רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 ביוני 2012

תלמיד פונוביז' לנתי גרוסמן: תתעסק אתה עם הפרוייקטים של הרב שך ותעזוב אותנו לנפשנו עם הצלילה לים התלמוד

תלמיד פונוביז' כותב:

בניגוד לשמחה הגדולה שאופפת בימים אלו את בני התורה וציבור יראי ה' וחושבי שמו, אצל קומץ השונאים שנוטף מהם ריר של שנאה ומחלוקת , אתה רואה מפח נפש, יותר גרוע מתשעה באב. כן, יותר אי אפשר להשמיץ את מרנן ורבנן אדירי התורה.  נתי גרוסמן (זה ממועדון ההימורים..) לא יוכל להשחיז את עטו נגד מרן פאר הדור הרב שטיינמן, לא יוכל להזכיר את רבינו הגדול האבי עזרי, כל חצי שורה. הם מקוננים קינות אבל, שהאידיאולוגיה חוסלה. ואני רוצה לבשר לך נתי גרוסמן, כן, האידיאולוגיה של ר' לייזר שך חוסלה. האידיאולוגיה של השנאה והפוליטיקה המזוהמת הסתיימה, ביום שגדולי הדור שלחו אותך לכל הרוחות. לך תתעסק עם הפרוייקטים של הרב שך, ותעזוב אותנו לנפשנו עם הדף גמרא והצלילה לים התלמוד. להינות מר' עקיבא אייגר משובח, או מסברא של ה'קצות', ווארט של ר' נחום פרצוביץ' או מר' שמואל רוזובסקי.
 
נתי אני מציע לך, להמשיך עם נכדי הרב שך לפמפם אותו, להוציא עוד ספרים פרי מדע בדיוני והמצאות מופתים על מרן הרב שך. תוסיפו עוד כמה תוארים למצבה הגרנדיוזית שלו. ותתפללו שם בערב ראש חודש תמוז שיציל את יתד נאמן. ובכלל תצרחו שם "יחי אדוננו ר' אליעזר שך לעולם ועד". נתי, עכשיו יש לך הרבה זמן להתבודד על קברו של בעל האבי עזרי שמינה אותך באופן אישי, ואמר עליך שרק אתה יכול לרדת לשרשם של הדברים. ב"ה תעשה קצת חשבון נפש, כמה זוהמה הפצת בחסות בעל ה'אבי עזרי', כמה ביטול תורה גרמת, כמה מחלוקות ושנאה בין גדולי הדור.
 
כן נתי, אני יודע שלא האמנת שזה יקרה לך. היית בטוח שאתה על הסוס, שהנה תכתיר את ר' שמואל אוירבך אחרי הרב אלישיב  ור' שמואל דוייטש איתך יחד עם ר' נתן זוכובסקי, אבל כל זה לא עבד. גם מובארק חשב שבנו ג'מאל ימשיך אחריו והגניבות יימשכו, גם קדאפי היה בטוח שלעולם חוסן. וגם בשאר אל אסד מבין כעת שתם זמנו. שלטון העריצים והסדיסטים מסתיים בכל מרחבי המזרח התיכון. גם כיום תם זמנכם. החל עידן חדש בעולם התורה. יותר נכון חוזרים לימים הטובים. שבן תורה זה לא מי שמחזיק את יתד ומדבר פוליטיקה, אלא בן תורה זה מי שלומד גמרא וממית עצמו באהלה של תורה. ואתה נתי, לאחר הדברים המדהימים ששמענו עליך מפי ר' אוירבך ור' לוין מארגנטינה ושאר מיני ירקות, אנו ממליצים לך לקבל על עצמיך להיות ממשיך דרכו של הרב שך. אנחנו נסתפק בינתיים להיות נאמנים לגדולי ישראל הרב שטיינמן, ור' חיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.