הנ"ל

    השבמחק
  4. דווקא אני מאמין שלאחרי 120 יהיה לר׳ חיים שי׳ גן עדן על זה שכל יום ויום הוא מחייה מחדש את אליעזר שך ומיד קובר אותו שוב
    ר׳ חיים שי׳ תמשיך לכתוב את האמת למען צאצאינו , שלא יכולים לבוא עוד עשרות שנים ולשקר, כפי שעשו עם הגר״א, אם היה אחת כמוך אז, היה פחות שקר בעולם

    השבמחק
  5. אני חייב למחות מחאה נמרצת בכבודה של תורה אוי להם לבריות מעלבונה של תורה, מרן הרב שך זצ"ל היה היה מיחידי סגולה שעשו בדורנו דור שפל ויתום מה שאחד לא עשה ולא יעשה עוד לעולמים, אפרע לפומיה לאותו אחד המדבר סרה נגד גדולי ישראל, ובטוחני שלא ינקה מדינה של גיהנום, וחייב למחות בדברים נוראים אלו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.