רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 במאי 2012

מה קרה לר' אהרן לייב ברגר?

קשה לומר לא, כאשר אדם מצלצל מספר את הסיפור שלו, הלב כואב יחד עמו, ובהסכמה, אני מעלה שורות אלו, משום והייתם נקיים, מדוע החלטתי להעביר לטיוטה את התמונות, ולספר את הסיפור הכואב שלו

הייתי מתעלם ואפילו לא כותב, למרות שהיו חושדים בי שהורדתי בשל אינטרס חומרי, בשביל לא להזיק לו, ובעיקר למשפחתו. אבל מאחר והסיפור הזה הופץ בכל כך הרבה אתרים, עדיף שיידעו את האמת כמות שהיא, ובכך לפחות אעשה לו את הטובה הזו, אשלח מכאן את המסר לכל מי שרוצה לדעת

ר' אהרן לייב ברגר צלצל אלי הלילה, ודיבר עמי ארוכות סיפר לי את כל השתלשלות הדברים שאותם אסכם, בהתקפת עצבים קשה ומשבר. הוא אף שלח לי את הדו"ח של הפסיכיאטר שטיפל בו שמסביר מדוע הוא עשה צעד טפשי ולא חשב על מה שהוא מעולל לעצמו ולמשפחתו. וכשהוא תפס את זה, היה מאוחר מדי, אבל עתה הוא מתקן עד כמה שאפשר וחזר לגדל זקן, ומתפלל לה' שיתן לו בריאות הנפש שדבר כזה לא יקרה שוב