רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 ביולי 2012

נתי גרוסמן זכור היטב את המשפט שנוהגים לומר במועדוני הביליארד "כל כלב בא יומו"

בטרם אעביר את השורות לתלמיד פונוביז' אקדים כי אנשי 'הפלס' יצאו בטרור של פשקווילים נגד הרב שטיינמן, ואי"ה קצת יותר מאוחר אדווח ואכתוב על כך, כאן נעשה מעשה אשר לא ייעשה ואסור שיעבור בשתיקה, אבל קודם ניתן לתלמיד פונוביז' לומר את שלו:

בימים האחרונים מפיצים אנשי הפלס, מכתב שטנה נוראי נגד מרן קדש הקדשים גאון ישראל רבי אהרן לייב שטיינמן. כל מי שקורא את המכתב הנבזי הזה שנשלח מבית הפלס החדש, רואה את טביעת האצבעות של "נתן העזתי" ממשיך דרכו של שבתי צבי, הלוא הוא נתי גרוסמן, ייצור שפל וסוטה ידוע, שקידש מלחמה בגדולי ומאורי הדור, והכל כביכול תחת החסות של מרן הרב שך.
 
הבנתם? אין יותר גדולי הדור, יש את מעתיק השמועה נתי גרוסמן, שכל מגמתו להשמיץ ולחרף את גדולי ישראל והוא כפי שהם מכנים אותו ה"ידא אריכתא" של הרב שך. כל עוד שנתי גרוסמן שר"י, השמיץ ברמיזות וחיפש כבוד לעצמו, עוד ניחא, אבל להוציא מכתב שכולו השמצות נוראיות נגד גאון ישראל והכל מתוך "הפלס" זה כבר עובר כל גבול, ואני חושב שהגיע העת לעקור מהשורש את העבודה זרה ששמה גרוסמן.
 
נתי גרוסמן ולבין מי התיר לכם להשתמש בעשרות בחורים ממעלות התורה שמאיישים את משרדי הפלס 24 שעות? האם זה חלק מהתורתו אומנתו והמלחמה נגד גזירת הגיוס? האם לבטל מאות תלמידים לפוליטיקה ומחלוקת זה רצונם של גדולי ישראל?
 
הפשקוויל האחרון מבית היוצר של מעלות התורה-הפלס-גרוסמן-לבין-אוירבך רק מוכיח עד כמה גדולי הדור ראו בעיני הבדולח שלהם שאת הפושע גרוסמן יש להעיף לא רק ממשרדי יתד נאמן באופן פיזי (ועוד נאריך בעניין זה בעתיד) אלא גם שלא יכתוב את מאמריו המנאצים מביתו שבבית וגן.
 
נתי גרוסמן זכור היטב את המשפט שנוהגים לומר במועדוני הביליארד "כל כלב בא יומו".

2 תגובות:

  1. מר שאולזון.
    תירגע.
    זה אכן חוברת שיטנה מגעילה. שייזהר מי שכתב את זה. ידיו לא יינקו.
    אבל הפאניקה שלך נגד מחנה המחבלים ונגד מרן הגאון רבי שמואל אוירבך מעוררת בחילה.
    זה לא פחות גרוע מהתנהגות והקציוניות של גרוסמן כל השנים עד היום.
    תירגע. תפסיק לשדר לחץ.
    כל הלחץ והאיומים והטרור של בריוני השוינאים, מעוררים תהיות האם יש למישהו מה לפחד.
    מה קרה? אתם פוחדים שיקחו את ההנהגה של מחנה השוינאים מידיו של רשכבה"ג מרן הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן?
    הלחץ של הבני ברקים מעורר תהיות רבות.
    תירגע. תרגיעו.

    השבמחק
    תשובות
    1. כשאתה כותב פאניקה, עד לרגע זה לא ראיתי מי בפאניקה, אני עוקב אחר שני הצדדים והשונאים בינתיים משדרים עסקים כרגיל

      אני זה שכותב נגד המעשים האלו להוכיח מה הם הכוונות האמיתיות של המחבלים וכאן המקום לומר לך משהו אם לא קלטת קודם אז תקלוט עתה

      השיטה שלי אמרה תמיד נהרא נהרא ופשטי' מי שעוקב אחר הכתיבה שלי ימצא כי ארבעים שנה אני זועק כי זו הדרך ולא אחרת, ולכן מבחינתי שהמחבלים יילכו בדרכם והשונאים בדרכם. אבל אנא תאמרו בפה מלא כי זו דרכנו ואל תשחקו צביעות ושקר כאילו שאתם המגינים על 'כבוד התורה' אתם אלו שחלילה לא תבזו גדולי תורה, שאתם אלו שמחפשים רק את ה'השקפה הנכונה' או 'הטהורה'. כל אלו הם שקר אחד גדול. המאבק כולו מתחילתו ועד לרגע זה הוא על דבר אחד ויחיד מי ישלוט, מי ימליך מלכים מי יהיה זה שיקבע מיהו ה'מרן' ומי יהיו מי שיישבו ראשונה במלכות וינהלו את הענינים יהיו הדוברים. על כך המאבק ולא על שום דבר אחר

      אם הייתם דוברי אמת, הייתי מתייצב לצידכם. הבעיה היא שאין בכם מילה אחת של אמת

      ובאשר להנהגה אצל הליטאים, אודה על האמת על הצד השני שלי, אני מתפלל שיהיו שני עיתונים שתתפלגו ותכו אחד בשני, מפני שרק כך ייחשף הפרצוף האמיתי שלכם

      את ההנהגה מהרב שטיינמן כבר אי אפשר לקחת. תרשום את מה שאני כותב כאן, המלחמה של ר' שמואל אויערבך על ההנהגה לפני הרב שטיינמן נכשלה הוא הפסיד בגדול. וגם בעתיד ר' שמואל כבר לא יהיה מה שיכל להיות אם היה מתנהג אחרת

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.