רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 ביולי 2012

הרב שך הוא החטא ונתי גרוסמן הוא העונש - גדולי הדור ר' אהרן לייב שטיינמן ור' חיים קנייבסקי יובילו אותנו לחוף מבטחים

תלמיד פונוביז' כותב:

ישבתי אמש בביתו של אחד מגדולי הדור שליט"א,  לאחר הלימוד, שוחחנו אודות המצב החמור בין ציבור הבני תורה, והחורבן שהביאו דעת "בעלי בתים" נגד גדולי ומאורי הדור שליט"א. ואמר לי  משפט מדהים שאני חושב שזה התמצית של כל מה שמתרחש כיום. וכך הוא אמר לי בזה הלשון ואני מצטט: "הרב שך הוא החטא, ונתי גרוסמן הוא העונש".
 
נדמה לי שאין צורך להרחיב במשפט המחץ שאמר לי אחד מהמיוחדים שבגדולי הדור, שלמעשה מסכם את כל  מה שאנו עוברים, מאז החלו מרנן ורבנן שליט"א, בניקוי האורוות בהנהלת יתד נאמן. כשזעקו ראשי הישיבות על הרב שך שיפסיק עם המחלוקת הפנימית באגודת ישראל, כל הטרוריסטים איימו בתקציבים מרייכמן. מי שלא יישר קו, טופל באיומים. ביזו והשפילו את מרן ראש הישיבה ר' דוד פוברסקי,  הפכו את הישיבה הגדולה לזירת קרבות והכל בניצוחו של הרב שך וחבורת מחבלי החיזבאללה. כל ראש ישיבה ור"מ שלא ציית לפושעים נמחק מהרשימה.  הגיע העת שנוציא חוברת מהעדויות והסיפורים שעברו גדולי ישראל מהטרור של אנשי הרב שך, (שבחלקם היו אנשים לא בריאים עם  עצבים מתוחים, שהפכו את הבעיות הנפשיות שלהם ל"דעת תורה". וגם הרב שך לא בדיוק היה מהאנשים השפויים, ותרשו לי לא להרחיב בנושא עדין זה)
 
נתי גרוסמן, אותו שפל שבשפלים שניהל מתחת לשולחן ומעל השולחן את אותם מלחמות נבזיות נגד גדולי ישראל, הוא העונש שכל ציבור בני התורה משלם לאחר שלושים שנות טרור רצחני.
 
אותם יצורים שפלים כיעקב לבין וגרוסמן צועקים שהגיע גליק מאמריקה "לגזול" מהם את העיתון, איזה חוצפה ועזות מצח. הבנתם העיתון לא שייך לגדולי ישראל, אלא לאותם שני יצורים שפלים שרק השטן בכבודו ובעצמו יכול להתחרות ברשעות ובאכזריות שלהם. בזמן שלא היה כדבר הזה במשך עשרות שנים, שגדולי הדור שליט"א יצאו מגדרם לטפל בתופעה המבחילה שאיימה על הציבור החרדי כולו, והביאו ל"תיקון גדול", (כפי שהעיד הרב שטיינמן) וכבר רואים שמפלתם של גרוסמן ולבין  הביא "רווח והצלה ליהודים". רואים את השמחה בקרב רבבות בני התורה. את תחושת השחרור מהטרור והשפלות שלהם. היכן שרק הולכים אתה רואה פנים מחייכות על הניצחון של גדולי ישראל על אותה כת הזויה שקידשה את  המלחמה בגדולי ישראל ובעולם התורה. ובמקום לקדש ולכבד את גדולי ישראל הם קידשו את קבר הרב שך עם מצבה גרנדיוזית הם תארים מגוחכים, והם חושבים שכולנו מטומטמים.
 
נתי גרוסמן הוא ה"גולם שקם על יוצרו", והוא העונש של כולנו. היום אנחנו משלמים את המחיר הכבד, ששתקנו שגדולי ומאורי ישראל, בני משפחת מרן החזון איש, משפחת מרן הרב מבריסק, ראשי הישיבות,  כולם סבלו בדומיה את הטרור שהפעיל נתי גרוסמן שר"י, שגרוע יותר מכת שבתי צבי ודומיו. ואין לי ספק שעוד יתגלה קלונו ברבים, ומעשיו הנוראיים בסתר ייחשפו לעין כל.
 
ציבור בני התורה ורבבות בני הישיבות, לא צריך לפחד מהרעש והצלצולים של נתי גרוסמן. כל כלי יוצר עלייך לא יצלח, הבטיחו גדולי ישראל. צריך להבין כשמפנים אשפה מהבית הצחנה עולה על גדותיה. כשגדולי ישראל פינו את הזבל מבית "יתד נאמן", הסירחון עלה על גדותיו.  אבל ככל שיפוג הימים, יפוג הריח.  עולם התורה והישיבות יחזור להיות עולם התורה. עולם שלא מתעסק בשנאה ובפלגנות. לא נתעסק בפוליטיקה מצחינה. לא נסגור את דפי הגמרא ונעשה שביתות בישיבות, כפי שעשה הרב שך. לא ניקח לערכאות את גדולי ישראל.  
 
גדולי הדור שליט"א ובראשם מרן גאון ישראל רבי אהרן לייב שטיינמן, ומרון הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי, יובילו אותנו לחוף מבטחים, ונוכל כולנו לומר "חדש ימינו כקדם".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.