רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 ביולי 2012

מפעליו של הרב שך "שדי"ן יהודאין"

תלמיד פונוביז' כותב:

בחוברת החדשה שהנפיקו נתי גרוסמן על גודל קדושתו בהעברת השקפה הצרופה והמזוככת ישיר מהרב שך, הוא אף דאג לצרף לנו תמונות כעדות לכך שההשקפה עברה דרכו ולא חלילה דרך הרב שטיינמן או ר' חיים, כדי שלא יהיה לנו ספק מיהו גדול הדור, מספר לנו בחוברת נתי גרוסמן שלמרן הרב שך היו שלשת מפעלי חייו. שארית דגל יתד נאמן, ושלשתם כיום בסכנת הכחדה שהמורשת המפוארת נעלמת ועוברת לידיים של גדולי התורה.
 
אמר לי אחד מהרבנים שנתי גרוסמן אפילו לא שם לב שראשי התיבות של אותם מפעלי הרב שך הם שדי"ן יהודאין. משמעות העניין בזוהר הוא של שדים שנוצרים על ידי יהודים.
 
שימו לב דבר מדהים, בעבר הם עוד סיפרו לנו שהרב שך הקים את עולם הישיבות, היום הם כבר לא מוכרים את זה, כי כולם יודעים שזה שקר. בעבר הם התפארו באבי עזרי, היום הם מצניעים את זה כי כולם יודעים מה ערכו של הספר הזה שלא מתאים לבחורים משיעור א' וכולו מלא סתירות ובעיות שמראה על רמה לימודית נמוכה מאד, אם בכלל. מבניו אין מורשת פרט למורשת חילונית ומיזרוחניקית. מביתו היחידה אין גם מורשת פרט למורשת של חולי נפש שחיים על כדורים צהובים. אז לעזעאל וכל הרוחות מה המורשת של הרב שך, שנאה חורבן והרס. מחבלים ושונאים קללות ונאצות. ושלשת המפעילים הגדולים, שארית דגל יתד נאמן.
 
שכיסטים הזויים נמאסתם תצאו לנו מהווריד עכשיו. לכו לבתי הקברות תקימו אנדרטאות, העיקר תעופו לנו מהעיניים עכשיו. רפואה שלימה. 

2 תגובות:

  1. על "מורשת" מהאתר של הפילוסוף אוהד קמין:


    רק להחליף את "רבין" ב"שך" ואת ה"שמאל" ב"השקפה" ומקבלים ניתוח מדוייק ומפוכח של המצב:

    דמותו של יצחק רבין משמשת היום בתפקיד הקדוש המעונה של השמאל הישראלי, המפעיל אותו, באמצעות טכסים, סמלים ופעילויות זכרון כדי להלך אימים על מתנגדי השמאל באשר הם, וזאת במטרה להגן על מעמדם העכשווי והעתידי של אישים פוליטיים, באמצעות הענקת חסינות רגשית. כפי שהפעילו הנוצרים את הצלוב כדי לתקוף את היהודים מחוץ לכל הקשר אמיתי, מתקיפים היום האינקוויזיטורים של השמאל את כל מי שאינו מתייצג כמזדהה באופן מלא עם הקונצנזוס הרביני. כמו במקרה של יחסי העם היהודי עם הנצרות, לא עוזרת ולא תעזור למי שאינו מציית לרביניסטים שום טענה ושום הצטדקות – כי את הרביניסט, כמו את הישועי, העובדות אינן מעניינות. מה שמעניין את הרביניסט-פוליטרוק הוא להמשיך בפעולת האשמה מתמדת, שביסודה שנאת מתנגדים שזכתה לתירוץ. שנאה זו מחוללת בעם היהודי מדי שנה פוגרומים רוחניים, אשר מטרתם הברורה היא שלא לאפשר לאיש לומר את מה שבדעתו – כדי למנוע ערעור של מעמדם.

    http://www.manhigut.org/hebrew/articles/kamin28.html

    השבמחק
  2. שארית
    דגל
    יתד
    נתי גרוסמן

    ארבעתם יחד ראשי תיבות שדי"ן

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.