רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 ביוני 2012

קרח ועדתו - טינופת בהתגלמותה, ממשיך לשחק באש גם אחרי האזהרות הנוקבות של ר' חיים? גיהנם כלה ואתה לא כלה

תלמיד פונוביז' כותב:

כידוע בשם גדולי בעלי המוסר, שהרבה מאורעות הקשורים לפרשה שנקרא בשבת, מתרחשים במהלך השבוע, בבחינת מעשה אבות סימן לבנים.
 
אנשי קרח ועדתו, גרוסמן לבין ור' שמואל אוירבך, החליטו בדיוק השבוע להחציף פנים נגד גדולי ומאורי ישראל, וכנגד אחד המיוחד בגדולי ישראל שכבר קבע רבי חיים קנייבסקי שהנהגת הדור מסורה למרן גאון ישראל הרב שטיינמן. ביום שלישי הם הגישו את התביעה נגד גדולי ישראל ושלוחם הנאמן ר' שמעון גליק הי"ו.  אבל את אנשי קרח זה פשוט לא מעניין. הם ידעו לכוון את הגשת התביעה לפרשה הזאת של שנאה וחרחור נגד גדולי ישראל, והמדהים הוא שאותם פרצי עמך שכבר קבעו גדולי ישראל שאין לצרפם למניין, כיוונו את הגשת התביעה לשבוע של במחלוקת. כנראה שהם יודעים היטב שהם ממשיכי דרכו של קרח ועדתו.
 
כמה מתאים, כמה נאה ויאה לנתי גרוסמן ויעקב לבין, בעלי המחלוקת שופכי הדם של גדולי ישראל שעשו את מעשיהם במחשכים במשך כל השנים, והשבוע התגלה קלונם ברבים. כפי שהבטיחו חז"ל, כל המחלל שם שמיים בסתר נפרעין ממנו בגלוי. כל השנים ניסה גרוסמן עם תשפוכת של זבל לספר לנו עד כמה כולם אנשי קרח והוא איש אמת, והנה הגלגל מסתובב, וכל העולם רואה מי הם "אנשי קרח לא מתו". מי הם שנלחמים מלחמת קרח בגדולי הדור.
נתי גרוסמן, אם עדיין לא הבנת, לא כדאי לך לשחק את גדולי ישראל. כנראה שאתה לא מבין מה הפירוש של "והזהרו בגחלתן". אנו יודעים שר' אהרן לייב הוא גאון בענווה ובשפלות. וגם כאשר ביזית אותו מכל הטינופת שייצרת הוא סלח, כי כל עניינו להרבות תורה ועוד פעם תורה. נתי, אתה איש רע מעללים צורר גדולי ישראל, טינופת בהתגלמותה, ממשיך לשחק באש גם אחרי האזהרות הנוקבות של ר' חיים? גיהנם כלה ואתה לא כלה. וכפי שקרה בסופו של דבר עם קרח ועדתו, אין לי ספק שכך יקרה  אתכם, ובסופו של יום כל העולם יראה מי אתם שפרשתם מבני התורה ומעולם התורה ונהפכתם ל"כת משיחית" הזויה יחד שני ליצנים מפוקפקים מארגנטינה ושערי חסד, ועוד נשמע אתכם צועקים מתוך הבור 'משה אמת ותורתו אמת ואנחנו בדאים'. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.