רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 12 ביוני 2012

צהלה בישיבות שרים בשלטון נתי גרוסמן ויעקב לבין אין אנו מאמינים ומזכירים: בחדש השלישי הוא חדש סיון בשלושה ועשרים בו ויכתב ככל אשר צוה מרדכי אל היהודים ...

לשמחת הבני תורה אין גבול, מדובר באחד מן הימים הכי גדולים שלהם, כבר שנים לא חייכו ושמחו כפי שהם שמחים היום. פורים הוא קטן על שמחתם היום, וכדרכם, מציפים אותנו בחומר, נביא לכם מעט דמעט ממה שכותבים לנו בני תורה על רקע המחולל, ומביא אני את הדברים מילה במילה כפי שקיבלתי אותם:

השמחה בישיבות מרקיעה שחקים מהניצחון של גדולי התורה שליט"א, על "הכת המשחיתה" ששלטה ללא רחמים ביתד נאמן. אין לכם מושג את השמחה והצהלה ותחושת הגאווה ביום הגדול הזה אצל בני התורה שגדולי ישראל ניצחו ובגדול את השפלים הארורים אנשי קרח ועדתו. בפרשת קרח בשבוע הבא נדע היטב על מי לכוון.
 
אין לכם מה לרחם על נתי גרוסמן ויעקב לבין, שכל עניינם מחלוקות וכסף ושוב פעם כסף, בכיסוי אידיאולוגי. הלילה אנחנו נכנסים ליום כ"ג סיוון, הלילה הראשון לאחר ההפיכה הגדולה בעיתון יתד נאמן. וכפי שהסביר היום אחד מגדולי המשגיחים,  שכ"ג סיון מוזכר במקורות התורה הק' כיום שמחה, אז לפי המבואר במגילת אסתר "ויקראו ספרי המלך בעת ההיא בחדש השלישי הוא חדש סיון בשלושה ועשרים בו ויכתב ככל אשר צוה מרדכי אל היהודים ... " ומיד לאחר מכן מרדכי יצא בלבוש מלכות ו"ליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר". אורה זו תורה. ניצחון בני התורה על הכת השלטת, יום בו נכתב ביתד נאמן ככל אשר צוה מרדכי ולא כאשר ציוה לבין נתי ור' שמואל אוירבך. יום שקרעו את העיתון הישן והמטונף. וטיהרו את מקדשך, וקבעו ימים אלו להודות ולהלל לשמך הגדול על ניסיך ועל נפלאותיך.  
 
אנו מרגישים מחדש את החג הגדול של ניצחון מרדכי על ה"המינים"  של דורנו, שהפכו את "יתד נאמן" לכלי מאוס. היום הגדול הזה זה יום שאפשר לצאת בלבוש מלכות וניצחון עולם התורה ובני התורה. השמחה היא משותפת למאות אלפי ישראל, שחשו והרגישו את ניצחון דעת תורה על דעת בעלי בתים שפלים, המנסים לקעקע את חומות הדת והיהדות באיצטלא של קנאות מזויפת לכבודו של הרב שך ור' שמואל אוירבך.  
 
עולם התורה התפכח לאחר שנים מהאשליות שמכרתם לו. גדולי ישראל ועולם התורה היו שבויים במשך שנים בפני קומץ עלוב של לבלרים שגרמו עוול לציבור שלנו. כולם ידעו ושתקו. יותר נכון פחדו. עוד נצטרך להקים וועדת חקירה בלתי תלויה, כיצד אנשי מאפיה מושחתים, הצליחו להלך אימים על גדולי ומאורי ישראל מעתיקי השמועה, דבר שלא היה גם בימי הגזירות הנוראות על עם ישראל. אין ספק שגדולי ומאורי הדור, ושלוחם הנאמן הרב שמעון גליק, כפי שהעיד הגאון האדיר רבי חיים קנייבסקי, יבערו את כל המשטינים למיניהם וישלחו אותם לאן שצריך. ועל נתי גרוסמן גיבור הפרשה נוכל לומר עליו "אם מזרע היהודים החלות לנפול נפול תפול".
 
ובהזדמנות זו, אני חייב להודות לאכסניה שנתנה לנו לכתוב,  שמאז שהחלה נפילת "נתן האגגי", נתנו לבני התורה האמיתים את הביטוי והכאב העצור בתוכנו במשך עשרות שנים. והיום כולם רואים שמה שכתבו מאז החלה ההפיכה היא דעת תורה אמיתית והכאב שביטאנו הוא כאבם של גדולי הדור ורבבות בני התורה. היום הזה הוא יום שמחה של כל יהודי שומר תורה ומצוות, גם אם הוא לא שייך למחנה בני התורה, כי היום הזה זה ניצחון עולם התורה על אנשים שפלים שהפכו את התורה לקרדום לחפור בה, והמאיסו את עולם התורה והישיבות, וגרמו להשפלת גדולי ישראל.
 
בשלטון הכופרים נתי גרוסמן ויעקב לבין אין אנו מאמינים
בדרך גדולי התורה נלך באש ובמים
לקדש שם שמיים – לשבור למחבלים את השיניים

2 תגובות:

  1. רגע אז היום אין תחנון?

    השבמחק
  2. אחרי מה שקרה הלילה ב'יתד נאמן' שני הצדדים כבר לא יאמרו תחנון

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.