רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 ביולי 2012

אוי וויי גלות השכינה - של האדמו"ר בהרי שווייץ - סיפור מדהים

אני מקדים שלסיפור להלן אין כל קשר לתמונה, אני מביא אותה מפני שהיא יפה ומעניינת, להנאת הגולשים. הייתי צריך לסיפור הזה תמונה של אדמו"ר אז בחרתי בתמונה היפה שמצאתי בפינתו של חסיד ויזניץ בפייסבוק

הוצפתי הבוקר עם יותר מ-80 תגובות על מה שכתבתי אתמול בלילה בענין חופשות האדמורי"ם, הציפו אותי בסיפורים מענינים, ובין היתר שלח לי מישהו סיפור על אדמו"ר ידוע שכבר הלך לעולמו וחלילה לא אזכיר את שמו, אבל הדברים מדהימים ומוכיחים עד להיכן הרחקנו, ועד כמה מטומטם הציבור שאינו קולט היכן הוא חי

וכך כותב לי יהודי יקר: לפני שנים סיפרו על אחד ממפורסמי האדמורי"ם, שישב בערב שבת על כסא נח מהודר, עם חלוק השבת שלו, והדום מוגבה לרגליו, במרפסת דירת הנופש שלו בשווייץ - בנוף וגובה שאפשר "להשתכר" רק מהסתכלות, כשמסביבות נוף הרים משכר ומדהים, והנה הביאו לו משמשיו קערת ענק של פירות מכל הסוגים הקיימים בעולם, ותוך כדי כך הוא יושב ואומר: אוי ווי, גלות השכינה גלות השכינה...   רק לנו פשוטי העם, הם יודעים להזכיר את האיסור לצאת לחו"ל, ולנופש בכלל, וכו' וכו'...

2 תגובות:

  1. זה כבר כמה פעמים שאתה מביא תמונות מהחלאקה הזאת.
    מי הם האנשים הללו? האבא ממש מוכר לי...

    השבמחק
  2. זה הופיע בפייסבוק, מדובר במשפחת רוזנברג הילד הוא נכדו של קסירר הנגיד מבלגיה שתרם את בית הכנסת הגדול של ויזניץ בבני ברק

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.