רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 ביולי 2012

גדולי התורה בבני ברק לא רצו לשתות את מי רגליו של ר' שמואל אויערבך

תלמיד פונוביז' כותב:

ר' שמואל אוירבך הבין ביום חמישי האחרון, ששיטות הטרור הנהוגות מתקופת הרב שך נגמרו. נתי גרוסמן ויענקל'ה לבין הם סוסים מתים. גדולי הדור מרנן ורבנן הגר"ח קנייבסקי ומרן הגראי"ל שטיינמן, הראו לר' שמואל את הדלת החוצה, ואמרו לו יותר מרמז, אל תתקרב לאזור כאן, לאחר מחלוקת קשה שעשית רק בגלל כבוד אישי מדומה, ואנו לא נשתה את "מי הרגליים" שלך, כפי שאתה מדמיין שמגיע לך.
 
למי שאינו זוכר יומיים לפני שר' שמואל עשה את ההצגה שלו בבני ברק, מקורבו הבריון הידוע  דוד סגל מבית וגן, שהביא בריונים למשרדי יתד בבני ברק כדי להפריע לגדולי ישראל לבצע את ה"תיקון גדול" בניקיון הזבל והצחנה במשרדי יתד ברחוב ז'בוטינסקי, החליט להנפיק חוברת בשם "תשובה מאהבה" להראות שהגדול האמיתי זה ר' שמואל ולא אף אחד אחר, תוך ביזוי ושיסוי גדולי הדור בצורה נוראה בצורה של ליצנות כמו המשכילים שביזו את גדולי ישראל. אגב, החוברת מראה את הרמה הירודה והרדודה  של המחבלים ומקורבי ר' שמואל אוירבך ועורכי הפלס.
 
בין היתר מספר דוד סגל מ"עדות אישית" שהרב שך רצה לשטוף לר' שמואל את הרגליים ולשתות את ה"מי רגליים" של ר' שמואל.

אותו מחוצף חשב שגדולי ישראל יעמדו דום לנוכח דברי ההבל שהוא שירבט במערכת 'הפלס' וכולם יעמדו בתור לשתות מי רגליים של "המרן החדש משערי חסד". אז ביום חמישי בעת שר' שמואל אוירבך הגיע לבני ברק הסבירו גדולי הדור לר' שמואל ולמקורביו, שאם הם רוצים שישתו את מי רגליו, אז שיכבדו בזה את נתי גרוסמן ממשיך הדרך של  הרב שך, (שעליו העידו ר' שמואל אוירבך ור' שמואל דוייטש שהוא היחיד בעולם שיודע לרדת לשרשם של דברי הרב שך. עיינו בהסכמות שהם כתבו לנתי גרוסמן).

גדולי ישראל עסוקים לבנות את עולם התורה והישיבות, להציל את היהדות החרדית מגזירות קשות ואיומות עליהם עובדים כל העת. אין להם זמן לשטויות ולאגו המנופח של ר' שמואל אוירבך ונתי גרוסמן שהקים עיתון בשביל לבנות מרן חדש.
 
נתי גרוסמן אם לא הבנת אז נסביר לך ברחל בתך הקטנה, את מי הרגליים של ר' שמואל אוירבך  לא נשתה וגם גדולי ישראל לא ישתו את מי רגליו. שיטת הטרור הרצחנית שהפעלת בתקופת הרב שך הסתיימה. נקודה. אם היה מי שעוד עמד על הגדר וחשב שאולי יש כאן מחלוקת לשם שמיים, התברר לו שמדובר בחבורת ליצנים מושחתים שאינם מקבלים פני שכינה, וכל המטרה של המחלוקת היא כבוד וכסף והכתרת מרן חדש כדי לפתוח חצר של ביזנס.
 
אנו חיים מפיהם של גדולי הדור ונעשה ככל אשר יורונו, וכבר פסק ר' חיים שהנהגת הדור מסורה בידי גאון ישראל קדש הקדשים הגראי"ל שטיינמן. ואוי להם למי שיצטרפו לעדת קרח

3 תגובות:

  1. והלא מי רגליים יפים לה....
    תתחילו לשתות נשמע לי מה זה טעים.
    אם הרב שך רצה כולנו רצים לשתות..
    משוגעים....

    השבמחק
  2. תאמינו לי בהתחלה חשבתי ששואלזון פשוט ממציא.

    בחודשיים האחרונות התברר לי ששואלזון הגזים לפחות.
    הליטאים הם פשוט אנשים לא בריאים בנפשם. איזה התנהגות, איזה שפה? מה קורה שם? מי רגליים, פשקוילים עיתונים יומיים, קללות נאצות מכות בריונים. אפילו בסטמאר לא היו דברים כאלו. ובכלל מתברר שכל דמותו של הרב שך הייתה פיקציה אחת גדולה של נתי גרוסמן. העסק שם מסריח מהראש.


    בושה וחרפה!!!

    השבמחק
  3. חברה אולי תדונו לכף זכות אולי הרב אוירבך הבין ששגה ועכשיו בא לתקן אולי בגלל שמר שאולזון רוצה אש אזי הכל יהיה שחור אבל אפשר לחשוב הפוך חברים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.