רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 ביוני 2012

תלמיד פונוביז' וחברון פתח את האינטרנט לציבור החרדי

מדובר בשוכן עפר, הוא הלך לעולמו בפתאומיות בשבוע שעבר, ויהא זכרו ברוך. שורות אלו אינן עוסקות בו אישית, הכוונה היא לצד השני של המטבע לאותם מי שבמשך שנים ניסו להטיף כאילו אנשי חב"ד הם אלו אשר גררו את הציבור לאינטרנט, אז הנה קבלו עדות מי הוא האיש מספר אחד שפתח את האתר הכי מבוקש לציבור הכללי הדתי והחרדי, ועוד לפני עשר שנים, תלמיד ישיבות פונוביז' וחברון. ולא אחד שחזר בשאלה אלא מי שעד ליומו האחרון שימש כרב בחיפה, ולחם את המלחמה הליטאית בפורומים שלו

נכון, מקורו מבית של חסידי גור, אבל הוא העדיף את הדרך הליטאית למד בפונוביז' ובחברון, שם הבין וקלט כי אם הוא יהיה ד"ר, יהיה לו יותר טוב, ובברכת רבותיו בישיבות הליטאיות למד וקיבל את התואר, הוא התקרב לדתיים לאומיים כיהן כר"מ בישיבה תיכונית לקח את השילוב של ישיבה ליטאית, ישיבה תיכונית, ורב לדתיים לאומיים ולחילונים ועם כל זה פתח אתר דרכו קירב את החרדים לאינטרנט כשנתן להם הכל, לא רק חומר חרדי, אלא גם כללי, זה מה שרומם אותו ועשה את האתר שלו הרבה יותר חזק. בסופו של דבר כולנו רצינו לדעת מה קורה בכל מקום, בציבור היהודי בארץ ובעולם, לא רק בציבור החרדי

כאשר רעדה האדמה ב'בחדרי חרדים', עצרו את המנכ"ל וחלק מן העורכים, הוא קפץ ראשון ורצה להבנות מחורבנם, ופתח את הפורום 'אברכים' לכל דורש, קרא לכל מי שכותב ב'בחדרי חרדים' שיעבור אליו, לפני כן הוא דרש 30 שקל עבור זכות הכתיבה, הוא וויתר על התשלום, ואיפשר להצטרף חינם אין כסף, העיקר תעזבו את 'בחדרי' ותעברו לרוטר

הממורמרים של 'בחדרי' קפצו על העגלה, מדובר בעיקר בצעירים וירוקים מי שרחוקים מאוד ממושגים בסיסיים במקצוע, ולכן הם לא מתרוממים. פטירתו של ר' ישעיהו רוטר ז"ל אין ספק שתעשה רושם על כל חלקי רוטר, אלו ישתנו בשל ניהול מרכזי חדש, הבן ככל הנראה יתפוס את ההנהגה שם, ונמתין ונראה האם יילך בצעדי אביו או שישנה כיוון. איך שלא יהיה, רוטר הוא פורום שתרם רבות לציבור הישראלי ועל החלק הטוב שבו צריך להזכיר לשבחו של בעל האתר

3 תגובות:

  1. נראה לי שהרבה מאד אנשים מחכים לכתוב עליך גם כן כזה הספד

    השבמחק
    תשובות
    1. מדוע אינך - המגיב, מתייחס לגופו של ענין, למה להגיב בצורה כזו, שמראה רק שאין לך איך להתמודד עם טיעוניו ?

      מחק
  2. אותי יספידו כשיגיע הזמן, אבל מה שבטוח, אצלי זה נגמר, מה שהיה לא יהיה, את ילדי ונכדיי חינכתי לדרך אחרת לגמרי אמרתי להם שדרכי אינה לכל אדם, צריך להיוולד עם זה, זה לא עובר בירושה. בתפקיד כמו שלי צריך להיות מברזל, צריך לב חזק במיוחד, וצריך לחיות עם מצבים מטורפים, בשלשים השנים האחרונות עברתי ב"ה את הכל, נסיונות לרצח ממש, לא פעם ולא פעמיים, אני מתמודד עם מה שיצור אנוש לא מתמודד, או יותר נכון לא יכול להתמודד, מפני שהיה נופל ומתמוטט

    הקב"ה נתן לי כח מיוחד של לא לפחד מאף אחד בעולם, לא להתרגש, ולקבל כל דבר בפרופרוציות שלו, לא להיסחף אחר ההמון, בכל חיי זרמתי נגד הגלים, יחידים בדור הצליחו לרגש אותי ולראות בהם מה שלא רואים אצל האחרים

    המתנתי שנים עם הבלוג הזה, לא רציתי להיות האיש שמביא את הציבור החרדי לאינטרנט, רק כשזה הפך להיות עובדה קיימת חזרתי לעבודה. גם בעיתונת לא אני זה שהבאתי עיתונות לציבור החרדי, היו כאלו לפני, בכל מקום לא באתי להתחרות עם אף אחד, באתי להשלים ולמען מטרה. בעבר זה היה נגד השתלטות יחידים על הציבור, והיום בנוסף על אותה מטרה למנוע את סתימת הפיות. בכל חיי לחמתי למען נרדפים, יעידו ר' ישראל מויזניץ, הרב שטיינמן וכמה אחרים, וגם היום אני ניצב נגד כל רודף ולא איכפת לי מאיזה חוג הוא

    אני לא מחפש אהדה, כשהציבור מרוצה מעבודתי סימן שמשהו לא בסדר עימי, וכשזועמים וזועקים מתנפלים ומאיימים אני יודע שעשיתי את עבודתי נאמנה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.