רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 ביולי 2012

הבטחתי לרבי שאני יביא את המשיח עם כולו חייב - וויכוח מעניין ביני לבין גדול הענקים

ערב ט' באב צריך היה להיות כמו ערב יום הכיפורים, שעה של חשבון נפש. אולי ויתכן כי עתה הזמן להכאה על חטא, כל כך הרבה שנים ממתינים לגאולה ואיננו זוכים לה אך ורק משום שלא תקננו את מעשינו, אנו ממשיכים באותו דרך אותה 'שיטה' ואותה 'השקפה' כפי שהיתה בעת החורבן, במקום שנתקן אותה אנו מטפחים אותה, ואין זה פלא מדוע אנו לא זוכים לה

במשך כאלפיים שנה חטפנו כל כך הרבה מכות, אלו לכאורה היו צריכות להיות מספיקות בשביל שנבין כי משהו חולה בדרכנו. במקום שנאשים את עצמנו אנו אוהבים להאשים אחרים. העם היהודי מקצה לקצה מאשים את האחר. החילוני מאשים את החרדי כי דרכו לא טובה, והחרדים מאשימים את הדתיים ואת החילונים כי דרכם לא טובה, והאם אכן זו הדרך של להאשים אחרים, או שמא אם כל אחד יתקן מעשיו שלו כך נזכה לגאולה

אבל קיימת בעיה קשה מאוד, שאנו לא רוצים להכיר בחטא. החרדים בימינו מאמינים כי אנו בדרך הנכונה. ישנן כל כך הרבה תורה חסד וצדקה אז מה רע. הם רק שוכחים שבחורבן בית שני העם היהודי היה מלא בתורה וחסד כמו היום. היתה אז בעיה אחת ויחידה והיא שנאה, כל אחד שנא את השני, ולא הסתפקו בשנאה אלא ביזו זה את זה

מי שיתבונן במה שקורה בעם היהודי ובמיוחד בחרדי ימצא משהו מעורר דאגה. אין כל אפשרות לאחד את הציבור, אנו מתפלגים יותר מתרחקים זה מזה. בכל שני וחמישי פילוג אחר, והגיעו הדברים לידי כך שמכניסים במחלוקת ושנאת חינם 'שיטה' ו'השקפה' מצדיקים את המעשים הללו ואף טוענים כי הם עושים מצוות

אם נמשיך בדרך הזו משיח יתמהמה אין לי בכך ספק, ניאלץ להמתין עוד זמן רב. אבל כאן יש לנו בעיה רצינית. הגענו לשער המ"ט אין עוד כל ספק, אנו במצב הכי ירוד. הכל משחק, חיים חיי שקר מלמעלה עד למטה, אם חלילה המשיח לא יבא מיד ממש חלילה ניפול לשער הנ' אז זה הסוף. והשאלה היא מה עושים כאן

אספר לכם כאן על מה שהיה לי פעם בעת שעברתי אצל הרבי בדולרים - הרבי אמר לי פעם באידיש שאכתוב דברים טובים. על רקע הדברים כתבתי לרבי כי בסופו של דבר המאמצים הנעשים בימינו הם להביא את המשיח. וכידוע, אין בן דוד בא אלא בדור שכולו זכאי או כולו חייב. הרבי עושה מאמץ גדול להביא את המשיח בכולו זכאי, אני לא מאמין שזה אפשרי. אני מבטיח להביא את המשיח אני יוכיח כי כולו חייב

מבטיח להמשיך בעבודה הגדולה והקדושה הזו של להוכיח כי אין עוד מנוס משיח חייב לבא ומיד ממש

2 תגובות:

  1. הודאת בעל דין

    השבמחק
  2. מעניין מה היה אומר הרבי על הבלוג שלך
    ובכלל אתה יודע קראתי קצת עליך. למה גדולי ישראל הוציאו איסור על העיתון צופר?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.