רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 ביולי 2012

גדולתו של הרב שטיינמן, וההבדל התהומי בין הישוב הדעת שלו להשתוללות ובריונות של ר' שמואל אויערבך

מה שקרה בשבועיים האחרונים יודעים רק מעטים. היו מי שדחפו ורצו 'הפגנת מיליון' הם עשו הכל לשכנע את מי שרק יכלו כי זקוקים להפגנת ענק. היה זה אחד ויחיד הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן שחלק עליהם וטען כי הפגנה כזו בשעה כזו רק תזיק. הוא עקב יום יום אחר הקורה ואף אסר להצטרף להפגנת 'העדה החרדית', בראייתו הרחוקה ובעיקר המיושבת, הוא ראה את התמונה לגמרי אחרת, לא היה לו ספק כי בין קדימה לליכוד לא יצליחו להגיע לסיכומים, ולכן אסור לנו להפריע לאנשי הליכוד במצב הזה, ולא היה זה פלא מדוע הרב שטיינמן הורה לחכי"ם החרדים לומר לנתניהו שאין לנו כל חלק ונחלה עם אותה הפגנת אזיקים בירושלים

וכמה שהוא צדק, הנה רואים אנו מה קרה. קדימה פרשה מן הקואליציה, ולא בגלל שהליכוד עשתה לעצמה טובה, אלא מפני שהם לא רצו לפגוע בחרדים. הרבה יותר טוב היה לבנימין נתניהו ברחוב החילוני להיראות כמי שנותן יד לחוק קשה שיכריח את החרדים להתגייס, הוא יודע כי הוא ישלם על כך פוליטית. ובכל זאת, הבין כי הוא צריך לעשות את מה שנכון גם אם פוליטית לא משתלם

וכאן המקום לספר לכם מה עשה ר' שמואל אויערבך, הוא לחם, טלפן, הסית, ביקש מכל מי שרק יכול שיצטרף אליו לצאת בקריאה להפגנת ענק למלחמה גדולה, אבל הללו אמרו לו כי בלי הסכמת הרב שטיינמן הם לא יעשו זאת. הוא קיוה כי באמצעות העיתון החדש שלו הוא יצליח להפחיד מישהו אבל עד לשעה זו אף אחד לא נבהל, ואין זה פלא מדוע הוא הורה לחזור לשיטת הפשקווילים המכוערים

4 תגובות:

  1. כל הנוטל עצה מהזקנים אינו נכשל.

    הנהגת הדור מסורה בידו מוכיחה את עצמה ובגדול, מול בעל מועדון הביליארד והחומץ בן יין הליצן משערי חסד והליצן השני מארגנטינה שלא שוים כקליפת השום.

    אשרינו שגדול הדור הוא הרב שטיינמן ולא יעקב לבין ונתי גרוסמן.

    השבמחק
  2. ר' חיים שאולזון

    אני עוקב אחריך כמעט שלושים שנה. אני מוריד בפניך את הכבוע. נתפסת אצלי תמיד כמורד בגדולי ישראל ולפתע אני רואה שדווקא אתה מכבד את הרבנים ונלחם למענם, ואני לא כותב את זה כבדיחה. כנראה שיש בך ניצוץ אמיתי, ובשעת פקודה אתה עודה את הדברים הנכונים.

    יישר כח על החומר והאינפורמציה שאתה מביא בעיקר מהמחבלים ואתה פותח את העיניים של הציבור הגדול שמבין את האמת רק בזכותך!!!
    ישראל ד.

    השבמחק
  3. רק עכשיו אני נזכר שהרב שטיינמן ניסה להשלים עם חבד...

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי תחכים אותי מתי הרב שטיינמן ניסה להשלים עם חב"ד?

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.